Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo si ľudia vážia obludu

06. 12. 2001
6
0
2084
Autor
Naso

Z knihy "Koniec detstva a iné pestvá" cyklus "Celkom vážne odpovede na niektoré prečo"

Bol som na dedine.Ťahal som zo starej studne vodu, keď z nej vyliezla obluda a povedala mi, že zhltla vedro.Povedal som jej, že je to od nej nepekné, lebo vedro je hodnota, výsledok práce ľudských rúk a výsledky práce ľudských rúk si musíme vážiť. Bolo z toho smutná. Dal som jej sedem čakanov, sedem lopát a sedem rýľov do jej sedem párov rúk a urobili sme pre dedinu vodovod.

Ľudia na dedine však vodu z vodovodu nepijú. Väčšmi si vážia starú obludu ako výdobytky modernej spoločnosti.


Matyjustin
02. 02. 2002
Dát tip
Ť!!!

Kandelabr
06. 12. 2001
Dát tip
obluda se mi líbí... :-)

Gastarbajtr
06. 12. 2001
Dát tip
Jo, ja si tiež myslim, že tradície by sa mali dodržovať, i když možno konzervatismus može byť na škodu.... *!

cipe
06. 12. 2001
Dát tip
ej naso

Bix
06. 12. 2001
Dát tip
Vynikajuci styl, presne mi sedi...akoby ironicky nadhlad pri popisovani, co znamena take vedro...Takmer som sa musela pousmiat. dost dobre, NAso...

Pepo
03. 12. 2001
Dát tip
Veľmi dobrý postreh, cez ktorý sa dá pozerať snáď na každú spoločnosť ľudí. Všade niečo zostalo, také, čo by ani nemuselo...

Bacil
03. 12. 2001
Dát tip
Samozrejme to tak je, a je to dobre. Lebo nie všetko nové je vodovod, nové sú aj telenovely namiesto rozprávok a počítačové hry namiesto rodičovskej starostlivosti (napríklad)...

hermit
03. 12. 2001
Dát tip
:-)) tip!!

Naso
30. 11. 2001
Dát tip
Mythus: ja len toľko, že niekedy sme svojim spôsobom konzervatívnejší, než sme si to ochotní priznať...

Mythus
29. 11. 2001
Dát tip
je to otázne...pošli mi potom avi ak chceš konverzovať o pravde a jej formách, dôsledkoch...aj keď viem, že toto nie je celkom o pravde, skôr o tradíciách...ale dosť bolo drístov

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru