Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - 13. kolo - prosinec 2010

23. 01. 2011
1
46
2820
Autor
slovoma

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má"  - 13. kolo – prosinec 2010

 

 

1. místo - Lan

 

2. místo – Kamil Sikora

 

3. místo – Adrianne

 

4. místo - VT Marvin

 

5. místo - Cuprumov

 

 

První čtyři úvodníky budou vyvěšeny na úvodní straně..  od čtvrtého místa.  Hodnocení porotců pak najdete pod jednotlivými díly zveřejněnými ve sbírce - 13. kolo – prosinec 2010

 

Vítězi  patří gratulace a tričko.

 

 

Uzávěrka dalšího kola je předčarodějnické 29. dubna.

 

 Je mou milou povinností - poděkovat všem odvážným soutěžícím.. stejně tak jako porotě, bez které by se tato soutěž nedokázala obejít. Bude mi velkým potěšením, když budete i nadále tak odvážní a budete mít chuť se do soutěže zapojit i Vy.  Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za další období přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení (tj menu Soutěže - Slovo má).


46 názorů

Žeano? Chtěl jsem mu koupit nové plavky. Nu což, není každý den posvícení.

katugiro
02. 04. 2011
Dát tip
Márvin jede na dovolenou a nic za to nechce. Od nás nic. To mě dost zasáhlo :(

Blbice
27. 03. 2011
Dát tip
Velmi ....ale Velmi gut :-))))))))))))))))

slovoma
20. 03. 2011
Dát tip
tak to je marný, obávám se, že ani týden. Úvodníky vyhynou achjo.

katugiro
19. 03. 2011
Dát tip
tož kdyby mesjé márvin vydržel mlčet čtyři měsíce... :)

slovoma
19. 03. 2011
Dát tip
katugiro - jsem pro spíš napsat 4 úvodníky ve čtyřech následujících kolech, takhle se všechno vyplemcá v jednom kole a to by byla škoda.

Zdá se, že to funguje i systémem "nachytáš Márvina na švestkách a položíš mu nepříjemnou otázku". A hned je klid.

katugiro
16. 03. 2011
Dát tip
Derovi jsem psal asi před třemi týdny, ale nereaguje, takže leda bez ocásků. Nuže, Marvine: já napíšu čtyři dubnové úvodníky, a ty budeš celý duben mlčet jako hrob, platí? Nevložíš ani čárku, a nebudeš si klást žádné další podmínky.

Protože ses nechal slyšet "Ja jen cekam, kdo se toho ujme". Zjevně jsi zase blábolil do větru.

Jenže to bys musel složit Svatou přísahu, že dohodu dodržíš a ani nepípneš. Pod hrozbou trvalého banu. Protože já osobně ti nevěřím ani slovo.

..aha..dsem už jednou gratulovala..))

..Lan..gratulujuuu..))

Norsko 1
15. 03. 2011
Dát tip
celkem o hovno, drahý příteli

LaMouette
15. 03. 2011
Dát tip
hm hm.. treba ted.. dyz nejni Marvin v PM.. by na nejakou dohodu jako kejvnul.. co tu dyskusi tak nak znova.. wotevrit?.. ;-)

..juuu..Lan..gratulujuuu.:.)))

Norsko 1
26. 01. 2011
Dát tip
Klub těch, co trpí, se rozrůstá o nové členy. Jaká je podmínka při vstupu?

Nepropadej malomyslnosti, musíme doufat!

moorgaan
25. 01. 2011
Dát tip
Pišto..marná snaha..to proste nejde, chapes to? - tady uz nepomuze nic, jen trpet....:-))

Norsko 1
25. 01. 2011
Dát tip
Bejt čtvrtej, to bych nepřežil, raději se neumístím uvažuj tak a prožiješ relativně šťastnej život

Ale ty jsi nejzlejší!

katugiro
25. 01. 2011
Dát tip
vy jste ale zlí! :)

se taky hlásím :o)

Katugiro: Tohle je geniální nápad! Myslím, že by nás do toho šlo víc. Já vezmu duben, Pomerančofka květen, Zbora červen, o prázninách necháme Márvina provětrat, září pak vezme Dero... Krásná představa.

katugiro
25. 01. 2011
Dát tip
Mocný nejsem, ale poptám se. Kolem a kolem by se to mohlo stihnout možná na březen ;)

katugiro
24. 01. 2011
Dát tip
jóó, už si to klade podmínky, to jsem si moh myslet... takhle nehraju

katugiro
24. 01. 2011
Dát tip
Marvine, za to mlčení jsem ochoten obsadit celý měsíc svými úvodníky sám :)) Dodržíš to? (Dero mi pak určitě vytvoří nejdelší ocásek všech dob - bude tam stát "muž jenž umlčel Marvina" :P)

Lan
24. 01. 2011
Dát tip
Brack, děkuju...překvapilo mě to. Děkuju i porotcům. Jen doufám, že mi nedali své hlasy ze soucitu, aby mi odpomohli od mé TRISKAIDEKAFOBIE (http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=375632)

Lan! Gratulace jak sviňá m´am hrozne velkou radost

slovoma
24. 01. 2011
Dát tip
katugiro - je to tak, bylo by mnou jen a jen přivítáno, kdyby se každý měsíc sešly alespoň tři čtyři úvodníky, aby bylo co hodnotit. Bohužel se tři, čtyři sejdou právě akorát tak do třech měsíců. Pokud by se jich teď během měsíce sešlo více, myslím si, že by se nikdo nezlobil, kdyby bylo datum uzávěrky posunuto na březen.. nebo únor. Momentálně do dalšího kola nikdo žádný příspěvek neposlal a to je konec ledna.

13 kolo nosí smůlu!!! Tím se i vysvětluje to "druhé" místo:)))

Tragicus
24. 01. 2011
Dát tip
No jo, katugiro, ale kdyz se clovek nemuze honosit jako kritik nejakym ocaskem, treba "vitez 16. kola souteze slovo ma, druhe misto", tak se nediv...

katugiro
24. 01. 2011
Dát tip
29. dubna? vždycky netrpělivě čekám, až se ten úvodník konečně změní, a teď tam budou viset měsíc :( tady milí písmáci vidíte, jak to nefunguje. všichni se diví, že kritici nemůžou psát víc kritik, ale že byste každý aspoň jednou ročně napsali úvodník, to ne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru