Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnešní zprávy

22. 02. 2011
2
2
1222
Autor
Cypherion

Kaddáfí prý neodstoupí. Proč? Je to protože chce svou krutovládu udržet až do posledního okamžiku, nebo jen nechce odevzdat další kus půdy sionistickejm zmrdům?

Umělý kolibřík se posral, jeho trus má v sobě zakomponovanou skrytou kameru. Další způsob jak špehovat svobodný lid.

Íránské válečné lodi po 32 letech propluly Suezkým průplavem. Kdo financuje 3 světovou, USA nebo arabští šejkové. Počkat, vždyť jsou to všichni stejně dlužníci švýcarských bankéřů.

Dědeček sexuálně zneužíval vnučku. Příští týden budou vnučky zneužívat dědečky nebo co?! Nedivil bych se.

Polovina čechů si už spoří na penzi. Nevadí, stanu se politikem, abych jim to po tom co si nakradu z jejich kapsy mohl vrátit.

Alžírsko ukončilo výjímečný stav. Konečně se k moci dostanou radikálové, kterých se tak dlouho bálo.

ČR podle Wikileaks chtělo po NATO aby zasáhlo v Gruzii. A NATO nato chtělo po ČR aby se přestalo plýst do zinscenovaných konfliktů a tím hatit plány 13-ti pánů v zakouřené místnosti.

Drábek: peníze z důchodového systému se budou dědit. A já budu dědic.

Lékaři přestali stahovat výpovědi, problém je v Uherském Hradišti - stále není dostatek lékářů na to aby byly výpovědi podány.

Nový ostravský orloj se hned začal zadrhávat. Stejně jako projektant nového ostravského orloje po 17-tém Mochítu a 20-ti hodinovém slunění na Seychelách.

Poslanci začali řešit Humlovu imunitu. Tím, že problém odložili na neurčito a šli skákat panáka. Asi.

Cizinci mladíky před diskotékou zkopali a vysvlékli z kalhot. Prý byli ze státu jménem Po-Li-Ci-E.

Praha přestane odtahovat auta při čištění ulic. Nyní bude odtahovat auta při všech možných příležitostech.

Maďarští lékaři dávají vládě ultimátum po vzoru českých kolegů. Samozdřejmě, bez českých kolegů to nejde.

Slovensko chce rozdávat chudým těstoviny a mouku. A chudí je budou vyměňovat za alkohol a cigarety.

"V ulicích Tripolisu jsou mrtví a zranění, nikdo jim nesmí pomoci." Nová agenda kontrolované depopulace.

V Rakousku zadrželi českého vykradače kasiček na milodary. Jednalo se o romského kněze pocházejícího z Islandu.

Menšinoví akcionáři Sazky považují za nejlepší nabídku KKCG. Nabídky KFC ani KGB neobstály.

Dětská lékařka ordinovala namol opilá a pod léky, přesto léčí dál. Ukázalo se, že v takovémto stavu dokáže předepisovat léky které doopravdy léčí to co mají.

Fejk se bude v Českých drahách starat o spokojenost cestujících. Bude provádět striptýz v New Yourkském stylu s hady a lvy.

Škoda Auto chce každý půlrok představit nový model. Jejich studie totiž prokázala, že řidiči pod vlivem marihuany řídí mnohem obezřetněji.

V arabském světě hrozí desetiletí požárů, varoval Medvevěv. Nikdo ovšem nevaroval Medveděva, že ho na budoucích volbách čeká požár jménem Vladimir Putin.


2 názory

skoro jako v pátek u krause

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru