Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Heské dárky!

29. 01. 2011
8
7
958

Tož vite jak, ogárci a robky. Na ty tradyce si potrpim jako. Letos o Vánocách to u nás moselo byť šicko čupr gut jako u zornych lidi z dědiny! Loni sa to moc nepovedlo jako, tož su si tentokrát šecko ohlídala, kurva. Dárky pro sinátora, starého a tchyňu su zohnala už dluho před vánocami, asik tak tři dny. Šecky su je čopla a darmožrůti vitejak, sicek ste huvada nečistá, ale já vas i tak mam svinsky moc ráda a protože teď jako budó ty Vánoce, rozhudla su sa že si možete každý něco heského přát, kurva. Tož a starý Mamo, dyž je to tak, tak já bich si ot tebe přál flašu něčeho tvrtšiho. Tož su si to zapsala za ušadla a Co ty chuji malí, co ty bis scel? A sinátor sa cukal jak morče před zabitim a maminko, ja bich si přál abys nás už nidy nebyla. Tož su mu jednu višila a Chuji, co to je za pičovinu? Takátok lulánovina sa nedává, mosiš si přat nějaků kontrétni vjec, kurva! A on Maminko, viš, já bich potřál buď hodinky nebo debilni feleton. Tož kurva! Zaburácala su! nejsme žádné socky, dostaneš obojí. No a tchyňa bola zjedovaná rohypnolem, nic si neřikla, tak su sa rozhodla, že ju překvapim a dám něco vlastniho výběru. Hnetkaj druhí den su to šecko začala scháňat. Šla su nejdřif k jetnamcum a Dajte mi mobilni telefon pro darmožrůta! A jedna z těch žlutých opic mi přinesla škatulu s tim bazmečiskem a pani, pani, dobrá pro sinátor, hraje hudba z mrazika, pro děti od jednoho do tři let, kvalita veliká! A já Co to koštuje ty pičo pralesni? A ta piča pralesni Pani, pani, enem sedumdesat korun. A já di do prdele, tady máš dvacetikorunu a buď rát, že ti to tady neobejdu s faguló, jasné? A bolo to. pak su sa stavila v domácich potřebách, kurva a kůpila kobercovů pásku, to su potřála na ty dalši dárky a nakonec su ščipla v sámošce flašu bechera a krabičku olejovek a razyla dom. Enemže jak bola ta svinská zima, tož su sa potřála lechce přiohřát. Otevřila su tedyk tu starého flašu a lumbala a lumbala a neš su došla domu, tak su ju celó vylumbala. Tož kurva, řikla su si. Dostane holt starý místo chlastu enem hesků vázičku na muj noční stolek kurva! Doma su sa pak zašyla do komory a začala to tam šecko bastliť. Tchyni su čopla starý budik, starému vytahla z hózen pásek kožený, sekáčkem to pokrátila, dala k temu budiku a šecko tó kobercovkó zvázala dohrumady. Kurva! Hodinky jak vyšité! Zbytek tej kobercovki su zabalyla do novinového papyru, to bol dárek pro tchyňu. Na přivazovani k pelesti, kurva. Pak su zabalila eště tu flašu, hodinky a feleton a bola su připravená. Na štědry den přitáhl starý z lesa taků sůšku smrkovů, jakože stromeček, kmen sme prcli do diry v podlaze, naházeli na to vjeci různé, aby to bolo pjekné, nahoru dali baterku starů majdejku, svičky na jetvičky z traktoru a řbitovni kahanky a kurva! takí heský stromeček sme eště doma nidy nemněly! Večer sme si pak šicky heski sedli společně a já řikla Vite, ste sicek uplně debilni piče, ale i tak vás mam rada a važim si vás! Neskaj bude vijimečný den, kurva, odložim nohu od stola! A jak su to řikla, tak su sa zvedla, šla na půdu a tam položila nohu na zem. No a pak sa šlo večeřet. Rozdělali sme tu škatulu olejovek, každý jednu dostal a žralo sa svinsky a pak sme zožrali ten olejíček s chlebem a kurva, to bolo pjekné! A dyž bolo dořrato, šli sme na dárky, bo nějaké to békání těch koled na mě neni, vite? Tož a začalo vibalováni. Nejdřiv starý vybalil salám od sinátora. Hned su ho čopla a di do piči, určitě je skažený, daj ho sem, nemožu si tě vzit na sjedomí.  strčila su salám do kapsi u hózen. Pak starý vibalil tu moju láhev od becherovky. Kukal na ňu smutně, nejeděl co s tim, tož su mu visjetlila, že to je stylová vázička na muj nočni stolek, že su ji tam muže dát za odměnu, že bol celí rok schlastaný jak ta duha. Pak vybalil sinátor hodinky. Kůkal na ně jako piča nescel je nandať, tož su mu mosila pohroziť! Navlik tedyk nakonec tu vifikundaci na pazóru a natách, tikalo to svinsky krásně a já bola ráda, že sa mu to tak líbi. Pak vibalila sviňa tu kobercovku, od sinátora jakésik vitaminové pilule a od starého šátek, z teho bude dobrá utěrka, kurva. Pak su začala vibalovat vjeci já. Nejdřiv su vibalila jakésik takové latě dohrumady stlučené a nejeděla su, co to je a sinátor maminko, to je polička na nohu od stola. Takoví heskí dárek od tak debilniho ditěte, jeřili byste temu? Pak su vitáhla něco a to su vubec nejeděla co to je. To je odemně, béknul nasratě starý. Tož to su pochopila, ty papriko gramlavý, řikla su a dala do někam do prdele, abych sa na to nemusila kůkať. No a hrabu dál a nemožu nic najit, kurva, dostala su teho nějak malo, tchyňa mi nic nedala a vubec! Tož su sa lehchce nasrala, zabékala bojovně, prorazila pjesti diru do stropu, hmatla po noze a začala to tam rubať hlava nehlava! Dyž bolo dorubáno, šecko to tam leželo na hrumadě, dlala su nohu na tu hesků novů polyčku, sedla si do křesla, pustila v bedně káju gota, chlastala a žrala ten skonfiskovaný salám a pak o pulnoci začali  zvonit ty sinátorovo hodinky kdesik v jeho mrdniku, tož su sa zdvihla a vyrazila na pulnočni, vite, ono tam dycky zvostane v tej kasičce svinsky moc peněs, kurva! Tož tak! Vánoce sa sicek nepovedly uplně podle mích přetstav ale aj tak to bolo svinsky krásné! A ne že ne! Jo a ten mobilni feleton eště. To su zapomněla řect, že ten sinátor nedostal, teho su střelila v hospě za šest panáku, kurva!


7 názorů

..dívko odjezdu..s tebou je tak sranda..jen co je pravda.:.)))

..miluna..ste měli o moc krásnější vánoce neš my...))))

pani voškova, jste naprosto zvracena, je mi z toho smutno! :-( ja jsem mlada slušne vychovana holka a takhle si humor vážne nepředstavuji :(

ů=DDDDDDD TTTTTTT

... :))) **

Dobre som sa zasmial, hlavne na tom dialekte. Ako oddychovka na to ušlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru