Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padaná jablka voněla až do nebe

27. 02. 2011
14
18
1753

 

 

 

Padaná jablka voněla až do nebe

 

vůně

se odrážela od oblohy

padala zpět

pomalu pomaličku

a červi pracovali seč mohli

sladká dužina hořkla v ústech po sté

 

po sté

svět zvrátil útroby

otřásal se

žvýkali nespěšně

a ta omamná vůně překryla pachuť

 

až potrava dojde…

  

 

 


18 názorů

..ano..

nostalgik
04. 03. 2011
Dát tip
..až příliš silná vůně... ***

dobrou noc..:D

děkuji, Arture, nechám to uležet a jsem žena..DD

jeee, daveeee, anoooo.:DD

koloušek
28. 02. 2011
Dát tip
T*

dík za kritiku, Arture otazník zruším, máš pravdu ta báseň je špatná ale nebudu ji mazat

dobře, pokud tu ještě budeme, ty i já. Poškám.

Youssef
28. 02. 2011
Dát tip
Nedělám si humor ani nenadnáším, když tvrdím, že poezii nechápu. O tuhle schopnost jsem přišel ze vteřiny na vteřinu v roce 2007, pamatuji si to přesně, neboť jsem ležel zbit na zemi a má tehdejší přítelkyně mne kopala do boku a do hrudi. Do té doby jsem viděl za roh, počítal počty schodů na eskalátorech (ve vteřině a s dokonalou přesností), předpokládal odpovědi v dialogu a jen těžko se mi kdy přihodilo něco, co bych nepochopil. Od té doby nedosáhnu na jistou úroveň složitosti, do které umění, ať už opravdové nebo neopravdové, spadá. Tehdy mě totiž nikdo nekopal do hlavy, ale do duše, a ta mne opustila. Cokoliv, na co je duše potřeba je mi zapovězeno. I když mne to mrzí, na tvojí otázku o posedlosti nedokáži odpovědět. Oslov mne, prosím, v roce 2006.

že?

ani já ji nechápu, je to stašně divná posedlost.

Youssef
28. 02. 2011
Dát tip
tady máš ten tip, jak jsme se domluvili. jsem si jist, že by se mi báseň líbila, kdybych chápal poezii.

*T šikovné,záver sa mi páči :)

to je moc hezky ten kontrast pomalosti a spesnosti... T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru