Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stačí okamžik

14. 02. 2011
1
12
3372
Autor
pavli

Chtěl  jsem žít v tvých očích ,

vkrádat se ti dál.

Nezačal,a dávno končí ,

sen,co jsem si přál.

 

Tvý upřímný oči ,

změnily mně svět.

Ten se pořád točí ,

toužím tě mít zpět.

 

Zapomenu na spoustu věcí ,

už nepohlédnu na nebe.

Na tebe zapomenout nikdy nechci.

Zamiloval jsem se do tebe!


12 názorů

pavli
16. 02. 2011
Dát tip
Dík,pokusím se;-)

no, treénuj, piš dál, ale pokud to budou básničky tohoto typu, tak je dávej přečíst opravdu jen té, které jsou určeny, nebo je nech zamčené v šuplíku... ono to celkově jinému čtenáři nic moc totiž neřekne... a pokulhává ti rytmus... doporučuju ti psát volným veršem a najít si jiné téma než lásku... :-)

pavli
15. 02. 2011
Dát tip
díky moc

*

pavli
14. 02. 2011
Dát tip
Moje dílko bude určitě poslední,nemám talnet.

přečti si libovolných deset děl z dnešní (nebo včerejší, to je jedno)denní nabídky, sestav z nich žebříček (první je ta, která se ti nejvíc líbí). Na jaké místo bys umístil tohle svoje dílko?

tak jsme vyřešili češtinu, můžeme se pustit do obsahu: možná by pro tebe bylo lepší, aby se čtenářkou téhle básničky stala jen sama adresátka, ta, do které ses zamiloval. I kdyby se s básničkou "vytahovala" před kamarádkami, bude prezentace jen lokální a nikdo další se to nedoví...

pavli
14. 02. 2011
Dát tip
polepším se;-)

Metta
14. 02. 2011
Dát tip
eště za čárkou dělej mezeru :-)

pavli
14. 02. 2011
Dát tip
díky mooooooooc

Metta
14. 02. 2011
Dát tip
chtěl JJJsem žít

Tví upřímný oči...buďto "tvé..." nebo "tvý..." , Tví není úplně česky. Zamiloval JJJsem se do tebe přidej j.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru