Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 431 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+4 neviditelných
reklamační úvaha
datum / id12.01.2011 / 375655Vytisknout |
autoraleš-novák
kategorieFejetony
upřesnění kategorie
zobrazeno3629x
počet tipů23
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
reklamační úvaha

Určitě jste se s tím už taky setkali. Chcete reklamovat telefonní vyúčtování nebo jiný výdobytek moderní doby, tak zavoláte na zákaznickou linku. Už za odvahu byste zasloužili metál, protože po vyťukání čísla (pokud by za dávných časů telefonní reklamace vůbec existovaly, mohla se zákaznická linka i vytáčet…) zpravidla  následuje zdánlivě nudná, v konečném důsledku však dramatická pasáž ve stylu “pokud chcete A, stiskněte jedničku…“ .

Posloucháte seznam možností a když se chvíli automat odmlčí, zjistíte, že ani jedna volba není ta, která by vám pomohla. V tom okamžiku slabší povahy mávnou nad reklamací rukou, ztracený čas mívá někdy větší hodnotu než přeplatek na reklamované faktuře.

Jste-li otrlejší jedinec, rozhodně  se nedáte. Stisknete jedničku a po dalších deseti minutách přesměrovávání (to jste opravdu nepochopil, milý zákazníku, že „zákaznická linka“ má odfiltrovat  ten otravný hmyz, kterým pro naši firmu jste i vy?) se dočkáte. “túúút ...Právě vás přepojujeme na našeho operátora…“. Někdy po části „Právě vás přepojujeme…“ následuje ještě velmi oblíbená pasáž „v rámci zkvalitňování služeb si dovolujeme vás upozornit, že telefonický hovor bude nahráván“.

Možná by tahle jednoduchá formulka mohla proniknout i do aktuální strategie naší „protikorupční“ vlády. Jak by asi dopadla pomalu již utichající kauza na zeleném ministerstvu, kdyby jeden z aktérů rozhovor se svým kolegou (nadřízeným, ministrem...) začal slovy „v rámci zlepšení našich přátelských vztahů bude náš rozhovor nahráván…“ ?

Ale zpět k reklamaci: Přepojení na operátora je už je hodně pokročilé stádium hovoru, tady nasazuje firma další silnou zbraň. Hudbu.

Devatenáctivteřinová smyčka vytvořená z melodie světoznámého interpreta  a opakovaná stále dokola určitě překračuje ženevské konvence o mučení válečných zajatců, ale teď už to přeci nezvdáte! 

 

Ano, tušíte správně „…všichni naši operátoři zpracovávají požadavky těch, co se dovolali před vámi…“ Ještě neusínáte? Ještě chvíli a už se blíží vysněný cíl...„Huhlychmfrnskxa …co pro vás můžu udělat?“

 

Sláva, konečně můžu svůj problém vyřešit…jenom…, momentík, promiňte, omlouvám se, nějak jsem zapomněl, co jsem to vlastně chtěl…

 

 

 

 

 




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

19.05.2011 09:39:37dát kritice tipavox
kdo by to neznal... jen to každý nedovede takhle hezky sesumírovat do fejetonu :-) */
19.01.2011 03:21:56dát kritice tipToscana
joooo, to taky důvěrně znám, ovšem dorazilo by mě, kdyby mi paní nakonec řekla, abych zavolala znovu, až se pořádně naučím česky (viz Vaud a španělština) :o))) *t
18.01.2011 14:12:56dát kritice tipMůra73
redaktor poezie
:o)
17.01.2011 11:51:56dát kritice tipKvětoň Zahájský
Tak jste se konečně dočkali. Chcete přepojit na operátora, nebo rovnou na psychiatra?
16.01.2011 21:43:21dát kritice tipBig_George
Se divím, že to eště nevíš, že zákaznický linky existujou jako hubení škodlivého zákaznického hmyzu. Jmenovat radši nebudu, mám od nich internet :-(((
15.01.2011 22:24:32dát kritice tipDave9562
Tak to je přesný :))))))))))))))))) *
14.01.2011 17:17:03dát kritice tiprenegátka
Nevěšte se, jste v pořadí.*
13.01.2011 15:23:55dát kritice tipZbora
redaktor poezie
:) bezva
13.01.2011 07:29:47dát kritice tipsepotvkorunachstromu
:o)))..nj..to je přesné..:)
12.01.2011 19:50:19dát kritice tipHrušková
*
12.01.2011 16:51:03dát kritice tipA.H.
korektor
To je pravda, kdo by to neznal, Di, zrovna nedávno jsem u O2 reklamoval astronomickou sumu za paušál. *
12.01.2011 16:34:20dát kritice tipDiana
Je to tak, kdo by to neznal? A to se právě chystám k takové reklamaci na Vodafon. Ach, jo! ****
12.01.2011 16:06:08dát kritice tipVaud
spanelsky ptacek mi nerikaji proto, ze bych se omovatal niti :-)
12.01.2011 15:43:51dát kritice tipbaaba
...nějakej ten metál už mám :D***
12.01.2011 15:37:06dát kritice tipImpresse
:-)*
12.01.2011 15:22:31dát kritice tipaleš-novák
spojeno...a naučil? :o)
12.01.2011 15:13:29dát kritice tipVaud
:-))

asi bych to spojil do jednoho dilka, bych Ti uznal fejeton :-) - tohle je uvaha se sajdkarou :-)

ja jsem se jednou takhle provolal pres tisic moznosti ve Spanelsku do strediska, co mi melo spravovat bojler - v tu chvili jsem uz celkem signifikantne mrznul a pani mi rekla, ze ji mam zavolat znovu, az se naucim vic spanelsky :-)


12.01.2011 15:05:27dát kritice tipAlegna
jsem nahraná *


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.