Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo je Anča taká...

Výběr: hermit
05. 12. 2001
8
0
2227
Autor
Naso

Z knihy "Koniec detstva a iné pestvá" cyklus "Celkom vážne odpovede na niektoré prečo"

Dospievajúca Anča sa zobudila a jej sen neutiekol. Všetko bolo zo zlata. Posteľ, bielizeň, periny, bábiky, dokonca aj... aj tie vecičky vedľa na skrini. Očarená celý deň stála pri zlatom okne a pozorovala zlatý svet. Večer sa pohádala s Janom, ktorý jej priniesol k jej osemnástim narodeninám štrnásťkarátovú retiazku. Pffff! Toľké nič...

Kamarátom v krčme povedal, že Anča veľa sníva, a preto aj nasledujúce kolo platí on.


Bix
21. 02. 2002
Dát tip
striebro je lepšie :o)) Mne to pripomenulo nešťastného kráľa Midasa :o) Veď vieš, NASO, tento štýl ja môžem...

Matyjustin
02. 02. 2002
Dát tip
jo! Ť!!!

lubi
07. 12. 2001
Dát tip
a ja, páni, dokonca zlato nemám rada... nenosím prstene, retiazky ani náušnice... :)

lubi
07. 12. 2001
Dát tip
aha, a samozrejme tip

hermit
07. 12. 2001
Dát tip
lubi, no ano, máš smysl pro estetiku, většinou (na mě a asi v těcjhto kruzích obecně, že ;-)) působí jako šperk líp stříbro díky barvě i tomu...že zkrátka není tak drahý....:-) C_Kurtz, ty vážně nebudeš takovej drsńák...;-) a to je dobře...

C_Kurtz
05. 12. 2001
Dát tip
Naso. dostal jsi me tim koncem.. tomu nemuzu uverit ze se tu nasel chlapek co prirozene toleruje zensky svet..

Naso
05. 12. 2001
Dát tip
C_Kurtz: xixi, mam dvoma dve zenusky (manzelku a dcerku)

Pepo
03. 12. 2001
Dát tip
Chudák Jano. (Z tej žltej sa mi skoro hlava zatočila.)

Bacil
03. 12. 2001
Dát tip
A čo keď toľko sníva práve preto, že Jano chodí do krčmy, miesto čo by ju zahŕňal realitou?

hermit
03. 12. 2001
Dát tip
skvělé! t/v

pino15
29. 11. 2001
Dát tip
ale všechny nejsou takové :o)

Naso
29. 11. 2001
Dát tip
našťastie nie!

Mythus
29. 11. 2001
Dát tip
...Anča...a jej rozmary...oplatí sa jej čakať? a snívať o "nesprávnych" veciach...neviem, pravda v zlatom rúchu....ale nie všetko, čo sa blyští je zlato...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru