Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PANÍ BORTLOVÁ

04. 01. 2011
20
20
2396
Autor
brackenridge

Paní Bortlová seděla v zahradním altánku a neslyšně pohybovala čelistmi. Možná něco žvýká? Nebo si upravuje umělý chrup? V každém případě si zasloužila, abych ji slušně pozdravila.

„Dobrý den,“ zavolala jsem přes plot na stařenku, a pak ještě jednou a hlasitěji:
„DOBRÝ DEN!“

Zamávala mi kostnatou rukou: „Přijďte si otrhat třešně! Já už na žebřík nevylezu! Jsem stará, chromá!“

Pozvedla hůlku směrem k mé zahradě. Narovnala jsem si záda. Nehrb se, zůstane ti to.

Bazalky jsem měla už dost, ale na třešně se mi v tom horku nechtělo. Počkám do večera.

Stará paní seděla nehnutě na oblíbeném místě celé odpoledne. Občas jsem na její stínovou přítomnost zapomněla a při pletí záhonu mi uklouzlo nějaké to HOVNO. Naštěstí neslyšela. Ke starým lidem mám zvláštní vztah: Líbí se mi jejich tváře a hluboké vrásky, mají charakter, kvalitu. Jejich blízkosti ke smrti se ale bojím, jakoby mě mohli stáhnout s sebou do hrobu. Zvláštní.

Při setmění jsem si vzpomněla na třešně. Se žebříkem jsem zamířila ke stromu. Stařenka už altánek opustila. Jistě odpočívá u televize.

Vylezla jsem až na nejvyšší příčku a natáhla se pro trs černých srdcovek. V ložnici protějšího domu se svítilo. Zvědavě jsem nahlédla dovnitř.

Paní Bortlová stála nahá před zrcadlem a prohlížela se, jak jí sluší černé připínací DILDO.  


20 názorů

Dave Lister
16. 01. 2012
Dát tip
co je to Dildo?

smekam klobouk az tam down under!!! ;)

Dave Lister
06. 01. 2011
Dát tip
:_)

good

100Wzarovka
04. 01. 2011
Dát tip
ba ba, věci jsou vždycky jiné než se jeví!

Sebastiana
04. 01. 2011
Dát tip
*

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
"jsem stara, chroma"))))--------me zabijes jednouD

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
uooooooo:P............... ....ale vis, back, ja se ji nevysmivam, JA JI CHAPU, nekecam....jednou ti napisu (mam tu navstevu), jakej poperask vzbudilo v porazskym Vinohradskym divadle, kdyz este ze totace ty svine nasly u jedny herecky ve skrince robertka, kurvy jedny...(jinak vazene kolegyne vyschle) *

hanaka
04. 01. 2011
Dát tip
Nojo, není vše, jak by se na první pohed zdálo :-)))

:))))))))))))))))))))))))..si mě zas dostala...))) ..skvělý závěr!!!

MAJKL65
04. 01. 2011
Dát tip
Škoda, že to se psaním (prozatím?) nemyslíš vážně.

ArnieR
04. 01. 2011
Dát tip
V blízkém městečku stojí důchoďák, kolem kterého neustále babči vozí na vozíku jednoho starce, který nemá nohy. Odvezou ho na pivo, pak domů, po parku na procházku, do aleje, na zmrzlinu... Říkala jsem si, jak se ti lidé o něj, chudáka, krásně starají. Pak jsem byla s jednou z těch babin v nemocnici, kde mi sdělila: "My si ho tam vydržujem, je to jeden z mála, kterýmu to ještě jde." :D No, málem mi v tu chvíli zaskočil teploměr.

sharik
04. 01. 2011
Dát tip
:DDDD T

Ferry
04. 01. 2011
Dát tip
Až ti někdo bude tvrdit, že s věkem a hormóny ubývá stařenkám ženskost se vším, co k ní patří, nevěř ... t*

Stařec_007
04. 01. 2011
Dát tip
:))), mě už z tebe odvezou :-)

renegátka
04. 01. 2011
Dát tip
Ještěže jsi z toho žebříku neslítla, večer i stíny ožívají.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru