Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

František

02. 03. 2011
5
9
1210

Franta

Toužil se stát   ženou

odevšat  ho  ženou

BUZERANTA !


9 názorů

Díky vám všem... :-) trochu jsem to upravil

FAE BOMB
03. 03. 2011
Dát tip
Autor:Grafická úprava příliš nelahodí mému oku, ale obsah pobavil. Tipuji. Omylemzašláplésrdce: Transsexualita je duševní nemoc, nikoliv fyzická. Jestliže si chlápek myslí, že je ženská, eventuálně vopačně, tak je to plně srovnatelný s tím, že si někdo myslí, že je Napoleon, či Ludvík XVI. V Číně to velmi úspěšně léčej' tradiční čínskou medicínou, totiž že toho hlupáka zavřou makat do solnýho dolu a von pak přijde na jiný myšlenky.

Cimrman ti nakukoval přes rameno :o) přes tu hravost a lehkost to vůbec není veselý

Aj keby to napisal o sebe aj keby nie je to marny boj so skostnatelou spoločnostou a jej normami, ktore nezmyselne brania lyrickemu subjektu realizovať svoju identitu. Je to romanticky manifest!

Dobře, beru prosbu zpět. Dělalo to na mě dojem, že s popsaným jevem sympatizuješ. Zmýlila jsem se.

Pokud by se tohle někoho dotklo, pak to berte tak že jsem to napsal o sobě... :-).

to je velmi dobra kritika netolerantnej spolocnosti. nevidim dôvod na mazanie.

:o))) ..dobrá hčíčka..

Nemám právo ti nic nařizovat, ale prosím tě, abys to smazal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru