Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Revize žákovské kníšky, kurva.

20. 02. 2011
5
2
2144

Tudle su v kuchyni prasila vívar z koňského kopyta, dyž najednó dveře lupnó a sinátor přinde ze školi, ani nepozdravi maminku svoju hodnů a rychlo razi nahoru do teho jeho mrdniku čtyřikrát tři, kurva! Svinsky mně ta jeho ignorace dosrala. Zabékala su Stat, čelem zad a sem, darmožrůte! Tož přišel, dostal mokrym hadrem na podlahu pu čuni a já Darmožrůtku nepovedený, mám dojem, že su ti uš dluho neskontrolovala tu žákofsků knišku. A on Maminko naposledy dyž tu předloni bola teta Veruna a potřála si z něčeho ubaliť cigaretu. Si sicek uplně blbý, ale pamatováka máš skorem tak dobrého jak retardovaný Kuba! Tož  to už je docela dluho, co su to naposledy očihla, puč to sem, mosim zistit, jak si vedeš, kurva! Darmožrůt tedyk sundal tašku, co su mu sama heski ušila z pytle na bandory, vitáhl tu malů knižečku, a dal mi ju. Tož kurva, přecik u teho prohliženi nebodu stat, řikla su si. Mosim si s tim svinstvem někam kydnůť. A protože sa mi scelo zrovna srať, odešla su s tim papýrovým svinstvem do kadibudy, sundala tepláčiska a začala srať. Mislala su si, že to bude nějaké takové običejnské srani, ale lidi! kurva! Já den předtim dojela šišku prošlého lovičáku  a vyglgala flašu vaječňáku, co poslali bebilni přibuzni tchyni k narozeninám, tož a teď sa to projevilo! Srala su až su řvala na hory na lesy a dyž su dosrala, na nějaků žákofsků knišku su už nemněla ani to pomyšleni, kurva. Horši ale bolo, že v kadibudě nebol zrovna hajzlpypar. Do prdele kudrnaté, zaburácala su! To mi pámbiček snad dělá naschvál, totok! už su scela srolovať jednu fuseklu, abich si s tim vitřela ryť , ale pak mi došlo, že mam tady přecik ten sinátorovo šmejd. Tož snad sa nic nestane, dyž si vemu dje tři stránečki zezadu, kurva, tam nemá nic napsané ještě! Virvala su si tedyk pár hajzlpapýrů, krásně sa s tim vitřela a pak uplně inštinktivně zbytek té rozdrvené knišky hodila dolu mezi guvna a pak na něj eště automaticky pustila scánky. Dyž su vilezla z mrdniku ven, sinátor kůká a čeká co mu řiknu, tož su mi řikla ať nesere a On kde je ta kníška a já, spadla do kadibudy, viš? To sa stává. A on začal békat a jak to visjetlím ve škole, taková ostuda a pak zal jakésik prutisko a celé odpoledne se snažil tu poscanů a posranů žákofsků knišku vytáhnůť. S Verunó sme si heski sedli na zápraži s pivasami a kůkali na něj a smáli sa a večer se pak svinsky ožrali, že sme ani domu netrefily! Tož tak.




2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru