Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vychováváme dítě

08. 03. 2011
12
10
1584
Autor
FAE BOMB

 

 

"Našemu synovi bude brzo deset. Asi by sis s nim měla promluvit vo takovejch těch chlapskejch věcech. Víš, co myslim..."

"A proč to neuděláš ty? Jseš přece chlap, nebo ne?!"

"To jó, ale já tomu sám moc nerozumim..."

"A já tomu rozumět mám, he?!"

"No, ale ty to určitě dokážeš tak nějak lepší podat..."

"Fajn. A co mu teda jakože vo těch chlapskejch věcech mám říct?!"

"No, třeba jak se podomácku vaří pivo, kolik má dát k višním cukru, aby mu to dobře kvasilo, jak správně naložit hermelín a utopence, nebo když usne na gauči u televize, tak ať si přikreje hlavu novinama, aby ho nebudilo světlo..."

"A... A... A vůbec! Našemu synovi je už dvanáct! Včera měl narozeniny!!!"

"Tak že mu teda přeju všechno nejlepší. Ani se nepochlubil... No a pro další pivo do ledničky bych si asi teď radši měl dojít sám, co...? No dobře, dobře.... Já nic neřikám. Vždyť už jdu!"

 

 

 

 


10 názorů

asi je krapet opožděnej. no.:D

moorgaan
08. 03. 2011
Dát tip
ve dvanacti by uz mel vedet jak se vari pivo..sakra! ...nebo aspon pervitin

:DDDD výchová dětí v Čechách

;-DDDDDDDDDDD T

Bomba. (-:

jasně. jsou věci, které se ve škole nedozví.

Diana
08. 03. 2011
Dát tip
Tatínek jako z čítanky ;-)*

:o)))))) ..fajn rodinka..)))

heartrate
08. 03. 2011
Dát tip
Hezká miniaturka :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru