Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VELKÝ VÝPRODEJ DUŠÍ

24. 01. 2011
48
82
4887

..jsme s ginger..mou internetovou sestrou Málinkou v diskusi pod dílem narazily na výprodej duší..teda..myslím..že to vypadlo z Málinky..tak jsme se rozhodly..že o tom napíšeme..:) ..tady to máš..geinger..tvá Gabra..:)

Vyplivla jsem duši

 

stalo se to nečekaně

byl sníh

fakt hodně sněhu

jsem se prodírala závějemi s těžkými nákupy

i stalo se!

Co teď?

Připadám si nějaká bezduchá

vůbec ale fakt vůbec se mi to nelíbí

bez duše

ještě že jsem narazila na ten krámek

 

VELKÝ VÝPRODEJ DUŠÍ ZA POLOVIČNÍ CENU

 

stálo tam

no nemám já štěstí?

Pořídím si novou duši a možná bude mnohem lepší

než ta co jsem měla

jupííí!

 

To byl ale zvláštní krámek

duše visely na šňůrách jako prádlo

některé byly fakt moc pěkné a vypadaly skoro nepoužitě

v koutě znuděně okouněli odložení andělé strážní

všichni se na mně podívali psíma očima

bylo mi jich líto a nějakého bych koupila

jenže mám svého

a ten se panečku něco nadřel!

Křídla má kvůli mně vypelichaná jako stará slepice

ale stará se moc dobře

stačí že jsem ztratila tu duši

ach jo!

 

Vyzkoušela jsem si tu nejhezčí

byla taková duhová

nádherná

jenže tlačila

absolutně se do mě nevešla

pak jen tak ze zvědavostí jednu černou

brrrr

příšerný zážitek

takovou teda nechci ani kdyby mi za ni platili!

No

některé mi byly malé

jiné takové nanicovaté

pár přiliš velkých

 

smutně jsem zamávala odloženým andělům

bezduchá

 

jak tak jdu

hlavu svěšenou

co to?

Má duše!

Válela se na chodníku celá špinavá a pošlapaná

já měla takovou radost

co vám budu povídat

doma jsem ji pěkně umyla

trošku vyspravila a šup

zas je na místě

není to sice bůhví co

ale je mi tak akorát

a je mi s ní dobře

a o to tady jde

jsem si tím jistá

jsem


82 názorů

Vůbec se nedivím:) Je překrásná:))

..jeee..děkuji..jsem nesmírně potěšená..páč je to má oblíbená:))

Dvojitej tip!:) První je za název - něco úžasného - a druhý je za obsah. Po všech tématech okolo lásky, života, světa a jeho utrpení, které čtu(a píšu) poměrně často, je tohle "vyprávění" o duších z druhé ruky nejkrásnější dílo, co jsem v poslední době četl:)

Dvojitej tip!:) První je za název - něco úžasného - a druhý je za obsah. Po všech tématech okolo lásky, života, světa a jeho utrpení, které čtu(a píšu) poměrně často, je tohle "vyprávění" o duších z druhé ruky nejkrásnější dílo, co jsem v poslední době četl:)

..dík..ty o duších jsou mé oblíbené..))

Bíša
27. 04. 2011
Dát tip
T**

:))..no jo..))

Horavin
20. 04. 2011
Dát tip
Duše potřebují péči :) Spaste svoje duše! *

azur
03. 02. 2011
Dát tip
+++

..chlapisko..dík za bodisko.:.) ..nostalgiku zírám koukám kroutím hlavou chtěla bych tvou duši hravou.:))))

nostalgik
31. 01. 2011
Dát tip
neber tu, co bíle září terčem se staneš otrapů a žebráci-sedmilháři si zakreslí tě na mapu s duhou též není ta pravá plášť s ní vlaje do všech stran duše je to přelétavá i do cizích co cpe se bran s černou bys to nevyhrála ve znaku peněz mívá žok snad klofla bys i admirála konec však to bývá šok tak nech si svoji dobrou duši v ní úsměv štěstí dosud vál a neptej se, zdali ti sluší jen stromům, těm šeptej dál ***

..děkujiii..makovečku.:.))

Makoves
28. 01. 2011
Dát tip
(T)

..nj..díky ti..Marku.:) ..super..klip..:)

MarK.
26. 01. 2011
Dát tip
..slova nic nejsou a duse to vedi!*

..já tobě taky Mystere..no ono to tak s dušemi je..jsou křehké ale naše.:)

Mystere
26. 01. 2011
Dát tip
Nechci jinou duši! ... ta moje mě má ráda ... a já taky ... zvykl jsem si na ni ... leč - píchlá je a nejde spravit ... ztrácí se a chřadne ... a já taky ... výprodej mám v paži :-)) ... dík za každé písmenko ... poetická duši ... slabá náplast, ale přeci ... díky Šepotalko ;-)

..holky..díkes..)) ..píšu pokračování..:)

Sebastiana
25. 01. 2011
Dát tip
*

koloušek
25. 01. 2011
Dát tip
Bezva nápad, takový duchovní jako sen.T*

..bombíku,,to seš celej ty..)))) ..hanako..no..doufejme..))) ....tak dík..Lucie.:))

hanaka
25. 01. 2011
Dát tip
Myslím, že ta tvoje je stoprocentně tam, kde má být :-)*

FAE BOMB
25. 01. 2011
Dát tip
Já jsem zas jednou ztratil tělo. Duše přišla domů, lehla si do postele... :-)

,.,jj..pošlu..:) ..jsem to v noci začala psát ale ještě to nemám.:)))

..neználko..ale já to pochopila..že ten pták bude děsně drahý.::))) ..tak ti ho koupím virtuálně..ju??? ..teď ale píšu pokračování toho krámku s dušemi..mě navnadila thalina.:)

no..hm, koukám..co jsem napsala za nesmyls ale já to myslím tak, že jim chci toho ptáka ukradnout 13 000 nemám

..neználko..ber to tak..že ten pták je na lidi zvyklý a už by nepřežil na svobodě.. ..možná patřil někomu..kdo ho měl rád..já to pro tebe napíšu..dobře? ..to víš..že nepatří..jako nikomu nepatří ani kousek země..vždyť je to nesmysl..no ne? ..Karlosi..jsem nesmírně poctěná..že mi patří tvůj první tip..ani nevíš jak..a moc ti děkuji.::)

...jenže já bulím kudy chodím, jak ten papoušek krásně zpíval ..... měl zlacený peří a byla tak nádhernej ne, nenapíšem půjdu se v noci vyloupit TescaEden! ...stejně jen blbci si myslej, že jim ten pták patří ........................:((((( ................................

..děkuji..Juno.:))

..no..neználko..to ale bylo hezké..ne?.:) ..ale jak to..že byl v prodeji..takový chytrý papoušek? ..napíšeme o tom..proč? ..moorgane..to je strašně moudré..co jsi napsal a dávám ti za pravdu.:) ..Zé..jeee..to jsem moc ráda..že se ti to i líbilo.::) ..no..že se ptáš zrovna ty..studnice nápadů.:.)

moorgaan
24. 01. 2011
Dát tip
dneska uz to je paseee..dnes uz jsou bezdusove plaste - driv musela byt pod kazdym plastem duse - nekdy nova, jindy zpuchrela, jindy flekovana . byla pro jistotu oddelena klouzkem, aby se na ten vrchni plast nenalepila,aby s nim nesrostla..a kdyz doslo k vypusteni duse, k pichnuti v dusi, k defektu duse..odnesl to i ten plast, ktery byl navenek velmi odolny, pevny, pruzny... ...bylo podstatne -vzdycky!.. v jakem stavu je pod kazdym plastem stav duse - pokud byla duse plna naplne, neutikala zadnou dirou, umela udrzet fazonu kazdeho plaste! ..takze ne obal - nybrz vnitrek je ten, kdo urcuje kvalitu jizdy - hlavne v zivote!

už mě to tu nebaví já bych tak rád zpíval v krásném háji ...nějké holce jako jsi ty ...-právě takové.... :)))))

..nj..jav..je to tak..) ..IMO..zajdi..příště napíšu..jaké to bylo..když jsem zkoušela..)) ..neználko..co zpíval?

já taky ne! musela jsem po dlouhý době pejskovi koupit šampón. měli tam tak nádhernýho červenýho papouška a zpíval ....

javavia
24. 01. 2011
Dát tip
vždy nejlíp sedne jen ta jediná duše, i když je trošku pošlapaná:-)))

..joo..mám..ovšem teď jsem v práci.:))))

..si taky mockrát říkám.:.)))) ..no..prakticky byl..:)))

Honzyk
24. 01. 2011
Dát tip
...jo ? ...a mas doma aspon teplo?D

..Honzyko..čovíčku..však to je taky jediné..čím jsem si jistá.:) ..a nestraš mě..)) ..průser je beztak mé druhé jméno.:)

Honzyk
24. 01. 2011
Dát tip
...bejt si necim TAKLE jistej, to bejva zacatek hodne velkyho pruseru . ja ziju z pochyb, nadnesene receno...

..tak dík za důvěru a podporu..)) ..si mě potěšila..)

..aha..nj..jsem nechtěla aby to nebylo moc dlouhé..asi napíšu pokračování.:))

..škodo..thalino..se mi to tak líbilo.. ..když se víc vyřádím..je mi to vyčítáno..že používám silné prostředky..nj..co nadělám.:)) qvetíku..nooo..není nad tu vlastní použitou.:))) ..neználko..nj..to znám..ani do takových obchodu nechodím.. Norberte..to je právě tou vyspravenou a umytou duši.:))))

vidíš já jsem byla dneska ve zverimexu a připadalo mi to taky jako výprodej duší.............. chtěla bych je všechny ..pustit na svobodu ...jinak co se týče tý mojí taky jsem ji párkrát našla na různých místech pořádně vymáchanou v kdejakým sajrajtu ....( :)))

..ďakujem pekněě..))

Slnko
24. 01. 2011
Dát tip
pekne spracovane ! t

..Norbrte..sowtwer a hartwer..noo..víš..jako kdybys na mně mluvil Japonsky..))) ..Diano..nooo..tomu věř.:))) ..zajínku..ahaaa..taky ty to byly!! ..no..ještě že jsem si žádnou nekoupila..)))

Zajin
24. 01. 2011
Dát tip
Ďábel miluje, když jsou lidské duše na prodej. A čím více, tím, jspu levnější. Tip

Diana
24. 01. 2011
Dát tip
Celé milé. Ti unudění odložení strážní andělé! A ten tvůj chudák vypelichaný od samých starostí... Až se tomu chce věřit :-)))***

..tu neznám...)))

Hydron
24. 01. 2011
Dát tip
heh skoro ako supernatural... Sam bez duše...niečo podobné...ale tá jeho uviazla s Luciferom v klietke :))

renegátka
24. 01. 2011
Dát tip
velmi pěkné* šance pro všechny bezduché

Nicollette
24. 01. 2011
Dát tip
Gabru a Málinku jsem milovala... Hned jsem se šla ujistit, že jsou v knihovně na svém místě..

krasnej napsa krasne zpracovany. akorat mi tam nesed ten radek co vam budu povidat, jinak u mne velmi vysoko, sep, pridamvam k obl. T

Alegna
24. 01. 2011
Dát tip
ty jó, kde je ten krámek? *

..Květoni..dávno to o tobě vím..já jsem takovej Rychlonožka.:.)) ..dodoušku..já ti sama nevím.:))..no..vony to duše dělávají..že blednou..per v Pervolu.:) ..gabi..asi joo..mi to tak blbě opravil word.::) ..díky.:.) ..Háberku..děkuji.::))

Háber
24. 01. 2011
Dát tip
hej * veľmi pekné *************

gabi
24. 01. 2011
Dát tip
pekne si sa s tým pohrala * to přiliž nemá byť příliš?

...kam ty na ty duše(nápady) chodíš,já mám svou zaházenou někde v bordelu(nepořádku),ale mám a funguje(jen barvy nějak blednou:)*

Já už jsem takový "Mirek Dušín".

:květoni..:o))))

?A jak se vám líbí tahle duše?? ?Ale jo, ta ujde.?

..oprava..přesně

..starče..průšvih je mé druhé jméno.::))) ..ano..Evi..je to pžesně tak.:)))

Adamova Eva
24. 01. 2011
Dát tip
tak to má být s duší, někdy jí můžem ztratit ale důležitější je vždy ji zas najít i když zašlapanou, pošpiněnou, ale hlavně tu svou, jiná nám nemůže pasovat :O))) *

Stařec_007
24. 01. 2011
Dát tip
To skoro vypadá, že jsi udělala nějaký průsvih...T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru