Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje sestra 2D

12. 01. 2011
7
10
2283
Autor
pozorovatel

 

 

 

 

Podle povídek:

Moje sestra a Sourozenci


10 názorů

Náhodou, vůbec to nebylo tak špatné, jak píše ceder. Ale souhlasím s Honzykem ohledně té nesrozumitelnosti. Kdybych si nepřečetl nejprve povídku, patrně bych se v některých situacích nezorientoval.

Honzyk
14. 01. 2011
Dát tip
popravde si budu muset pustit znovu : chvilema prijde mi nesrozumitelny, takovy "skakavy", esi mi rozumis...a nechci sem placat nejaky kravoviny...uz po druhym shlednuti, nevim...)

Honzyk
13. 01. 2011
Dát tip
ok, ja ted makam ke kamosce na obed na jednu asi, pak sednu a napisu...mam sem, nebo do zprav ?..ok, fukanec...urcite ale napisu, zalezi mi na tom !..)

pozorovatel
13. 01. 2011
Dát tip
to víš, že stojim, jinak bych to sem nedával

Honzyk
13. 01. 2011
Dát tip
...jsem to skouk celý, L., jo, taky gratuluju, tady myslim "prvnička" podobnýhpo druhu, ale nemůžu říct, že bych byl ňáko zvlášť nadšenej....nevím, esi stojíš vo delší výklad nějakej, napíšu kdyžtak...

ceder_john
12. 01. 2011
Dát tip
viděl sem asi 5 minut ta kamera je hrozná.. to rozostřování je tam proč? ta hudba? klišé klišé klišé.. a co jako nechápu..proč když tam je ten záběr přes ty žaluzie tak sou kolmo k oknu a pak je stři a sou sklopený.. herečka ujde..

dadadik
12. 01. 2011
Dát tip
gratuluju

Norsko 1
12. 01. 2011
Dát tip
play, jo? obávám se erotiky. v tvém podání na ni nejsem připraven, chybí mi prolog, úvod do děje, nerad bych se tvé palice leknul

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru