Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvojznačná běžkařská úvaha při prudkém oteplení

07. 02. 2011
14
17
2696
Autor
aleš-novák

byl jsem o víkendu kousek od Klínovce...

chtělo by to

ještě trochu

červeného


17 názorů

Toscana
28. 02. 2011
Dát tip
neběžkařím, takže v první chvíli jsem tě podezřívala, že s sebou na běžky taháš svařák z Frankovky... Až díky Květoňovi mi došlo, že se musí taky mazat lýýýže, nejen lýýýžař. :o))) *t

Červenej jsem si mazal na cestu dolů...lepší než plužit. Teď mažu také červený, jsem na cestě dolů.

Edvin1
08. 02. 2011
Dát tip
Prosecký: Klidně přidej smajlíka - však víš, že Ti to doopravdy nepřeju. :-)

F.L.Vděk
07. 02. 2011
Dát tip
Edvine, připomněls mi skladbu skupiny Kutloch "To bílý musí ven". http://www.kutloch.com/texty.aspx Ale tys to asi myslel jinak?

F.L.Vděk
07. 02. 2011
Dát tip
* :-)) Netuší prosím někdo, odkud pochází název Klínovec? Až teď mi to začlo vrtat hlavou.

Glomma
07. 02. 2011
Dát tip
snad tě ten vichr aleši neodvál :) T.

Prosecký
07. 02. 2011
Dát tip
A teď, poté, co jsem se vrátil z ptáce z vykořisťování dvou zaměstnanců - sebe a asistenta, jsem repliku s bílým pochopil i já. Edvin by uvítal bělogvardějce.

Ferry
07. 02. 2011
Dát tip
Červeného? Kdo by chtěl krvácet do tajícího sněhu? t*

Prosecký
07. 02. 2011
Dát tip
A není to, Edvine, od tebe trochu škodolibé? U nás na Proseku (u Kellerky) je celoroční umělohmotná sjezdovka a nad ní, na Kellerce, je pohřební ústav. Kdybych měl takovou invenci jako vy, pánové, co bych z toho mohl vytvořit, že?

Edvin1
07. 02. 2011
Dát tip
Prosecký: Za daného počasí je vytvoření Tvé oblíbené vlajky jen otázkou času: Nedáš bacha, najedeš na kámen... Už Tě vidím, jak sedíš na sněhu a obdivuješ ji. :-)

Prosecký
07. 02. 2011
Dát tip
Já bych proložil červené bílým a vznikla by moje oblíbená rakouská vlajka.

Jo jo. Kdo maže...

Edvin: až na druhé čtení mi to docvaklo :o) výborná replika...!!!

Edvin1
07. 02. 2011
Dát tip
...chlazeného.

Edvin1
07. 02. 2011
Dát tip
Za dané situace bych si spíš přál trošku víc bílého.

skoro si to trefil...motali jsme se trochu kolem Mariánské,i na sjezdovkách. Ale sníh mizel doslova před očima :o)

Prosecký
07. 02. 2011
Dát tip
A kde jsi byl? Na Neklidu? Škoda, že máš takový odpor k delším dílům. Výše uvedené téma se zrovna nabízí jako "poezie na pokračování": Modrý portugal, bílý Sauvingon, žlutě perlivý Dom Perignon, veltlínské zelené, Chat noir, ach jo ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru