Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuřáci opia

09. 03. 2011
15
10
2674
Autor
Movsar

W.S.Burroughsovi

Ti starší právě odmaturovali. Sešli se v kavárně nakloněné hříchu, aby oslavili úrodu. Samí krásní mladíci.

Když před pár dny sklízeli, byli na poli nazí, nazí jako prvotní lidé. Člověk a slunce a mák. Smáli se na sebe zuby bílými jako květy, jež sotva zakrývaly jejich pohlaví. Mezi prsty jim protékala bílá šťáva a čas. Co na tom? Šťáva rychle usychala a čas byl jako moře.

Stovky seřezaných hlaviček všude kolem vypadaly jako dílo orientálního despoty nebo rozmar snivců. Hlas Kazatele a nepozorných strážců pole se snášel s lehkostí k uším ženců: Je čas setí a čas sklizně.

V kouři se toho mnoho skryje, sny jsou jako balzám a vzpomínky ční v moři času. Už to začíná.  


10 názorů

Markel
11. 03. 2015
Dát tip

*


pampelin
05. 04. 2011
Dát tip
V kouři se toho mnoho skryje, sny jsou jako balzám a vzpomínky ční v moři času tip

Movsar
11. 03. 2011
Dát tip
díky za zastavení a mimoňovi i za poetickou tečku.

Max Hutar
11. 03. 2011
Dát tip
Něco v literatuře, o co jsem se dlouho snažil. Tip jednoznačně. Neboť tento text není prost tepání nadzvedávanící asfalt jako kořen, jako žíla kůži.

Josephina
10. 03. 2011
Dát tip
tak brzy?

..tý jo..to mě zaujalo.. ..moc pěkné..

Zbora
09. 03. 2011
Dát tip
*

:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru