Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Generace kurev

15. 02. 2011
4
5
908
Autor
Mrzout

Dětské tváře pod nánosem kytu,
Cvoček v obličeji a bůh ví kde kérka,
Ve třinácti lačné dospělých citů,
Na diskárně balí mne dítě - skoro má dcerka.


Někde v koutě po Mojitu tiše zvrací
Sex na pláži podráží a roztahuje nohy
Pod těly mnohem starších generací
Ukazují to jediné, k čemu mají vlohy


Ze dne na den žijou urvi kde urvi,
Uchvátané a zmařené dětství
Nový svět nastolil čas zvaný


Generace kurvy


5 názorů

Siggi
20. 02. 2011
Dát tip
Mrzuterixi, to si zas jednou uhodil hřebíček na hlavičku. Tip.

hanaka
17. 02. 2011
Dát tip
Je to ve tvém stylu :-) Souhlasím s Mettou sím jednotným číslem, bylo by to lepší. *T

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
no, mrzoute, něco na tom asi bude, záleží na tom v jakém světě se pohybuješ, na diskárnách to bylo ale možná vždycky tak. Kde není poptávka, tam není nabídka. Jinak co se básnějí týče - ukazují to jediné - to mi nepřipadá moc rytmické, sex na pláži podráží - dala bych sex na pláži nohy podráží a roztahuje je pod těly ... to jediné, co umí, světu ukáží. Zajímavý postřeh ze života, ale chtělo by to více propracovat.

sharik
15. 02. 2011
Dát tip
urvi/kurvy... to mi připomíná, když jsme dřív vždycky na yachtingu, po více sklenkách, než je zdrávo, zpívali "dejte mi kurvu/ nebo si ho urvu" to jsem ale trochu odbočil :-)¨ a teď k dílu: máš pravdu...

Metta
15. 02. 2011
Dát tip
napsala bych to v jednotném čísle, at to není tak mravokárné a konec dle toho upravila jen můj pocit:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru