Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Endless Love

12. 01. 2011
19
59
7211
Autor
MarK.

..All You Need Is Love..


       Jedine láska má patent na nezmysly

       so zmyslom pre humor
       i s tumorom na perách
       vie odolať pokušeniu sa báť

       jedine láska

       nik iný predsa nevymyslí
       plakať
       a zároveň sa smiať

       nik iný

       jedine ona
       má preto právo robiť chyby
       a hlupákom sa posmievať.

 


59 názorů

:) ďakujem,veľmi pekne za skladbu,moja naj z accros je ..hmmm..je ich veľa,všetky kde spieva Dana a táto sa extrémne podarila :D http://www.youtube.com/watch?v=bQWP_lGWYV4 a o tej láske je to všetko pravda,čo si napísal P.S. ako to sem hádžeš tie linky,že ti to takto pekne ukáže?

MarK.
06. 04. 2011
Dát tip
..ten prolog alebo i cela basen, resp. piesen, lebo s odstupom casu si myslim, ze spada viac do kategorie textu piesni, nech je akokolvek gycovy a klisoidny, je svojim sposobom pravdivy!:) ..a za seba ti mozem povedat, ze nepoznam krajsi pocit ako byt 'zranitelny' (teda zamilovany) - ano, su to frazy - ale kazda fraza musela mat predsa svoj porod a preto verim, ze tato fraza, ktora tebe uz pekne dlhu dobu visi na stene - 'all you need is love' - je vlastne uz ludova mudrost!:) ..dakujem, A.Storoznicyn - mimochodom z Across The Universe ma najviac zaujala gospelovo podana Let It Be - dnes hram len pre teba!:)

pekne sa rýmuje,nádherne plynie a má chytľavú melódiu, páči sa mi,aj keď na prvé prečítanie môže pôsobiť gýčovo,otrepane,či niekomu pateticky.... Sedí proste ako šerbeľ na vieme čo a v tomto prípade platí-v jednoduchosti je krása.:D Inak-ten prológ mám napísaný na stene už pekne dlho :D http://www.youtube.com/watch?v=-5DYqs8Cjgo

MarK.
19. 03. 2011
Dát tip
..dakujem ja, John, Paul, Ringo, George!:)

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
* aj za Beatles:)

MarK.
26. 01. 2011
Dát tip
..vazim si to, Sharik (a som rad, ze ta mozem svojimi riadkami potesit)

sharik
26. 01. 2011
Dát tip
skoro až definice :) začíná mě bavit tě číst. dávám tip a tebe dávám do oblíbených...

MarK.
18. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, Dianka, cenim si to

Diana
18. 01. 2011
Dát tip
No ano, máš pravdu. Vtipné a výstižné :-)*

...tiché mlčení,které přechází v řev

MarK.
17. 01. 2011
Dát tip
..ostatne nehovorim nahlas (hned:);)

...pokud jen to,tak to je OK

MarK.
17. 01. 2011
Dát tip
..cas je jedina vec, ktora mi neustale schazi ;) ..thnx:)

...jo *=tip :) skleroza (snad budu mít více času na čtení:)

MarK.
17. 01. 2011
Dát tip
..dakuje, blboune, som rad, ze si sa opat stavil a nielen mna, ale i seba potesil:) ..mimochodom, hviezdicka sa rovna tip? :)

...*

MarK.
15. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, javavia, vazim si to!

javavia
15. 01. 2011
Dát tip
jedine ona ma preto právo robiť chyby a hlupákom sa posmievať.** Hezká a pravdivá

Fëanor
14. 01. 2011
Dát tip
No.. hats off tomuto vysvětlení. ;D

MarK.
14. 01. 2011
Dát tip
..ahoj, Feanor, tesi ma, ze si sa zastavil a obtrel zrak (i ucho) o moju (tvoju, nasu) lasku (pridzenost;) ..velmi si cenim tvojho nazoru a s tou kategoriou mas pravdu, povodne som aj zamyslal, ze to hodim medzi zmiesane verse, ale nakoniec som to nechal vo versoch volnych - predsa ide o lasku a ta by mala byt v prvom rade volna (aj ked sa jedna obcas o lasku (z)miesanu z rovnakeho pohlavia:) ..este raz ti dakujem (i v mene Puskina;) a ten anglicky nazov mozno niekedy prepracujem (a mozno nie :);)

Fëanor
14. 01. 2011
Dát tip
Je sporná, protože téma má sklon ke klišé. Jenže dnes, kdy už (skoro) všechno bylo někde napsáno, je stejně platné pro autora podat známou věc neotřelým způsobem, jako přijít s něčím zcela novým. A já osobně inklinuju v tomto k názoru Honzyka, protože ten text tak hezky a lehce jede a je živý, i když klasický a k závěru trošku až puškinovsky vzletný. ;) Ale změnil bych kategorii přinejmenším na "smíšené verše". (tip) Jediné, co mne dráždí je ten anglický název.

MarK.
14. 01. 2011
Dát tip
..jH, to ne ja - ale TY (si nielen v sebe, ale i na stole i..objavil lasku:);) ..a presne tak ako vecne zivi brouci spivaji - All You Need Is Love - tak to je i v skutocnosti! ..pozdravujem priatelku a snad ste sa neobarili (cajom:) ..a samozrejme dakujem, jH.

jH
14. 01. 2011
Dát tip
ty vole, to mi nedělej - začet se se, pustil beatles, zapomněl sem si kvůli tomu vyndat čaj a pak si ještě polil stůl a přítelkyni e. fromma :))) *

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, Zbora (vazim si to)

Zbora
13. 01. 2011
Dát tip
*

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..som rad, ze to i ty vidis rovnakou optikou, Jeffe! ..dakujem.

