Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívej se, ty malá děvko

14. 01. 2011
55
212
14144

Letní večer konečně zčernal. Teplo nasáklo do stěn, zachvívalo vzduch, někdo nesmyslně mučil klavír. Tóny byly unavené jako odcházející den.

Vánek si lehce pohrával se záclonou. Voněla ještě slabě po levanduli.

Ta vůně ji vždycky uklidňovala, dnes ne.

Cítila podivné napětí, něco nebylo v pořádku. Paradoxně. Před chvíli se bouřlivě pomilovali. Zvalchovaná postel, polštáře na zemi, srdce se jim teprve uklidňovala, přesto něco viselo ve vzduchu. Nebylo to poprvé, to něco se mezi ně vkrádalo nepozorovaně, několik posledních týdnů a bylo už téměř hmatatelné.

Opřel se zády o stěnu a zapálil si. Tmavé vlasy mu padaly do očí. Pravou ruku s cigaretou nechal volně viset přes pokrčené koleno. 

Discobolos, pomyslela si. Milovala ho až k nepříčetnosti a jeho vyhýbavý pohled ji prudce zabolel v krku, potlačovanými slzami.

Venku cosi plechově zarachotilo.

Ožil. Zvedl prudce hlavu. Měl podivně naléhavé oči.

„Miluješ mě?“ zeptal se.

Měla chuť vypláznout jazyk a vrtět ocasem jako pes. Vklouzla do jeho napřažené náruče a zády se mu uvelebila na hrudi.  Pohrával si láskyplně  s dlouhými mahagonovými vlasy a pošeptal do nich svá přání.

Křečovitě objala kolena. Zatoužila být neviditelná, zmizet ve vlastních vlasech, jako v nějakém záchranném stanu.

 

….

 

Dusivé vedro vystřídal úlevný déšť. Smýval nánosy prachu, šuměl v listech, cinkal o tepané zábradlí na balkoně.

Svět se nadechnul a kořeněně rozvoněl.

Byla připravená, stála u okna, sledovala, jak se kapky odrážejí od lavičky pod platanem. Nervy v ní neklidně vibrovaly.

Možná si to rozmyslel, neudělá to. Ovšem v hloubi duše věděla, že udělá.

Procházela po pokoji. Několikrát nakoukla do zrcadla. Měla pocit, že se změnila, něco bylo jinak.

Zadívala se na svůj odraz.

Bledá tvář s výraznými lícními kostmi, klenuté tmavé obočí, velké modré oči, plné rty.

Příliš výrazná rtěnka, kterou koupil právě pro tuto příležitost. To není ono, co je jinak.

Oči. Vždy v nich hořela světýlka, teď jsou jiné, cizí. Divoké.

Posadila se na pelest a vyčkávala.

Konečně v zámku zarachotil klíč. Žaludek se jí zkroutil a srdce rozcválalo. Sevřela neklid dlaní mezi kolena v bílých krajkových punčochách.

Obrazce na koberci. Snažila se tam najít tváře, jenže neměla čas nějakou rozeznat.

„Lásko?“

Ten druhý byl hodně vysoký a vypadal zatraceně dobře.

Džíny, tričko, botasky, střapaté vlasy, vyšisované sluncem, nedbalá elegance.

A pátravé, inteligentní oči.

Přemýšlela, co ho k tomu vedlo, že souhlasil.

….

 

 

Objímal ji zezadu, líbal krk a pomalu odepínal knoflíčky, jeden po druhém. Jednoduché přízové, bledě modré šaty postupně odkrývaly krajkové prádlo, jako když se rozevírá lusk hrášku. Tak se cítila, jako by jí něco rozevřelo proti její vůlí.

Ten druhý přihlížel úplně klidně, tím svým pátravým pohledem a svlékal se nezúčastněně, jakoby měl prostě jít večer na kutě.

„Uvolni se,“ šeptal jí do vlasů a pomalými krouživými pohyby dráždil bradavky.

Tiskla k sobě kolena v bílých punčochách, cítila však, jak začíná být vzrušená.

Ten druhý, byl jemný. Pomalu ji  svlékl kalhotky a rozevřel stehna.

Pevně sevřela víčka.

Kousnul lehce do ušního lalůčku. „Dívej se, ty malá děvko,“ zašeptal chraplavě.

Ten druhý nespěchal. Pomaličku stáhnul punčochy, jednu po druhé a hladil hebkou kůži  stehen, bříšky prstů.

Bylo to vzrušující, nemohla potlačit chvění, přes ponížení hluboko v sobě.

Cválalo v ní, jako stádo divokých mustangů. Vzpínala se do oblouku pod diktátem něhy čtyř mužských dlaní a dvojích úst. Vzduch nasáknul těžkou vůní pižma, její slastné výkřiky  se odrážely od stěn, dopadaly na tři těla, zmítaly se ve zcuchaných vlasech a krev tepala přímo pod dychtivou kůží.

Rozvášněná noc prudce dýchala hříchem, zalykala se, jiskřila i umírala.

 

….

 

Doufala, že voda smyje ten pocit špíny. Stále dokola mydlila každé místečko na těle.

Souhlasila. Protože ho milovala, jenže jí se to líbilo. Chvěla se blahem, křičela, měla několik orgasmů. Zradila sama sebe.

Pečlivě se upravila a sbalila zbytek kosmetiky do připravené cestovní tašky.

Prudce se posadil. Samolibou spokojenost vystřídala panika.

„Co se děje?“

„Odcházím.“

„Přece jsi souhlasila!“

„Ano, nakonec ano.“

Seděl nahý na zváleném lůžku, ve vzduchu se dosud převalovala těžká pižmová vůně, neochotně ustupujíc svěžímu podešťovému vzduchu mladého léta.

Pilný hráč opět týral klavír a v nedalekém kostele se rozezněly zvony.

„Ale já tě miluju!“

„Ano, miluješ, ale sebe.“

Položila klíče na skříňku, tak opatrně, jako by se snad mohly rozbít a její střevíčky naposled zaklapaly po starém schodišti.

 

 

 

 


212 názorů

Gora
12. 10. 2015
Dát tip

Povídka mne zaujala...moc moc moc, ale:  podle mne je pravděpodobnost DVOU kohoutů na jednom smetišti menší než dvou slípek a jednoho kohoutka... Skvěle napsáno! Tip.


..děkuji..tony..)

Bíša
27. 04. 2011
Dát tip
T*


Godfrey
13. 02. 2011
Dát tip
Tomuhle moc nerozumím. Kdyby miloval sám sebe, nepřivedl by spíš další ženskou? Jinak mě to vůbec nebavilo.

FAE BOMB
11. 02. 2011
Dát tip
Nemravné věci nevyhledávám, protože jsem chodil do skauta. Takže téma nelíbilo. Zbytek bez hodnocení. A mnozí kritici nechť se stydí...

..díky..Dougu..)

Douger
06. 02. 2011
Dát tip
Určitě si zaslouží avi...

..ach..moc ti děkuji..:)

no ani nevim jak. ale už tam je. pod tou kůží...tzv. podkožová povídka .)

..ahaa..děkuji..jsem to opravovala a asi blbě..moc děkuji za upozornění.:) ..to jsem ráda..Marku.:)

Muamarek
02. 02. 2011
Dát tip
Já tam vidím "dvojí" bez ch... "Pod diktátem... dvojích úst" Je to drobnost, ale škoda, aby to tam zůstalo, text mě velmi zaujal, jde pod kůži...

..moc ti děkuji..Marku.:) ..no dvojích jsem tam, dala po korektuře..je to špatně?

Muamarek
02. 02. 2011
Dát tip
Předposlední blok, 4. řádek od konce - "dvojích úst". Tak tohle červená knihovna není, dostalo mě to spádem, nábojem i myšlenkou, Marek

..děkuji to..A.H...:)

A.H.
30. 01. 2011
Dát tip
*

..klíííčku..děkuji ti moc..fakt jo..:)

..no..to je fakt..že jsem si to vymyslela.:)

StvN
29. 01. 2011
Dát tip
Wintere, to máš trochu pravdu. To je takový ten nešvar literárních zelenáčů, kteří píší vesměs o tom, co vlastně ani neznají z vlastní zkušenosti.

..ale..prdlajs.:))

Winter
29. 01. 2011
Dát tip
"Bouřlivé milování"? Tomu se říká mrdání, ne? StvN nemá pravdu, nebo nechce rozdmýchávat spory. Normální porno je totiž čtyřikrát pravdivější.

..he he--tak šup..:))

:o)))..s tebou je sranda..mě dnes fakt bavíš.:))))

Wv
27. 01. 2011
Dát tip
původně jsem si chtěl přečíst jiné z tvých děl... ale toto je moc dobré... jé až neuvěřitelné, jak dokážeš vyjádřit prostředí, pocity, vůně a vůbec všechno... Možná by sis měla založit kurz tvůrčího psaní, přihlásil bych se :-)

..byl a děkuji ti..že to vidíš..někteří to nepochopili.:)

Janina6
24. 01. 2011
Dát tip
No, nejsem zrovna znalec :-) ale myslím, že je důležité cítit, proč byl text napsán, a tenhle byl podle mě napsán, aby se nad ním přemýšlelo...

..děkuji ti ..Janino..vida..pokusím se ty inkriminované blbosti změnit a jsem moc ráda..že si nemyslíš..že je to porno..není...)

Janina6
24. 01. 2011
Dát tip
"Měl žhnoucí oči", "dvojí žhavých úst" a "cválalo v ní, jako stádo divokých mustangů", to jsou tři místa v textu, kde jsem se neubránila úsměvu a pocitu, že čtu "červenou knihovnu" (kdeže porno :-) Jinak ale chválím, že převládá víc jemného náznaku, než doslovnosti. Čtenář má tak větší šanci si uvědomit, že sex není to nejpodstatnější, o čem tady vyprávíš. Je to povídka, na kterou se hned nezapomene, která klade otázky.*

Siggi
24. 01. 2011
Dát tip
No, to věřím.

..děkuji..Siggi..:) ..no..já bych se tomu vyhýbala taky..na to vem jed.:.)))

Siggi
24. 01. 2011
Dát tip
Na eroťárny jsem od tebe zvyklý, ale tohle bylo dost dobré. Sice je to trochu mimo můj vkus a sám bych se podobné situaci vyhýbal jak čert kříži, ale napsané je to velmi dobře. Tip.

Horavin
21. 01. 2011
Dát tip
Kritiky jsou naštěstí jen orientační zpětná vazba a ne pevný bod ve vesmíru, o který opíráme svojí tvorbu :)

..moc ti děkuji..z některých kritik jsem nabyla dojmu..že bych měla prozu pověsit na hřebik.:.)))

Horavin
21. 01. 2011
Dát tip
* Líbí se mi úsporně poetický styl, dávající význam každému slovu.

..tak fajn..ojuknu to..:)

Lehce kontroverzní, ale klidně ze života. Ráno mi naskočila taková podobná věc. Ale u mě to je ve strohých verších. Za chvíli to také umístím.

..NO PROTO..)

..BYLA!

Marvineto byla pochvala

..fakt to není proti tobě..PÍSAHÁM..

..marvinkuu..to byla přece pochvala..fakt..)) ..ale tomu anglickému nerozumím..páč neumím..))

..jj..je to tak..))

VT Marvin mi zacina byt vic nez sympaticky!!!!! sepot YOU GO GIRL!!!!

:o))..no..možné to je..marvine..)

..moc ti děkuji..mystere..fakt jo..:))

Mystere
19. 01. 2011
Dát tip
nejsem moc sečtělý, přesto si myslím, že je to dobře a hezky napsané... a rozhodně se nejedná o porno (jestli StvN nemyslel spíše příspěvek Honzyka 14.01. 21:45 :-)) naopak, je to lehce erotická povídka, kde ani nemá jít o sex jako takový... ta švédská trojka a následný rozchod má spíše vyvolat úvahy o morálních hodnotách dnešní doby, příp. o (žel často) odlišném pohledu muže a ženy na "lásku"... díky Šepotalko;-) pro return-of-ca-2: zásadní rozdíl mezi p. a erotikou je právě v té fantazii...

Mystere
19. 01. 2011
Dát tip
nejsem moc sečtělý, přesto si myslím, že je to dobře a hezky napsané... a rozhodně se nejedná o porno (jestli StvN nemyslel spíše příspěvek Honzyka 14.01. 21:45 :-)) naopak, je to lehce erotická povídka, kde ani nemá jít o sex jako takový... ta švédská trojka a následný rozchod má spíše vyvolat úvahy o morálních hodnotách dnešní doby, příp. o (žel často) odlišném pohledu muže a ženy na "lásku"... díky Šepotalko;-) pro return-of-ca-2: zásadní rozdíl mezi p. a erotikou je právě v té fantazii...

..ahaaaaaa..tak dík.:.)))

hanaka
18. 01. 2011
Dát tip
nezapomněla, ale zapomněla, že už tipla :o))) Koukni do seznamu...

..si zapomněla tipnout..:))))

hanaka
18. 01. 2011
Dát tip
:-)

..děkuji..hanako.::)

hanaka
18. 01. 2011
Dát tip
*T

:o))))))))..returne..je snad hranice mezi pornem a erotickou fantazii???? ..nj..na co mám myslet u..:))))))

Že by porno u této prudérní kopretino tučňákovité komunity s nezřízeným romatismem bylo spolehlivým tahákem úspěchu je zajímavá myšlenka:-) Jinak šepote, porno to samozřejmě je, protože alespoň část mužské populace má fantazii a tedy umí číst mezi řádky a zde bych se možná i já sám přikláněl k určité fantazijní autocenzuře:-)

..no..na tyto ledy se už pouštět nebudu.::))

StvN
17. 01. 2011
Dát tip
Fajn.

..nevím..neznám tě.:)) ..no..každopádně..porno jsem neměla v úmyslu napsat..:)

StvN
17. 01. 2011
Dát tip
Píšu snad něco, co si nemyslím?

--fakt myslíš?

StvN
17. 01. 2011
Dát tip
Normální laciné porno. Každopádně u věčně nadržené a neukojené písmácké veřejnosti vždycky spolehlivě zafunguje. Cválalo v ní, jako stádo divokých mustangů.

..ano..Evi..je to tak..děkuji ti.::)

renegátka
17. 01. 2011
Dát tip
Velmi pěkný text, zvládnutý. Žena je skutečně schopna velkých ústupků, pokud miluje.

..děkuji ti..Taublo..)

Taubla
17. 01. 2011
Dát tip
silné

..returnkuu..:)) ..čauky a děkuji..:)))

jeden pro Tebe a jeden pro Gingerbread:-) ... jste šikovná obě dvě děvčata:-)

..děkujii..Aleg..:))

Alegna
17. 01. 2011
Dát tip
no koment ********** (-:

.))..mě taky ne.. ..jsem v práci na noční a jsem unavená..tak toho necháme..ok?

..nepodezřívala jsem tě z koketování..)) ..čekal jsi že tady veřejně napíšu jak znám život???..))) ..no taaak..přemýšlej..))))

..ten odkaz si můžu pustit až doma..jsem v práci a tady mi to nefachá..)) ..nerada se chlapím..milý Norberte..jsem ryze ženská postava..)))

..postava je fiktivní..milý Norberte a já mám k matematice blízko asi jako asi jako k nekonečnosti vesmíru..))) ..jak moc tě život zná..pochlub se..)

..málo znáš život..samozvaný psychologu..) ..mimo to..o kom mluvíme?

..jde ti o to ..že monogamie je nepřirozená?..:) ..souhlasím..:)

..Norberte..to já ovšem netvrdím,.,že mám nejkrásnější zahradu..:)) ..stačí..že se mi líbí a cítím se v ní dobře...nemyslíš?.::)

..nesouhlasím..:))) ..hlavně se mi líbí..když se někdo snaží přesvědčit mě o vlastní pravdě.:))) ..milý Norberte..jsme rozdílní jako oheň a voda.)))

..nic v sobě přehlušovat nemíním a s oldjerym souhlasím.:)) ..osobní zkušenost.:))

..žárovečko..moc ti děkuji..:))

100Wzarovka
16. 01. 2011
Dát tip
šepotko - je to DOBRÉ! Rozpory v osobnosti, impuzivita v bezradnosti, zvíře kontra morálka, jo jo jo, dobré je to!

..oldjery..máš naprostou pravdu..) ..nemínila jsem dělat ze čtenářu nic nechápající blbce.::)

Oldjerry
16. 01. 2011
Dát tip
Prosecký (cituji): Rozumím, co mi chceš říct, Oldjerry, ale nesouhlasím s tebou. To je tak všecko, co můžu dělat. Mně prostě ten závěr připadá urychlený. Nač by byl také rozvleklý závěr, v němž by se rozmělnila a možná zcela rozpustila pointa? Tohle rychlé zakončení není VÝSLEDKEM BEZRADNOSTI, jakse stává... tady to má logiku i účel (myslím si).

..no a co tím chceš říct..Norberte?...) ..že v sobě cíleně přehlušíme pudy a emoce..abychom si náhodou nenaběhli?

..díky..Marve..ano..souhlasím..

Makoves
16. 01. 2011
Dát tip
Posílám avi do PM raději ještě jednou.

kóza
16. 01. 2011
Dát tip
tož kurňa to je téma pro mého kozla starého!

:o)))))))))))))))))..co my!!!!!!

:o)))))))))))))))))))))))))..nn..zašukal si..vypadnul..)))

:o))))))))))))))))))))))))))))..ne..nebyl..byl fuč!!!!..))))

:o)))))))))))))))))))..čteš nepozorně..ten druhý tam už nebyl..tudíš jen jeden neměl ráno do čeho píchnout..)))

:o))))))))))))))))))..Dave..seš fakt nemožnej!!!!!

..ale jdi ty blázínku..))) ..která žena je rozumný člověk? ..to zní tak strojově..vyhýbá se lásce..bezemočně..brrr...)))

..díky..jav..)) ..noo..moorgu..tak teď už to konečně víš..)))))

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
...a ja proč se vsude kam slapnu valej na zemi ruzove brejle!..uz mne to je jasny.-))

javavia
15. 01. 2011
Dát tip
Dobře napsané, řekla bych:-))))tip

..Norberte..bylo to jeho přání..ne její.. ..a když je žena zamilovavaná..je schopna neskutečných obětí..než se vzpamatuje a shodí růžové brýle..to mi věř.:.)

.......... :)))

:o))))..sem to ani nečekala co v tobě vězí..holka...))))

no a komu asi? :)))

:o))))))))))))))))...juuu..myslíš těm chlapůůům???????????

..to bych nikomu nepřála....

..nevímko..nechceš být tou dominou????.)))))

:o)))))))))))))))))..jste absolutně neskuteční..se tady řehtám..až mi tečou slzy.:.))))) ..děkuji vám...)))

:já teda nikam nejdu! stačí mi Big......

Honzyk
15. 01. 2011
Dát tip
...vy\borny\ napad ! SAdomasochistka!!!SDDD

BigBivoj
15. 01. 2011
Dát tip
ano, a mohla by tam přijít s ní i domina a pořádně ty chlapy vytrestat a zmrskat!

pokud bychom meli zmenit ten zaver, tak ja navrhuji, aby ta hrdinka odesla, a misto ni by tam mohla vkrocit jina hrdinka (mnohem drsnejsi, ktera by treba obcas i pouzivala nejake vulgarismy...to me napadlo jen tak nahodou), ktere na nejake lasce nezalezi a sla by do toho jen proto, aby si uzila????

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
souhlasim s Proseckym..taky se mne zda, ze to nahle rozhodnuti je delane pro efekt..pro navozeni k premysleni, ovsem je to nahled muzskeho mozku-tohle si asi jinak premylaji zeny..

Prosecký
15. 01. 2011
Dát tip
Rozumím, co mi chceš říct, Oldjerry, ale nesouhlasím s tebou. To je tak všecko, co můžu dělat. Mně prostě ten závěr připadá urychlený.

Oldjerry
15. 01. 2011
Dát tip
Prosecký - to je příliš schematický náhled. To je jako návod, jak se lidé mají v takové situaci chovat. Vůbec to neuvažuje s nevypočitatelnými psychologickými momenty, úvahami, náladami, vírou v něco... Podle mne si selhání uvědomila až po všem, kdy živočišná touha a slast ustoupla rozumu dostatek analytickému, který jí naprosto přesvědčivě řekl, že muž, který ženu miluje, by se o ni nedělil S NIKÝM. Odchodem si sama začíná odpouštět - a toto odpuštění je pro její další život nutné... Povídka sama nepotřebuje kritiku, jen pochopení. *

Prosecký
15. 01. 2011
Dát tip
Ačkoli se tu občas setkáváme s náběhy na ertocikou literaturu, toto patří k tomu lepšímu. Nejsem si úplně jistý, že hrdinka je dostatečně psychologicky prokreslená. Povětšinou, když už svolí, tak si je vědoma, do čeho jde a nemusela by to zakončovat tak teatrálně. Tip si ale určitě zaslouží. A tím se stává suverénně nejlepší povídkou ledna.

..moorgu..:o))))))))))))))))..seš zvíře.::)))))

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
mila ginger..a to jeste kdybys poznala nekdy sex.-))

Makoves
15. 01. 2011
Dát tip
Tak já šoupnu avi STVNovi

..díky..Charloto..tebe ještě myslím neznám..:)))

..díky..makovečku..))) ..ale joo..proč ne...))

Makoves
15. 01. 2011
Dát tip
Suprový, skvělá erotika, skvělý děj, skvělý závěr. Nechceš s tím jít do PM. Já tě tam rád nominuju.

:o))))))) ..šmankote..ginger..se z tebe fakt picnu..:))))))))

..co zas kde slibujuu?????..:)))))))))

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
..zase slibujes..pisu si!

..a2 i nes..moc vám děkuji..:) ..musím hold psát víc prozy ať se vypíšu..zatím jsem toho napsala jako šafránu...)) ..udělali jste mi radost.:.))

a2a2a
15. 01. 2011
Dát tip
Přečetl jsem si se zájmem, daly by se udělat droboulinké úpravy, ale je to dobře napsáno, možná by to chtělo malinkatou sondu, která by osvětlovala či více přiblížila záměr toho partnera, proč, ale jsem hodně spokojený, je to napsáno s vkusem.

:o)))))))))))))..tak šup..šup..:)))

..no..já to díky bohu neznám teda.:)) ..ses nějak rychle vrátila z toho záchoda.:.))))

:o))))))))))))))))))..dobrý no..:))))

..děkuji ti..Lucia..:))

:o)))))))))))))))))..seš ale fakt..:))))))

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
si precti co slibujes komentujicim.-).. treba Starcovi.-))

..no jakým starcům zas co.:.))))))

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
cemu zas nerozumis????

..moorgu???

moorgaan
15. 01. 2011
Dát tip
neslibij..co slibit nemuzes.. natoz Starcum:-))

..šmánkote..nemůžeš mi to napsat česky?

:o))) díkes.::)

..děkujii..impíku..:))

Impresse
15. 01. 2011
Dát tip
skvělý, šepot! *

:o)))) dobrou noc..:))

;-DDDDDDD

:o)))))))))))))) bivoji..stačilo říct..že se ti líbí..ale díííííííííík..:))) ..brack..tvůj koment jsem zkopírovala i na diskusi na PP..měl velkýýý úspěch..:))))

Já to čtu v aute...malem jsem se nabourala ;-D T Akorát mi bylo lito toho manžela pošli je voba ke mne na návštěvu Jo?

BigBivoj
15. 01. 2011
Dát tip
Autorka své dílo zvladla na výbornou, popis erotického dusna a sexuálního náboje je více než popisný, rovněž počet prožitých orgasmů jak připomíná, odpovídá dané situaci až po vlastní zradu. Toto dílo by zasloužilo vybrat a vytesat do mramoru písmáckého!

Honzyk
15. 01. 2011
Dát tip
fsecki ste defki!))

Honzyk
15. 01. 2011
Dát tip
..nmebud drza!D

:o)))))

Honzyk
15. 01. 2011
Dát tip
my rovnez!)

..úplně přesně ti rozumím..:) ..je to takové strohé..aspoň mám z toho takový pocit..:) ..nějak jsem si stím neuměla poradit..doufám..že příště to bude lepší..:)))

Stařec_007
15. 01. 2011
Dát tip
Líbilo se, jen ve čtení mě rušily příliš krátké věty, hlavně z počátku. Nemohl jsem hltat plnými doušky :-) T*

..díky..mylenko..:) ..taky doufám..:) ..moorgu..já honzykův text pochopila jako pochvalu..takhle bych to napsat stejně nedokázala ani kdybych se rozkrájela..:)))) ..meto..ovšem..můj záměr byl napsat to právě tak..o psychologii tu každý žvaní v jednom kuse..no...))) ..děkuji vám všem za čtení i reakce..:))

Metta
14. 01. 2011
Dát tip
docela to šlo...námět nejni špatný pčipadá mi to místy jako z erotického časopisu na stánkum hlavně ty sexuální popisky jak říká honzyk, zaměřil abych se na pohled hrdinky, drama se odehrávalo asi hlavně v ní

moorgaan
14. 01. 2011
Dát tip
..jen jestli ty nejsi nadsena jeho erekci:-)) Honzik jeden.-))

Adamova Eva
14. 01. 2011
Dát tip
fakt dobrý - obojí :O))) *

Takový něžný LEO..:-)

sharik
14. 01. 2011
Dát tip
rad bych napsal nejakej komentar, mit na to cas.. ale nemam, tak se omezim na: tip

Marcela.K.
14. 01. 2011
Dát tip
Je to napsané vkusně. Doufám, že další čtenáři to pochopí a nebudou Ti tu exhibovat. Má to myšlenku, dobře jsi zvládla i délku textu - aby toho nebylo moc, ani málo. Povedlo se. Tip.

Honzyk
14. 01. 2011
Dát tip
ja takyD

..honzyku..jsem nadšená tvou reakci..děkuji..:)

Honzyk
14. 01. 2011
Dát tip
.-.verim, ze jsi nervozni: takovej text se nenarodi kazdej den!P

..uuuf..moc vám děkuji..jsem dost nervozní...)..jedu domů a jdu na pivo...))) ..gabi..opravveno..jsem si toho nevšimla...)))

gabi
14. 01. 2011
Dát tip
no dobre šepot! mne sa to páči,číta sa plynule, s ľahkosťou, má to spád, erotiky tak akurát :-)... * Pohrával láskyplně si - pohrával si láskyplně by sa mi zdalo vhodnejšie

Honzyk
14. 01. 2011
Dát tip
avi...

Honzyk
14. 01. 2011
Dát tip
...zradit sama sebe mnohacetnym orgasmem : viz text, na to uz musi bejt holt figura. Soukromy vyber * ...a scena, kde se Mu houpe ta ruka je az lascivni. Text nabity zivocisnosti, prislibem mokreho sexu a stav, vonavymi vypotky na lesklych divcich kalhotkach a velkym zatvrdlym flekem na muzskych trenkach (tvar Australie a kolem ostrovy), prisliby prstu vytazenych z hporkeho divciho klina, jez si muz ocucava do omrzeni, mlaskani zenskych pysku nahore i dole, chvejici se postevacek tycici se az do velikosti malicku , traslave se houpajici olizane bradavky, posledni chloupecek blizko Venusina pahorku v totalni erekci, mlaskavy zvuk varlat dorazejicich na stavnaty rozkrok, z nejz vyteka stava vsech stav, sperma halici podbrisky obou akteru do vonaveho havu....Jeho zalud rudy,krasne rozdeleny v pulce se leskne jako nalestena komoda a porad , v zachvevech, jak varlata jdou nahoru, z nej tryska zivotodarna tekutina, jez slepi ruce Muze a Zeny: uzasne!

hanaka
14. 01. 2011
Dát tip
*T

moorgaan
14. 01. 2011
Dát tip
cvalalo v ní je skvele!!!!! upresnuje celkovy stav a vygradovava celou pointu...mas to velmi dobre rozlozene, nespechas a hrajes si celkem se slozitymi vazbami slov- to neni jednoduche...mozna te korektori opravi v interpunkci, nevim, ale to je vzdycky tenky led... ...eroticke dusno je citit a smyslnost nechybi..je to pohled zeny, jako chlap se divam trochu z jineho uhlu-ne na dilo jako takove, ale na obsahovost vypraveni... ...vytkl bych rozvlacnost, zjednodusil bych nektere pasaze - a sel bych vic za pocitem z pozitku hlavni akterky, vic treba i prime reci...nektery popis to natahuje... ...*****

...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru