Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex ve městě, aneb děvčata jedou nakupovat

16. 01. 2011
14
51
3358
Autor
Sebastiana

Další příběh nenapravitelné Ireny je na světě.

 

Jitka měla mít narozeniny. Její manžel Láďa nestíhal. Jako podnikatel vydělával velké peníze, ale jak říkala Jitka, chodil se domů jen vyspat. A to spal jen pět hodin, než ho vzbudil mobil a on běžel zase něco zařídit. Jitka si stěžovala, že se jí vůbec nevěnuje. Aby se jí zbavil, zavolal mi. Prý ať jedeme s Jitkou nakupovat, zamluvil a zaplatil nám ve městě nocleh v luxusním hotelu. Dokonce půjčil Jitce své auto. Její je stále ještě nespravené od té doby, co se Jitka nestrefila do garáže.

Proti výletu jsme samozřejmě nebyly. Láďa Jitce dal svoji visa kartu a tlustý svazek tisícikorun.

Irena přišla v botách se šněrováním až pod koleny a s vysokými podpadky. Divily jsme se, že na běhání po obchodech si nevzala něco pohodlného. Ale ona bručela něco o tom, že se pro krásu musí něco vytrpět a že modelky jsou v takových botách celý den. Šaty měla zase superkrátké. Vzhledem k tomu, že si tohle léto nechala narůst hodně dlouhé vlasy, zezadu to vypadalo, že žádné šaty nemá, protože vlasy končily stejně jako její oblečení pod zadkem.

Láďovo auto bylo naštěstí klimatizované, venku byl strašný hic.

Jitka nezapomněla vzít naše oblíbená cédéčka. Za chvíli jsme zpívaly z plných plic.

Najednou Jitka zpozorovala policisty, jak staví a kontrolují auta a vyjekla. V autě bylo najednou ticho. Bylo to divné, ale nezastavili nás. Jitka se jim VŽDYCKY jeví jako podezřelá a staví ji. Asi nemají rádi blondýny za volantem.

„Miluju policisty,“ řekla Irena vzadu. Ale řekla to s plnou pusou.

„Co to tam jíš?“ divila jsem se a otáčela na ni.

„Nejím, piju, bylo tu pod sedačkou šampíčko v nějaký krabici, tak jsem si ho potichu otevřela a když budete hodný, tak zbyde i na vás.“

Jitka prudce zabrzdila a pak potichu pronesla: „to byl Dom Pérignon ročník 2000. Láďa ho měl pro jednoho ředitele jako dárek. Ta lahev stála deset tisíc.“

„Takže tady v tý flašce je šapáňo za deset tisíc?“ Byla jsem zvědavá.

„Jo.“

„Za pět, pět vyteklo na podlahu, bylo to teplý,“ posmutněla Irena a podala nám lahev dopředu.

„No, tah začíná na úrovni,“ řekla nakonec zvesela Jitka.

„Jakej tah, z tohohle se ani neopijem, je toho málo,“ žbrblala jsem, protože lahev byla hned prázdná.

„Do chladicího boxu nám dal Láďa Cinzano, ví, že ho milujete.“

To bylo neprozřetelné, protože než jsme dojely do města, vypily jsme ještě dvě lahve Cinzana, tentokrát vychlazeného.

Fakt nám nebylo nic, dokud jsme nevystoupily z auta. To horko nás skoro udeřilo. Co, horko, země se se mnou naklonila, takže jsem zůstala stát opřená o auto.

Irena ukazovala na toalety, abych tam s ní šla.

„Ale mě se nechce,“ protestovala jsem.

„To je jedno, potřebuju, abys mi podržela vlasy, abych si je nepoblila,“

Představa Ireny s pozvracenýma vlasama nás s Jitkou zlomyslně rozesmála, ale šly jsme s ní obě.

„Jak to prosímtě děláš, že jdeš rovně, když jseš na mraky jako my?“ Rýpla jsem si do Ireny.

„Je to jako jízda na kole. Čím jdu rychleji, tím se mi drží líp rovnováha.“

Vůně santalu a otevřené dveře nás nalákaly do jednoho krámku. Irena tam našla duhový šátek pošitý penízky a Jitce hodila modrý. Obě si ho uvázaly okolo pasu.

„Ty budeš tancovat břišní tance? A umíš to?“

Byla to má zbytečná otázka, vždyť vlastně Irena měla přezdívku ve staré partě „Živé dřevo“, podle toho, že uměla krásně tancovat.

Právě jsem se prohrabávala cédéčkama, tak jsem tam pustila na přehrávači temperamentní hudbu. Irena nelenila a uvázala halenku pod prsy, aby bylo vidět bříško a předvedla nádherný břišní tanec. Na konci písničky jsem zjistila, že venku stojí chlapi, slintají na chodník a zírají. Irena na ně zamrkala a pronesla svým přehlubokým hlasem – „pokud tyhle blyštivé penízky někdo z vás promění na švédské koruny v poměru jedna k jedný, tak mu zatančím rozkrokem na obličeji.“ A před krámem najednou nebyl nikdo, kromě jednoho pankáče. Ten vytáhl z kapsy pětistovku a nabídl jí Ireně za její kalhotky. Irena si vytáhla zpod sukýnky malá červená tanga a dala mu je se slovy, že má štěstí, že je dneska má. Když odcházel, provokativně k nim přivoněl a zamával jí. Prodavačka byla asi v šoku, protože zapomněla zavřít ústa.

„No, a to ani nevěděl, že za těch pětset bych mu ještě i zatančila,“ povzdechla Irča.

V restauraci jsme s Jitkou Ireně zakázaly pivo, s tím, že ty její bejkárny podporovat nebudem. Ucucávala minerálku a vztekle podupávala nožkou. Když se nakláněl číšník přes ni, aby podal talíř dozadu Jitce, nenápadně brnkla do sklenice a ta ji polila a roztříštila se na zemi. Číšník se moc omlouval, poklekl před ni a utíral jí sukýnku a nohy ubrousky.

„Myslím, že má dokonale výhled na zakázané území,“ šeptala mi Jitka, pozorujíc jeho třesoucí se ruce. Chlapec zavadil o šněrování boty a to povolilo.

„Zavaž mi střevíček,“ zavrněla něžně a hluboce Irča.

Než se mu to povedlo, propotil celou košili a Irena na nás házela vítězné pohledy.

„Já bych jí to pivo povolila, ona bude blbnout takhle pořád, vždyť jí znáš.“

Jitka jen pokrčila bezradně rameny a Irena vesele zamávala na číšníka, že chce pivo.

Než jsme šly spát, daly jsme si dole v hale hotelu ještě kávu. K našemu stolu přišel chlápek s červenou kravatou.

„Slečny, mohly by jste mi prosím prozradit, o čem diskutujete? Vsadili jsme se totiž u našeho stolu.“ Ukázal na stůl opodál, kde sedělo pět mužů a všichni měli červenou kravatu.

Naštěstí nemohla odpovědět Irena, ta měla v puse nacpanou čokoládovou tyčinku. Když jsem viděla záblesk v Jitčino očích, netušila jsem, že si vzpomněla, jak nedávno Irena říkala, že všichni mužský, co nosí červenou kravatu ho mají malýho. Rozevřela doširoka své nevinně modré oči a něžným hláskem mu sdělila, že se přeme o průměrné délce penisu a došly jsme k závěru, že je to dvacet centimetrů.

„S tebou už taky nikam nejedu,“ oznámila jsem Jitce důsledně a pozorovala řehtající se Irenu, která smrkala čokoládové bubliny. Málem se tou čokoládou udusila.

Jitka nepřestala nenápadně pozorovat ony pány.

„Jen čekám, kdy znejistí a půjdou si ho přeměřit,“ sykla.

S Irenou jsme nakonec odvedly Jitce pozornost a dotáhly jí na pokoj. Byly jsme po celém dni hooodně unavené, …. a už se těšily na dobrodružství zítra.

 


51 názorů

bestye
13. 03. 2011
Dát tip
není rozhodně zač, potěšení bylo na mé straně

Sebastiana
13. 03. 2011
Dát tip
díky, bestye

bestye
12. 03. 2011
Dát tip
čokoládové bubliny mě dostaly :c)*

Sebastiana
17. 01. 2011
Dát tip
Alliso- užívej, dokud můžeš. StvN- jde to, zeptej se číšníků, umí to každej.Vždycky se zeptá, jestli hcce dotyčný ránu, či potichu. A Irena má zázračné ručičky, když chce.

Alissa
17. 01. 2011
Dát tip
Super, výborné čtení :-) Jen si tak říkám, že jestli míra extravagantnosti zážitků i nadále poroste úměrně věku naší pětky z gymplu, za nějakých deset let Ti zkusím konkurovat ;-)

StvN
17. 01. 2011
Dát tip
Zajímalo by mě, která ženská by uměla tiše otevřít šampíčko na zadním sedadle auta. Jinak text neplyne, věty nenavazují, nerozvíjí příběh. Přijde mi to hodně podobné jako ty pondělní příběhy na onadnes.

Rampoušek
17. 01. 2011
Dát tip
:))*

Sebastiana
17. 01. 2011
Dát tip
Květoni, shariku, dík

sharik
17. 01. 2011
Dát tip
notyvole :D :D tip


Sebastiana
17. 01. 2011
Dát tip
renegátka- dík.

renegátka
17. 01. 2011
Dát tip
Skvěle jsem se pobavila, dámská jízda na kterou se nezapomene.*

Sebastiana
17. 01. 2011
Dát tip
budu muset udělat pokračování a dát tam ten sex. A to jsem cenzurovala většinu výrazů Ireny o sexu.

BigBivoj
17. 01. 2011
Dát tip
cheche, vím kdo nosí červenou kravatu...

Honzyk
16. 01. 2011
Dát tip
..jo, to by bykl trest smrti pro Klause: uduseni cokoladou !D

Dave Lister
16. 01. 2011
Dát tip
Jo jo a pak že borci na To myslej častěji než baby, chachá, já su baba, a...myslím že na to taky myslíme často, ne?Ale že bys tam dala sexu víc, jsem myslela..nebo to bude to zítra, jak ti to končí?ale víš co, pro mě je to asi inspirace..teda psát, že jo..

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Dave Lister- no na sex jsme všechny myslely, ...

Dave Lister
16. 01. 2011
Dát tip
..no a kde je ten sex???doufám to má pokračování:_))

..dobrou,.,seb..))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Asi si to budem jen představovat, tak jo, dobrou, ...

..chjo..co já jsem komu udělala..a navrch ještě okouním v práci a manžel má ranní..tak zas nic..))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Vidíš, šepotko, a takhle to je i doma, ...

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
tak si to holky predstavujte, ja si jdu lehnout a budu si predstavovat ze jsem s vami v laboratori ustavu pro miry a vahy.-))..dobrou noc!

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Není nad ruční měření. Miluju ruční měření.

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Slyšíš šepotku, jitříš jeji představivost (mojí už taky). Ještě že je po desáté večer.

:o)))))))))))))))..dobrýýý..))) ..začínám pomýšlet na to ruční měření..))))

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
....no pouzivam cerny kondom.. prej cerna zestihluje!...no moc se mne to nezda.-))

:o))))))))))))))sakra..jitříš mou představivost..)))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
slyšels šepotku, centimetry, ....

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
tolik palcu holky nemate.-))

..ne ne ne..máme malé ruce..)) ..moorg zas placaté od té traverzy..jsem pro centimetry..))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Můžu ti půjčit svoje, když tak přidá paleček i šepotka, ...

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
..no prave, mne na palce spadla traverza, bylo by to neobjektivni:-))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Centimetry,palce by ti nemusely stačit.

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
..v palcich a nebo centimetrech?.-))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Dík, brack

pet tisic vyteklo na podlahu111 takova skoda111 moc se mi libilo, seb, uplne se v tom vidim...;-DDDDD TTTTTTTT

:o))))))))))))..ehm..moorgu?

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Moorgane, můžeš se prosím pro mne a šepotku přeměřit?

:o)))))))))..u generálu to neplatí..myslím...)))))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
:0)))

..juuu..moorgu..nenosííííš?..)))))

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
...bohuzel musim- je to zakladni doplnek generalske uniformy!

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
moorgy, omlouvám se, naskočil jsi mi tam navíc, až teď tě vidím. Jasně, že jsi chlap.Nenosíš doufám červené kravaty.

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
- sak to bylo urceno vam dvema ne?.-))

..juuu..moorgu..od kdy seš děvčeee???..))))

Sebastiana
16. 01. 2011
Dát tip
Děvčata, díky, ...

moorgaan
16. 01. 2011
Dát tip
čokoládové bubliny v nose jsou prima.-)))

:o))))))))))))))))))..sakra seb,,jsem se skvěle pobavila..ačkoli jsem celou dobu myslela na tu visa kartu a svazek tisícovek..))) ..se budu muset ke tvé ireně vrátit pozpátku..)))

Hrušková
16. 01. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru