Na Písmáku publikuje 51 tisíc autorů, 454 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Špatná odpověď
datum / id21.02.2011 / 378807Vytisknout |
autorMarcela.K.
kategoriePovídkyDalší dílo autora
zobrazeno4634x
počet tipů13
v oblíbených0x
Prolog
Můžeš mít vše, co chceš,
jestli to chceš dosti zoufale.
Musíš to chtít s takovou silou,
která vybuchuje skrze kůži
a spojí se s energií,
jež stvořila svět.

(Sheila Grahamová)
Špatná odpověď
 
 
 
Slyšela blížící se hlasy.  Zůstala stát, zatajila dech  a čekala, až kluci přejdou kolem dveří dřevěného záchodu.
,,…to byla šavle! Já se normálně vyblil…“
Další slova se ztrácela v ruchu uvnitř domu. Kdosi tam mlátil do kytary, Honza hrál na banjo…někdo zpíval. Už přestala vnímat pach cigaretového kouře, který se prolínal s nasládlou vůní levného vína okořeněnou hořkostí rozlitého piva a kyselým zápachem štiplavého potu.
On seděl na dřevěných schodech vedoucích z  chodby kamsi nahoru. Ve tváři bílý, ale v ruce už zase držel sklenici. Když procházela kolem něho, vztáhl ruku a dotkl se jejího boku:,,Markétko…“
Zastavila se:,,Dáš mi napít?“
,,To je jen voda.“
,,Já vím. Viděla jsem tě, jak jsi blil!“
,,Cože?! Tys mě viděla?!“
,,Jo, tam vzadu v zahradě…to byla šavle!“
Sjel rukou po jejím stehnu a nechal ji volně viset dolů.
,,Tys mě fakt viděla, jak bliju?!“
,,Jo, byla jsem tam,“ lhala a dívala se mu nevině do očí.
,,Nepij to,“ řekl,  když mu vzala vodu z ruky.
,,Mám žízeň…“
Napila se a postavila sklenici vedle něho. Pak se opřela dlaněmi o jeho kolena, otočila se a sedla si na schod pod ním, mezi jeho roztažené nohy.
,,Hnusný to bylo, viď...jsem prase, viď… jsem se přepil, nebo co…proč ses dívala?!“
Opřela se mu pažemi o stehna a zaklonila hlavu :,,Jo, bylo to hnusný. Chtěla jsem dnes vidět něco hnusnýho…“
Smála se a opírala se hlavou o jeho hruď:,,Smrdíš!“
,,Jsem se omyl jen ve studený. Jiná tu neteče…Pojď pryč.“
Zvedl se, trochu zavrávoral, ale podal jí ruku.
,,Kam jdete?“ ozvalo se za nimi. Ani se neohlédli.
 
,,Víš co je nejhorší? Když muzikant opustí kvůli holce svoji kytaru!“ křičel za nimi Honza.
 
Jak se vzdalovali, hluk z domu slábl. Vedl ji nocí směrem k náměstí.
Držel ji pevně za ruku a mlčel. Když došli k výklenku před pekařstvím, zastavil se.
 Nedávno se vraceli z vystoupení jeho kapely. Seděly s holkama chvíli v hospodě a a kluci slíbili, že je pak vyprovodí na privát.
Trousili se po skupinkách. Tehdy ho tady zahlédla, jak líbá největší šprtku z vedlejší třídy.
Nevěděl, že ho viděla,  jak ji opírá o rám dveří. …
 
Zachvěla se.
Podíval se na ni: ,,Je ti zima?“
Udělal krok směrem k výklenku.
,,Ne!“vykřikla.
Trhl sebou.,,Co ne? Proč ne?“
,,Viděla jsem tě tu…s Lenkou!“
,,S jakou Lenkou?“
No, jak jsme šli z hospody.
,,Ta se jmenovala Lenka?“
,,Ty to nevíš? Ty se líbáš s holkou a ani nevíš jak se jmenuje?!“
,,Kdybych se líbal s tebou, věděl bych to…“ pokusil se o vtip.
 
Vytrhla se mu a začala utíkat cestou od náměstí směrem k řece. Tam, kousek za internátem, bydlela na privátě.
Dohonil ji, chytil za ramena a stoupl si před ni:,,Markétko, copak ty to opravdu nevíš?“
,,Co? Co mám vědět?!“
Objal ji a silně k sobě přitiskl.
Mlčeli.
Vedl ji pomalu cestičkou kolem řeky.  Zastavili se u dveří domku, kde bydlela.
Líbali se, objímali…
 
,,Svítí ti oči…máš v nich hvězdy…“
Nedokázali se rozloučit...
 
,,Chtěl bych se s tebou pomilovat…“ pošeptal jí do ucha.
Odtáhla se od něho, aby mu viděla do obličeje: ,,A co bys dělal, kdybys…kdybych …kdyby z toho bylo dítě…?“
 
Zasmál se: ,,Neboj, z každého milování přece není dítě...“
,,Já vím…ale …“
Natáhla ruku, rychle rozsvítila světlo u domovních dveří.
Díval se jí do očí, které najednou ztmavly.
 
„ …já nechci.“



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

01.11.2018 01:15:48dát kritice tipMarcela.K.

Jejda, kam jsi se to až zatoulal... tohle je námět z doby mých středoškolských let :-)

31.10.2018 19:48:35dát kritice tipLerak12

Takový... syrový. Jako tatarák který mi chutná tak, jaký je. Dobré počtení.

26.02.2011 10:19:58dát kritice tipMarcela.K.
Dero, děkuji za vysvětlení. Myslela jsem si, že to je nějak takhle. Ono by bylo lepší, kdyby takových technických možností nebylo potřeba...
26.02.2011 10:05:36smazaný uživatel
smazaný uživatel
26.02.2011 10:03:58smazaný uživatel
smazaný uživatel
26.02.2011 00:51:15dát kritice tipDero
admin, korektor
Poupravil jsem kód, abych zabránil té fintě, kterou Marvin zneužívá. (Pokud tedy nezneužívá jiné, mně neznámé.)

Marvine, využívaní technických nedokonalostí serveru k tomu, abys obtěžoval uživatele, kteří o tvé projevy pod svými díly nestojí, je celkem ubohé. Jenom stud, který cítím při pohledu na mizerné zabezpečení serveru, který jsem zdědil po minulém programátorovi, mi v tuto chvíli brání v tom, abych situaci vyhodnotil přísněji.
25.02.2011 23:50:10dát kritice tipMarcela.K.
Dero, stále stejný problém. Jakto, že mi sem VT Marvin píše stále komentáře, když je u mne zablokovaný a není admin? Děkuji za odpověď. Snad se jí konečně dočkám.
25.02.2011 23:48:24dát kritice tipMarcela.K.
Já Tě opakovaně žádám, Marvine, abys mi nepsal komentáře, protože jsi u mě zablokovaný, protože lžeš a nejsem na Tvé žvanění zvědavá. Ano, je směšné, když Ty křičíš.
25.02.2011 23:45:14smazaný uživatel
smazaný uživatel
25.02.2011 23:39:24dát kritice tipDomeček_z_trávy
ano, je to vidět, protože je to na internetu. Pěkný postřeh..:-)
25.02.2011 23:38:41dát kritice tipMarcela.K.
To je vidět, co tu "tvoříš".
25.02.2011 23:37:37dát kritice tipDomeček_z_trávy
pro svoji tvorbu pani, pro svoji tvorbu. Jen aby bylo jasno..;o)
25.02.2011 23:36:05dát kritice tipDomeček_z_trávy
heheh, klidně to zveřejni celý, i s tím svým, páč sem ti vlásku nezkřivila..:-)

a jak to čtu, pořád mi to zní stejně rozumně, jako tenkrát, když sem ti na ty výpady odpovídala.
25.02.2011 23:32:34dát kritice tipMarcela.K.
Domeček - alias raja...Nejsi u mně bloklá za to, že by mi vadil Tvůj vlastní názor, ale za to, že lžeš a tvrdíš mi v soukromých zprávách, že - cituji ,,být slušná k manipulativní osobě netřeba..." To co jsi mi dokázala napsat dál, zveřejňovat nebudu.
Lhala jsi mi tu vloni, že jsi jako raja zablokovaná a nebyla to pravda. pak jsi mi ve zprávách hrubě vyčinila, že nejsi povina kontrolovat zda Tvá blokace trvá... Tak nekontroluj. Pak jsem tě zablokovala a tak to i zůstane. nemám důvod na svém názoru vůči Tvé osobě něco měnit. nakonec, máš tu patrně dost alternicků - pro svoji "pravdu".
25.02.2011 23:32:02dát kritice tipDomeček_z_trávy
já radši silnej vývar, slepičí...silný slova ze mě nelítaj..:-)

na písek půjdu až na jaře, teď bych prochladla na spodek..:-D
25.02.2011 23:26:21dát kritice tipMetta
domeček: ježišmarjá, děcka...
dle mého názoru pani v kristovkách vlastně nikdo nikomu nic hrozného neudělal a lítají tu blokace a silná slova, až uši vlajou
pojdte radši na písek:)
25.02.2011 23:16:47dát kritice tipDomeček_z_trávy
metto, já sem jako raja tady u pani taky bloklá..:-))) jak vidíš, mít vlastní názor je trestné i když jsi dávno po pubertě..:-)

a odchazím, abych náhodou něco neobcházela, a následně nebyla ztestána ještě strašnějším trestem..:-D
24.02.2011 12:06:57dát kritice tipMarcela.K.
:-) martinez, mořského koníka, ani paradajku neblokuji. Proč jsem zablokovala Máš místo mozku z martinéz koníka si už nepamatuji, ale myslím,že bezdůvodně to nebylo.Možná jsem si myslela, že to je další z alter Místo mozku...nevím. Vím jen jedno, že Ti z nějakého důvodu vadím. Proto ani já Tebe nekomentuji a pokud si od Tebe něco přečtu a líbí se mi to, pouze tipuji. Hezký den.
23.02.2011 16:33:53dát kritice tipmám místo penisu velkej mozek
Jo !
23.02.2011 15:31:02dát kritice tipTisovyluk
je to čtivě a pěkně napsané. běžná situace a přesto to má něco do sebe. napínavé a není tam nic, co by rušilo.
23.02.2011 14:08:05smazaný uživatel
smazaný uživatel
23.02.2011 13:53:39dát kritice tipMetta
martinez: díkec...dyš já se pořád naivně zuby nehty a kdovíčím držím šíleného přesvědčení, že je tu možno s každým (!) na férovku komunikovat bez dotyku zadnice ústy ni nohou.
to s tím podobným nickem přiležitostě .tento..:P
btw. ty mi jako potencpacoš nepřijdeš
23.02.2011 13:33:07dát kritice tipmartinez
já jen pro Mettu na doplnění obrázku - mylenka má bloklej jeden můj nick přestože s ní nijak nekomunikuju a ani se nesnažím, ani v kritikách ani ve zprávách - jen proto že se - dyž se člověk nenamáhá pořádně podívat - podobá nicku zde Eduarda pivní kostky - a taky su prý nemocná.. psychicky :o)
takže sem si řekla svoje a zas zmizím do ticha :o)
22.02.2011 05:22:53dát kritice tipStvN
Marvine, mohl bys mi odpovedet?
21.02.2011 17:09:07dát kritice tipMetta
VTM a Kocka: tomu říkám sebereflexe - a ted to byla peprná kritika nebo bolestivá urážka :P? Někdy na to koukám upe stačí řazení vět:)přesčasy bohužel nedělám, ale že jste to vy...
jednou jsem při přijímacím pohovoru u transportu pravila, že jsem zvládla dříve sama aj dvacet idiotů, z nichž někteří aj káleli pod sebe, proto se považuju za vhodnou kandidátku...oni byli jiného názoru.
21.02.2011 16:06:22dát kritice tipMarcela.K.
Marvin i Místo mozku ji obcházejí. Jsou zablokovaní po celou dobu, co tu tento text visí.
21.02.2011 15:55:42dát kritice tipStvN
Marvine, obcházíš tu blokaci?
21.02.2011 15:40:19dát kritice tipMarcela.K.
Marvine, mohl bys, prosím, respektovat to, že jsi u mne zablokovaný? Děkuji.

Děkuji Lakrov za návrh pro adminy, ale je mi v podstatě jedno, jestli to tu bude viset, nebo ne. On to je totiž obrázek dnešního Písmáka.
Ať si to čtenář přebere sám - co je legrace, co vážně míněný komentář, co urážka.

Oni s tím vlastně Ti častí účastníci podobných debat dopředu počítají - že to buď smázne autor sám a nebo to vygumují admini.

Děkuji za upozornění o novinkách ve vesmíru. Jsem si oddechla.
21.02.2011 15:31:42dát kritice tipJOSEF-k2
inu, někde mají svobodu projevu,
někde i svobodu PO projevu...
21.02.2011 15:25:21smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 15:22:48smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 15:14:32dát kritice tipMarcela.K.
Metto, když pracuješ s postiženými, víš asi , že každý člověk má třeba jinak nastavený "práh bolesti"... to znamená, že to, co někdo bere jako mírnou bolest, je pro druhého bolest nesnesitelná...

To co Ty považuješ za "peprnou kritiku" může druhý vnímat jako urážku. S tím jistě také souhlasíš.

Víš, nejsem tak hloupá, abych si myslela, že mé psaní je dokonalé... přesto se tu kdosi už hodně dlouho snaží mě takto "vykreslit"...
Přitom mu vůbec nedojde, že třeba zase mně se nelíbí jeho styl psaní, jeho chování, jeho jednání.
Já se mu obloukem vyhýbám, nereaguji, nevšímám si ho, nečtu ho a on přesto nedá pokoj a nemine příležitos mě napadnout, urazit, "nakreslit". Myslím si dokonce, že jsem ani zdaleka neviděla a nečetla vše, kde se do mě naváží...
Nevyhledávám to, nezajímá mě to. Nechci od něho číst jeho "upřímné" kritiky u svých textů.

Já jsem prozměnu přesvědčená o tom, že zmíněný "kdosi" lépe usíná, když někomu ublíží... tak ať si poslouží.

21.02.2011 15:06:13smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 15:04:19dát kritice tipStvN
Já osobně nevím, jak se dá obejít blokace. Většinou, když mě někdo zablokoval, tak jsem to respektoval.

Jestli jsou někteří uživatelé autorkou zablokování, a přesto si našli cestu, jak se tu vyjadřovat, budeme to řešit v klubu adminů. Dero je bohužel méně dostupný, ale pokusíme se to vyřešit rychle.

Pokud se týká mazání komentářů, tak bych smazal jen konkrétní komentáře na přání autorky. To jen pro pořádek, aby nedošlo k nedorozumění.
21.02.2011 14:58:53smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 14:48:30dát kritice tipMetta
Píšeš "někoho těší druhému člověku ublížit"...možná právě tam bude zakopaný pes. Co (už) je pro tebe ubližování ? Co jeden považuje za dobře míněnou, jen lehce peprnou kritiku, druhého se z osobních důvodů dotkne na citlivém místě. A pak se hráze protrhnou...
Pořád jsem přesvědčená, že zmíněné kluky netěší někomu ubližovat...sama pracuji s mentálně postiženými a duševně chorými a občas o tom něco napíšu. Zatím jsem nedostala komentář, který by mě zabolel, spíš mi připadá, že se lidé ostýchají napsat negativní kritiku k těmto tématům, což je škoda.
avi
21.02.2011 14:45:57smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 14:36:26smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 14:34:50dát kritice tipJOSEF-ká
"Kolik lidí je v mém seznamu? Není jich mnoho, mají jen své alternicky"

už jsem se jednou na ten seznam ptal, mohlo by to být pěkné čtení :o)
21.02.2011 14:33:24dát kritice tipJOSEF-ká
pokud Písmák není chat pro nudící se adolescenty, pak tu nemá co dělat ani mylenka. Copak by nějaký normální člověk, v okamžiku kdy vrhne, mohl říct "...to byla šavle" ? To může napsat jedině nudící se adolescent, nepostižený skutečným životem.

(je to dost k tématu, Lakrov?)
21.02.2011 14:31:55dát kritice tipMarcela.K.
Markétko, to Ti těžko vysvětlím já. Jsem tady o "trochu" déle než Ty a lecos jsem tu už zažila. Jsem o "trošku" déle i na světě...
Možná jsem byla jen příliš důvěřivá... co já vím. Už nejsem. Ono nestačí překročit kočičí hovno... ono jde o to, že se tu setkávají lidé tak jako v běžném životě. Někteří masku sundají, jiní si ji nasadí. To umožňuje virtuální svět. Někoho těší druhému člověku ublížit, jiný to nechápe, nedokáže? Nevím.
Kolik lidí je v mém seznamu? Není jich mnoho, mají jen své alternicky.

A "nepřátelství"?
:-) Pro mě je přítel ten, komu se podívám do očí.
Jinak je to vše jen pár písmen na monitoru. Stačí,aby vypli proud :-)
21.02.2011 14:27:59dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Pro ty, kteří nehodlají respektovat, že Písmák není chat pro nudící se adolescenty, nybrž literární web.
Motivováno avízem a komentářem autora Metta:
> ...nevidím u žádného z diskutujích žádnou závadnou reakci...
--------

Metto,
vidíš snad, že by autorka vyzývala svou povídkou k diskusi na témata s povídkou naprosto nesouvisející? Vypadá to, že si všichni, včetně mě, spletli kategorii :-)

Může prosím tento omyl někdo z administrátorů napravit? Domnívám se, že "offtopic komentáře" jsou všechny od 21.02.2011 11:16:59 (vitrz hor) včetně.
Předpokládám, že autorka nebude proti jejich odstranění.

Děkuji za účinný krok ke konsolidaci Písmáka.
Dlouholetý autor a obdivovatel těchto webových stránek
21.02.2011 14:27:41smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 14:24:10dát kritice tipJOSEF-ká
a Dero maže v diskusích jen vulgární a urážlivé komenty, takové tu nevidím. Že neumíš pořádně někoho zablokovat, za to Dero nemůže.
21.02.2011 14:22:36dát kritice tipJOSEF-ká
jak si tedy vysvětlit zveřejňování děl, když pak nestojíš o komentář k nim? Zřejmě bude chyba někde jinde než v komentátorech...Písmák není deníček čtrnáctileté dívky, je to otevřený prostor.
21.02.2011 14:18:34dát kritice tipMetta
Přiznávám, že je mi líto, kolik lidí už je v seznamu těch, co si jich nemůžeš vážit a nerozumím tomu. Tihle kluci umí všichni napsat i podnětné a konstruktivní kritiky a já si jich naopak vážím pro jejich upřímnost. Neni mi jasné, z čeho se mohlo zrodit nepřátelství...
avi tedy, sorry
21.02.2011 14:09:00dát kritice tipMarcela.K.
Metto, nejde o reakci jako takovou. Jde o to, že nestojím o rady a komentáře lidí, kterých si nemohu vážit. Nestojím ani o jejich plkání, urážky, narážky a lži. Proto používám možnosti je blokovat. Oni naopak využívají možnosti založit si alternick a nebo se ani nenamáhají a píšou mi sem dál i když jsou u mě zablokovaní. Já chci jen od Dera vědět, jak je to možné, že obejdou blokaci. Nic víc.
Dero tu byl, dokážu si zobrazit kdo mě "četl"...ale neodpověděl, proto jsem svůj dotaz zopakovala.
21.02.2011 14:01:51dát kritice tipMetta
Možná by bylo dobré zeptat se na to i jiných adminů, Dero tu asi není...
Učinné je určitě přesunout dílo do indispozic :-)
jinak, osobně nevidím u žádného z diskutujích žádnou závadnou reakci...
21.02.2011 13:58:01dát kritice tipMarcela.K.
Autorka nechápe, že někomu stojí za to, zřizovat si kvůli její osobě, stále nové a nové nicky.
Ale chápe, že holt lidi bývají občas i nemocní...
21.02.2011 13:48:03dát kritice tipJOSEF-ká

autorka zřejmě nechápe, že když vyvěsí dílo do hlavního seznamu, tak se automaticky předpokládá, že očekává reakce čtenářů. Pokud chce reakci jen některých, tak by bylo lépe dílo zveřejnit v úzkém rodinném kruhu.
21.02.2011 13:44:20dát kritice tipMarcela.K.
Marvine, já Tě sem nezvala a o Tvé invektivy nestojím. Budu ráda, když svůj slib - že si mě nebudeš všímat - splníš. Jen bych byla ráda, kdyby to bylo napořád.
21.02.2011 13:41:43dát kritice tipMarcela.K.
Aleši, chtěla jsem napsat, že se divím, že máš vůbec tu odvahu něco takového napsat. Jenže vzápětí mi došlo, že se vlastně vůbec nedivím. Co jiného od Tebe čekat, že?
21.02.2011 13:38:06smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 13:34:53dát kritice tipMarcela.K.
Tak ještě jednou:

Dero, mohl bys mi vysvětlit, jak je možné, že mi pod mé texty píší komentáře Místo mozku... a VT Marvin, které mám u sebe zablokované? Pokud vím, toto dokáží jen admini, kterými oni ale nejsou. Děkuji za veřejnou odpověď.
21.02.2011 13:32:33dát kritice tipMarcela.K.
VT Marvine, nevím, komu děkuješ za avizo, ale pokud Tě mám zablokovaného, nestojím o Tvé kritiky ani názory, je to tak těžké pochopit? A zablokovaný u mně jsi.
Žádám Tě opakovaně, abys mě vynechal a své kritiky si psal tam, kde o ně mají zájem.
21.02.2011 12:32:04dát kritice tipvitrz hor
já jsem se tedy hodně nasmál, když si u mě (vitrz hor) mylenka vylévala srdce, jak by nikdy nechtěla knížku od aleše-nováka...pak mi ochotně začala nabízet svoji knížku, jenže když jsem jí napsal adresu, kam jí má poslat (aleš-novák), nějak jí ochota přešla :o)

Marvine, jestli pod tímhle oknem nemáš čerený nápis "autor si nepřeje, abyste přidával komentáře", tak nejsi zablokován.
21.02.2011 12:01:50smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 11:58:11dát kritice tipvitrz hor
pokud ti volání po elementární slušnosti připadá jako exhibice...
Kdybys místo blokování reagovala na negativní komentáře svými argumenty, uděláš líp. Sestro.
21.02.2011 11:48:09dát kritice tipMarcela.K.
Dero, mohl bys mi vysvětlit, jak je možné, že mi pod mé texty píše komentáře Místo mozku..., kterého mám u sebe zablokovaného? Pokud vím, toto dokáží jen admini, kterým on ale není. Děkuji za veřejnou odpověď.
21.02.2011 11:44:57dát kritice tipMarcela.K.
Podívej, Aleši Nováku - alias větře z hor, když máš tolik potřebu exhibovat zrovna u mne, zamysli se napřed nad sebou - nad svým chováním. A jde- li Ti tolik o to jedno "děkuji". Tak prosím - nemusíš se kvůli tomu přihlašovat pod jinými alternicky, abys dokázal, jak jsem "nevychovaná". Docela Tě lituju, chlapče.
To, že tu zveřejňuješ moji soukromou odpověď bez toho, abys uvedl, že to byla až reakce na to, že jsem dříve než poděkovala opravila chybu a ty jsi vzápětí o to "Děkuji" žádal soukromě, je jen důkaz Tvé ješitnosti... jsou tu jiní, kteří vědí, že pokud mě na gramatické chyby upozorní, umím poděkovat.

21.02.2011 11:39:12smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.02.2011 11:17:27dát kritice tipvitrz hor
pardon, autorka...:o)
21.02.2011 11:16:59dát kritice tipvitrz hor
aurorka by zřejmě potřebovala pár lekcí zdvořilosti od Gutha-Jarkovského. Diskrétně jsem ji upozornil na drobnou chybu, načeš se mi dostalo této odpovědi:

"...ten text jsem opravovala už nejmíň 5x. Samozřejmě, že vím, že banjo se píše s a...ale píšu většinou přímo do počítače a rychle. Čtu a opravuji své texty často a stejně jako jsem teď opravila jednu hrubku tím, že jsem dovysvětlila kdo a s kým kde seděl, opravila jsem i chybu na kterou jsi mě upozornil..." ... "...nemám potřebu Ti děkovat. Třeba si mysli, že to je neslušné. Mně to je jedno..."
21.02.2011 11:03:06dát kritice tipMarcela.K.
Děkuji, Lakrov :-)

Jen "vesnice" byla město...ale na tom nezáleží. Vím, že taková povídka v dnešní "drsné" době těžko zaujme někoho, kdo neví, že byly doby, kdy se lidé k sobě chovali slušně a kluci se třeba i styděli, když je dívka, kterou měli "vyhlídnutou", viděla zvracet...
21.02.2011 10:27:14dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
V té krátké povídce je celkem věrně zachycena atmosféra vesnických(?) zábav či mejdanů; jo je v tom určité drsné kouzlo. Závěrečný jemně naznačený myšlenkový zvrat je celkem nečekaný, ale sluší (se).
21.02.2011 10:13:44dát kritice tipkL.
(
21.02.2011 09:35:15dát kritice tipMarcela.K.
Dero, mohl bys mi vysvětlit, jak je možné, že u mne zablokovaný autor, je schopný mi napsat komentář i když není na Písmáku adminem?
21.02.2011 09:32:02smazaný uživatel
smazaný uživatel
20.02.2011 19:27:11dát kritice tipMarcela.K.
Jiří... odpověď na její otázku mohl dát jen on.
I odpověď však někdy může být relativní :-)
20.02.2011 18:42:13dát kritice tipnostalgik
..ta odpověď, ať ji řekl on nebo ona, byla v tu chvíli snad nejsprávnější...
***


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Pismak.cz 1997 – 2021, provozuje Dobrý spolek, pravidla Školy v přírodě Letní dětský tábor