..fajn..budeme se těšit spolu..:)))))

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..a ja sa tesim spolu s tebou:);)

..nj..tak budu teda ráda..:)))

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..to vobec nie je prastene, to je prirodzene a bud rada, ze to dokazes, bo keby si vedela iba plakat alebo sa iba smiat, tak by si prisla o ten krasny pocit - mat mokro v ociach a sucho v ustach - bud rada, ze mas to, co druhy nazyvaju emocie (cit) a..:)

..nj..to je pravda..Marku..:) ..já to taky dokážu..ovšem..plakat i smát se zároveň..:) ..pěkně praštěné..že?

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..debile, namiesto 'volny' malo byt 'volil' (mam nejak rychle prsty po ranu:)

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..presne Edmunde, trafil si, je to plne lasky (od nadpisu az po posledny vers), nie je tam ziadna onanisticka kompresia penetracie gumennych anc, ziadne cierne nebo, unavene macky, ci oci v razporkoch;) - ide o totalne jednoduchu a prirodzenu basen (az basnicku), bo nic prirodzenejsie (a tradicnejsie) ako laska si neviem predstavit (ak nepocitam smrt), preto su i volene slova a viazanost versov taka aka je, cize to, ze sa vyskytne v basni pojem LASKA, automaticky neznamena, ze je basen pateticka, klisovita alebo nebodaj hodna na odstrel - je vsak jednoducha, velmi a to sa mozno dnes uz tak nenosi. ..ale som velmi rad, ze si prisiel a nemlcal, ze si prejavil nazor, bo opakujem o to ide na danych serveroch - o spatnu vazbu! A ja ti, Edmunde, dakujem.

MarK.
13. 01. 2011
Dát tip
..suhlasim s tebou, debile, koniec skutocne sa moze zdat na prvy (i druhy) pohlad, ze pokulhava, ale ide predsa o lasku (o prvotny a zakladny cit) a to nie je ziadna deviacia, preto som volny velmi jednoduche slovne spojenia, ktore ustili este do jednoduchsej a o to (verim, ze) do jasnej myslienky - ALL YOU NEED IS LOVE. ..ale som velmi rad, ze si sa pristavil a vyjadril sa, bo o to tu v prvom rade ide - bez spatnej vazby (nie tipov) by podobne servery boli totiz zbytocne.

...slabucke...vystavane na znamych a jednoduchych paradoxoch...

moorgaan
12. 01. 2011
Dát tip
..myslíš pušný prach?

začátek je dobrý, ale přijde mi, že sis nějak vystřílel prach... a konec už je slabší... :_(

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..tiez ta rad vidim, Cuprumov (a dakujem:)

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, fable ..endless znamena nekonecna (cize Endless Love = Nekonecna laska) ..je mnoho prislovi, ktore mozu protirecit, napr. 'bez prace nie su kolace' alebo 'aka matka, taka Katka' alebo..:);) ..vazim si tvojej uprimnosti a verim, ze i ty za par dni, tyzdnov, rockov napises minimum slov s maximom myslienok!

Ale pozor - je takové přísloví: milostnou strategii ovládá jen ten, kdo není zamilován...takže to může protiřečit, jinak i když nevím, co je endless, skláním se před tím, že někdo dokáže na 1 řádcích napstat vše. Já z románu bych potřebovala aspoň 3 strany, no to více..vysvětlit někomu, že jsem zamilovaná bych buď nedokázala říct nic, nebo nebo popsat půl knihy?!

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..:);)

Alegna
12. 01. 2011
Dát tip
:o) - tohle je dnes nejchtřejší, co mně napadá

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..a i ja s tebou opat suhlasim a opat s radostou hovorim DAKUJEM, Alegna;)

Alegna
12. 01. 2011
Dát tip
ano *

dadadik
12. 01. 2011
Dát tip
no tak samo, v zásadě proti tomu nic nezmůžeš ani.,... :) příroda ví, kam nás má dostrkat a proč...nebo pánbu... :)

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..ale ako radi obcas zblbneme a nechame sa tou chemiou pohltit;) ..dik, dadadiku;)

dadadik
12. 01. 2011
Dát tip
a v důsledku je to jen blbá chemie :)

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, misty, ze ma upozornila na moju gramaticku nerozvaznost a posielam jej tipa za upozornujuci tip;)

misty
12. 01. 2011
Dát tip
no jasne, a potom ma bude strasit duch gramatiky :))) radsej (si) pockam na pravnika...

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..hviezdicku mozes poslat aj bez opravy, korekturu ma na starosti totiz moj pravnik;) ..a dakujem, hviezdicko blizkava;)

misty
12. 01. 2011
Dát tip
stale som ich nenasla - je tazke vyznat sa v tolkych moznostiach :))) a oprav to tam, prosim (nech mozem poslat hviezdicku;)

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..opat jedna zvadnuta ruza za mavala lupenom:);) ..misty, si mi dlzna nejednu odpoved:)

misty
12. 01. 2011
Dát tip
nezmysly :p

MarK.
12. 01. 2011
Dát tip
..dakujem, Honzyk a i ja si cenim tvoju uprimnost a uprimne ti dakujem nielen za laskave slova!

Honzyk
12. 01. 2011
Dát tip
...jak osidny pouzit slovo "laska" v textu, vime, zeo....ale tady sedi krasne. Text vyborne "pada", ani sluvko navic, myslim ja teda, "i s tumorom na perach" odvazny, cenim si velmi !*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru