Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomsta scíplé štětky

09. 02. 2011
6
5
972

 

Tož kurva, ogárci a robky! Tudle sme s Verunó seděli takhle při tem potočisku, co teče Horkó, chlastali rumajzl jak dje duhy barevné a dycki, dyž mi takhle sedíme a chlastáme, tož začneme svinsky fylozofovať, kurva! Půlily sme očadla na tu vodu, jak tam tekla a Veru řikla Milu ty pičo stará vytahaná, přectaf si, že bi tadyk takhle misto tej vody teklo pivo, kurva! A já zalez do žluté činské ryti, ty megero s filckami, viš jak by to bolo svinsky krásné? Slikla bich sa na Evu a hodila tam skoka a glgala a glgala až bich bola tak vychmelená, že bich nemohla vilezt na břech a moseli bi mně přiject vytáhnůť jeřábem ty hasiči, kurva! A Veru pokévala kefó a Já bich si zas od sůseda pučila hovnocuca, vitáhla nejdřiv našu studňu, pak dojela sem k potočisku, natankovala pivo a pak to doma pustila do tej prázdnej studny a uš bi sa u nás neglgalo nic jiného, kurva! Tož to je taky čupr gut nápat jako, řikla su já. Ale viš jak bi to bolo na piču s těmi ogáry? Šici by sa sem nahrnuli jako duchotci dyž je výprodej umnělohmotných lžiček a boli by za chvilu tak schlastané, že bi boli uplně na piču, kurva! A Veru na to Maš recht, Milu, ogáři sů dobitek, to objedje výme jako!  Tož a jaksme tam tedyk takto igelitentně fylozofovali, tož najednó vidim, že po vodě pluji dvě lické kytáry uřiznuté! Kurva! Su sa svinsky roztetelila a rycour sa mi tak mohutně stáhnul, že dyby v ňom mněl zrovna retardovaný kuba prst, tož bi mu ho to anputovalo jak řezačka na travu! Ty nohy totiž boli obuté do čupr gut křusek. Kurva robky, čupr gut kozačky, lepči než ty nejlepči škrpále od jetnamců a navíc růžové! Ty su mosila mnět. Čopla su taků vjetev na konci rozeklanů a pjekně tim ty kytáry podebrala a vitáhla z vody, ale s těmi kytárami vijela ven aji sciplá štětka, vlasiska na piču, mejkap na gzichtu rozmazaný a cecóry malé jak meruňki. To je jedna koza z Olmiku, řikla Veruna. Asi sa něde svinsky schlastala a spadla do vody, kurva a je po ni. Zavoláme švestky?  A já su řikla Di do piči a začaly sme tu kozu mokrů šacovať, stáhli sme z ni tepláky, trencle, punčocháče, kurva, paruku, no a pak sme sa svinsky porubali o ty čupr gut kozački! Naščesti su mněla sebó nohu od stola, tož su vihrála a boty boli moje. Dyž bola štětka jak ji pámbuch zrychtoval, tož sme ji k pačesum přivázaly žumr a hodily spátky do vody. Vite, ono je to takhle lepši, dyby zvostala ležet na břehu, tož bi ju buď zožrali psy z dědiny nebo bi ju našly šantusové a zadarmiko s ňou šustily, to žádná štětka moc nemusi a tatok bi sa vlastně ani nemohla v tem hrobě obraceť! Dyž su pak dorazyla do baráčiska, nové křuski su pjekně vycpala hajzlpapýrem a pověsila nad kamna aby uschly a druhý den su si je zala místo holin, kurva! Robky zlaté, bolo to na piču! Eště su ani nebola řácki ožratá a už su sa motala jako dobytek! Na těch tenóčkých potpatkách sa nedalo řácky špacírovať jako! Sotva su višla před baráčisko, tož su si dala takovů na dršku, že sa ta moje morda optiskla do asfaltu na cestě a bolo to tak povedené, že sinátor to pak mosil heski odlít sádró a teď mam doma na zdi něco jako posmrtnů masku od gotvalda, Kurva! Tož ale to sem nepatřá. Balancovala su tedyk na těch čupr gut kozačkách a došla su až k hospě, tam vivalila mlikárnu na sjetlo bóži a ogáři nečistí, sem sa kůkejte a ogáři z hospi, co tam zevlili okolo, kůkali a Milu, ty seš naše královna, mi tě mylujeme jako! Ogáři holt mylují kozački, dyž vidí krásnů robu vipasenů a navic v kozačkách, hnetkaj sa jim našponují v gatích ty pánské flótky! Kurva! Na ogáry su ale nemněla v tu chvilu čas, valila su totiž do fachy, scela su sa předvést aji ostatnim robkám s těmi botami. V jézédé ale zrovna nido moc nebol, tož su viprázdnila jednu flašu rumajzlu, grcla si a že tedyk pojedu s kravincami na pole, nasedla su do traktoru a jedu a jedu a svinsky kalim unitř, v rádyu hrál zrovna daneček landů, tož to sa mi svinsky líbylo, ale jak tak fakčim, tož najednó mi nende sundať kytára z pedálu, držela su sešlápnuty plyn, ta sviňa potpatek sa zašprajcoval, do také trhy v podlaze, nešlo s tim nic dělať! Horši ale bolo, že jak su mněla druhó kytáru vystrčenó z okynka, abi venku šici viděly, že mam růžové kozački, tak do tej kytáry su dostala křeč a nemohla su s ńou hnůt a hňápsnůt na spojku, abi sa ta sviňa traktor zastavil. Navic cigáni z teho mojeho traktoru ščiply ručku, tož jediné, co su mohla zprasiť, bolo sehnůt sa pjekně k zemi, najít pazóró tu zasratů spojku a zabéčit na ni. Udělala su to, ale už bolo pozdě, najela su na svah a traktor prcal svinsky rychlo dólu a zahučel do bazenu gde mají ogáři z jezedé uskladněnů močufku. Hasiči mně nakonec z tej lazně dostaly. Křuski růžové sicek zvostaly až něde na dně, ale peču na to robki, po tej kůpeli mam tak svinsky hebků pokošku, že sa z teho ogáři z celé dědiny možů zesrať eště vic než z nějakých pogrcaných kozaček! Tož tak!


5 názorů

:o)))ser na kozačky..máš recht..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru