Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S tebou bez tebe ...

13. 01. 2011
2
3
1237

 

 

 Neodejdu od tebe, ne …
Někdy mám vážně chuť sbalit si těch pár hadříků, co u tebe mám a vypadnout … nevrátit se
Poslední dobou je to často …
Tak často, že mi je do breku …
Ale neudělám to … Proč?
Miluju tě …
Miluju tě jako nic na světě! Miluju tě víc než sebe!
Víc než sebe, navážím si sebe, urážím se … Sama před sebou …
Holky mi říkají, že se chovám normálně, že v každé kritické situaci, kterou jsem s tebou zažila, by se zachovali stejně …
Stejně … ale na druhý den by si vzali věci a šli …
Nečekali by na nic, ano vyslechli by si omluvu … Ale co když žádná nepřijde?
Tak není o čem mluvit …
Mám spoustu otázek, hromady otázek, ale ty neslyšíš …
Nebudu řešit takový pičoviny! Řekneš POKAŽDÉ, když se jedná o vážnou věc …
Kdyby jsi se ke mně choval jako ke kamarádům …
Může být půlnoc a tobě nevadí, že ti zavolají … Jsi schopen nastartovat auto a jet za nimi …
A já? …
Napíšu ti, že je mi smutno, že je mi vážně zle, že hoří? … A ty neodepíšeš …Nezvedneš zadek od hrnku piva a nejdeš za mnou … Sedíš se svými nejmilejšími a na mě nemyslíš …
Neexistuju … To bolí …
Mám o tebe strach, vím, že zbytečně, sedíš v hospůdce kouříš jednu za druhou a jsi šťastnej …
Za hodinu vstávám do práce, asi nemyslím, když oblíkám bundu a jdu tě hledat …
Hloupá, hloupá holko !!!
Stojíš venku, ve vlasech máš zapíchlou třáseň z pohárů … Výraz, který máš se mi nelíbí
 Co tady děláš? Kurva, pařím ne?!
Kde máš mobil, pípnu …
Zalovíš do kapsy a hodíš mi ho k nohám … Tohle bolí …
Zvednu ho, mlčky ti ho podám a s mokrýma očima odcházím …
Jsme spolu dlouho … Čtyři roky je dlouhá doba …
Jsem žárlivá, jsem s tebou protože tě nedokážu vidět s jinou?
Snáším tohle hnusný chování, protože se s tebou nechci rozejít já! Čekám až to uděláš ty …
Jenže ty to nikdy neuděláš … nikdy …
Řekl jsi mi to … A já to neudělám za strachu …
Jsi hodnej, o tom žádná! Jsi skvělej!
Jen jednou za čas se ti něco přetočí v hlavě a je z tebe zlej, sobeckej chlap, kterýmu na mně ani za mák nezáleží, kterýmu je jedno, že mám vyplakaný oči, že se trápím, že chci utéct !!!
Neviditelným provazem sis mě obtočil jako žádnej chlap před tím …
Nikdy jsem to žádnýmu nedovolila … Vždycky jsem to byla já kdo „vládl“ kdo byl na koni …
Plánujeme budoucnost, společný bydlení, děti …
A já nevím jestli to chci …
Nevím jestli to chci s tebou …
Jsou chvíle kdy si to bez tebe nedokážu představit, kdy se vidím s bříškem a s kočárkem, kdy se vidím vařit ti večeři a smát se s tebou na gauči, žít s tebou …
Ale vidím se i sama … Sama v Brně nebo Paříži nebo se vidím v Chorvatsku … A vidím se tam sama, ty tam nechybíš …
Mám krásný dlouhý vlasy, mám vysoký podpatky a chodím s přáteli na víno, fotím se u eiffelovky … Chodím sama po pláži, mám letní šaty, lížu zmrzlinu a potkám se tam s dávným přítelem …
Nechybíš tam …
A tyhle uniky z reality mám večer …
Když uleháme ke spánku, když mi dýcháš na záda vidím se s kočárkem, s tebou na gauči …
Ale když usínáme zádama k sobě, unikám do Chorvatska, vášnivě si vykládám s námořníkem, fotím si vlnky, chodím v podpadkách a šatech, mám natočený vlasy a je mi krásně i bez tebe …


3 názory

Petr.II
21. 02. 2012
Dát tip
*

Mám tě ráda ♥

Myna
15. 01. 2011
Dát tip
Už tě chápu. Už ti dokonale rozumím. Ale pomoct rozhodnout se, ti asi nedokážu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru