Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

72. K.O.U.L.E. - TEĎ

08. 02. 2011
0
28
2649
Autor
F.L.Vděk

Vážení πsmáci,

se zákony vesmíru nic neuděláme: naše K.O.U.L.E. se nezadržitelně valí vpřed rychlostí jedné otáčky za týden.

Právě se vevalila do svého 72. kola. Jeho tématem jsou

ROZPÍČKY

Forma je libovolná.

Díla prosím označujte symbolem K.O.U.L.E.

Posílejte avíza mořskému koníkovi.

Uzávěrka je 9.2.2011 ve 20:00:00.00 SEČ.

Počítají se body udělené do 10.2.2011 20:00:00.00 SEČ.

Pište tedy, seč Vám síly stačí.

Na zahřátí, mimo soutěž a dobrovolně, aby se nám rozpumpovaly obě půlky, předhazuji malý matematický kvíz:

  1. Kolik dní má průměr valící se koule, která urazí během jedné otáčky vzdálenost jednoho týdne?
  2. Představme si otvor tvaru kosočtverce. Máme? Kolik dní má průměr kosočtverce o nejmenším průměru, kterým koule ještě proleze? Průměrem objektu nazýváme největší ze vzdáleností dvou libovolných bodů objektu (pro případ kosočtverce si to nakreslete).
  3. Filozofická otázka: je podle Vás tento průměr pod průměrem nebo nad průměrem?

Nápověda: při výpočtu sáhněte po π či podobné konstantě.

Správná odpověď může sehrát roli v případném rozstřelu.

A teď už odhoďme všechny koule, které nás drží u země a vzhůru k rozπčkám !

V úctě

F.L.V.


28 názorů

..jj..to..úpe chápu..))

:o))))))))))))))))..tak to raději šupnu do pelechu já..páč mi marvinek stačí během dne..)))

..marvine.-.do hajan..ale hned!!!!

..sem ti nedala?????? ..hned napravím..)))

..ahaaa..)))))

F.L.Vděk
08. 02. 2011
Dát tip
Šepote, to je bezva, tak tvoř !

F.L.Vděk
08. 02. 2011
Dát tip
Vidím, že zkušenému oku korektora neuteče ani myš :-)

...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..jsem..namazanááááááááááá..)))))

F.L.Vděk
08. 02. 2011
Dát tip
Šepote, je to tak, i když za stěžejní dílo s rozpíčkami považuji Cimrmanův Akt.

..F.L..to jsem si naběhla..ty qíze..)))) ..rozpíčky..to mi připomíná Káju Maříka..))

F.L.Vděk
08. 02. 2011
Dát tip
Koníku, to jednak a jednak jsem musel číst pohádku :-). Octopuse, http://cs.wikipedia.org/wiki/Akt_%28J%C3%A1ra_Cimrman%29 popř. http://www.labuznik.com/recipe.php?ID=15481

koukám.. si se nemoh dočkat, co? :o)

F.L.Vděk
08. 02. 2011
Dát tip
Koníku, vyhlásil jsem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru