Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E. POZOZOOOOR..TEĎ!!!

01. 02. 2011
3
44
3604

 

 

 

 

 

MILOVANÍ  KOULAŘI

 

 

Jelikož se tohoto kola díííky Bohu

 

nesmím zúčastnit

 

 

PĚKNĚ JSEM VÁM TO ZAVAŘILA!

 

 

téma

 

PLNÁ KRABICE PEMPERSEK

 

 

..forma libovolná..jsem jinak dobračka..

 

..díla označte logem K.O.U.L.E.

 

A HLAVNĚ!!!!!

Posílejte avi mořskému koníkovi!!!!!

 

Koník tu není od  toho..aby lítal po netu a hledal ty vaše  vejšplechty!

Vkládat smíte  do 2.2.2011  20.00

 

kdo   se  opozdí         smůlu

 

 

 

 

 

 

 

 


44 názorů

..ovšem poprali se s tím skvěle..))

:o)))..Davéééé..čusííík..)))

..tak to jsem fakt ráda..)))

Parsifal
06. 02. 2011
Dát tip
No proto jsem tady :))

..aha..))..doufám..že splín je tatam..)))

Parsifal
06. 02. 2011
Dát tip
Tak nějak škola, vánoční/novoroční splín, a najednou koukám, že je únor a já na písmákovi nebyl ani nepamatuju, a tak se mi to tady nějak nakupilo... :))

:o)))....nj--kde ses toulal?

Parsifal
06. 02. 2011
Dát tip
Pěkné, veselé téma, to vskutku :) A mě mrzí, že jsem se nezúčastnil...

esis to už měla zařazený v KOULI, tak hlášení nebylo třeba :o) a stejně sem se o hlášení dozvěděla až dnes náhodou, takže by ti moc nepomohlo :o)

Taubla
03. 02. 2011
Dát tip
:D

..seš vzorná..neználko.:))))

hlásim že vejšplechtu jsem poctivě uložila a avi poslala :))))))))))))))))))

:O))))..ŽÁDÝ..STRACHY.:)))

..můžou všichni.. i ti bez.:)))

..však to měli napsáno jasně..že se maj ozvat.:)) ..tak čtěte a kritizujte..))

já jen že koho sem našla nebo kdo se mi ozval, měli by být všeci vkuleni - už se jen čte a tipuje či kritizuje - do zítřka do 20.00 (a zítra je čtvrtek!)

:o))))))) teda.:.)))

moorgaan
02. 02. 2011
Dát tip
nemam..vis , ze poradny napad me napadne jedine s tebou na kline.-))

..nooooo..nemáš nápady?.:.))))

moorgaan
02. 02. 2011
Dát tip
neni nad romantiku o pepmrskach.-)) ..zejo sluníčko?.-))

..oldjery to není o posmívaní ale o invenci..na toto téma se dá napsat i romantika.:) ..moorgu..moorgu..to jsou ale výmluvy.:)))

Oldjerry
02. 02. 2011
Dát tip
Téma mne neupoutalo. Mému nejmladšímu dítěti je 47 let. Já ještě moč udržím... Posmívat se někomu, kdo nemá to štěstí nebudu. Přeju ale dobrý nápad každému, kdo se zúčastní.

moorgaan
02. 02. 2011
Dát tip
to je téma jo?..zase se nezucastnim..me musi tema nakopnout abych reagoval- pemprsky mne nic nerikaji, ja mych mladych rodicovskych let byly teprve ve vyvinu a ted je jeste coby neudrzitelny močař -nepotrebuju..takze - NEZAJEM..

F.L. budu se těšit...)))

F.L.Vděk
02. 02. 2011
Dát tip
Šepote, děkuji, to je krásný téma, něco sesmolím.

..F.L. to jsou pleny..:)) ..Rampošku.:)))

Metta
01. 02. 2011
Dát tip
zúčastnit se přece můžeš mimo soutěž.

BigBivoj
01. 02. 2011
Dát tip
mám takový malý dotaz musí být ty plenky použité ?

Rampoušek
01. 02. 2011
Dát tip
tak to se ti opravdu povedlo, téma jako hrom !

F.L.Vděk
01. 02. 2011
Dát tip
Prosím, jen pro upřesnění, pemprsky jsou ty s křidýlkama nebo ty pro děti a důchodce? Trochu se mi to plete... Děkuji.

nostlgiku milý čas se ňák krátil cože já nebohá jak jim téma vrátit? hulím si tak v práci to dá rozum ve skladu jináč je to venku ježe co už a mrazu? inspirace byla tu pampersky můj milý nejsou jenom pro děti kvůli tobě čoveče začnu snad psát sonety..:O)))

nostalgik
01. 02. 2011
Dát tip
snad něco takového děti mívali už od nepaměti a co moje paměť sahá móda prý to byla drahá pak však objevil se vnuk cena mi náhle byla fuk než na prdýlku balit "lagric" Pempersek koupím pár krabic

:o))))..tak já to změním.:.))) ..a ty se leč.:))) ..ale hezky jsem to napsala..že??? ..akorát neumím barvičky a obrázky.:.))

já spala.. horečka mě uložila a zas to máš ve srazech.. Události.. KOULE je událost přece :oD

..koníku ja sem lítala po netu celá říčná..páč jsem nevěděla jak to vložit..a tebe sem neviděla:.)))

renegátka
01. 02. 2011
Dát tip
zavařovat teda umíš

dej to prosím tě do kategorie Události - jinak to nikdo nenajde :o) už sem obdržela dotaz co je dneska s KOULÍ..

Muamarek
01. 02. 2011
Dát tip
Z toho se někdo pos... a hned se mu bude krabice hodit :-))) Marek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru