Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o profesních změnách

14. 03. 2011
22
24
3700
Autor
aleš-novák

komunistický režim

dokázal

z farářů

škrtnutím pera

udělat

fáraře


24 názorů

Toscana
02. 05. 2011
Dát tip
co provede změna umístění jedné čárky, že??? :o)) *t

Ginna Avro
20. 03. 2011
Dát tip
To mi připomíná změněný sestřin hrdý status nesoucí informaci ohledně její vytrvalosti ve 26 hodinách kalení na 26 hodin kálení. Sic to není nijak hluboká myšlenka, za to byla efektní.. Jinak *t.

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
ech, ja som zase čítala o škrtnutím péra...ospravedlnujem sa....

Stalin je nechával po stovkách střílet...

Tisovyluk
16. 03. 2011
Dát tip
zato nyní z nich režim dělá pedofily, páč už nemusej tvrdě makat a maj roupy.

ArnieR
14. 03. 2011
Dát tip
Hezky, Pepíku!:)

Taubla
14. 03. 2011
Dát tip
hm, hm

btw: v Egyptě měli kdysi taky diktaturu proleteriátu, kdo chtěl vládnout, musel být "fárá on"...

Alegna
14. 03. 2011
Dát tip
na co ty nepřijdeš*

Diana
14. 03. 2011
Dát tip
Tak tohle se to FAKT povedlo! ***

baaba: tomu se říká profesionální slepota: vidíš to co chceš vidět...:o)

baaba
14. 03. 2011
Dát tip
...už jsem asi fakt slepej ...nejdřív jsem četl ÚVAHA O PROFESNÍCH ŽENÁCH :)

ještě jsem si vzpomněl na veselou Historku, kterou vyprávěla Zuzana Michnová: měla nějaký rozhovor v křesťanském rádiu Proglas v Brně, neznala cestu, tak se ptala náhodných kolemjdoucích. Když se konečně dostala do studia, úlevně řekla redaktorce: "všichni mě posílali od čerta k ďáblu..."

kletba "boha jeho!!!" se mezi církevními funkcionáři považuje za vrchol vulgarity...

A mezi havíři obohatili své znalosti o řadu užitečných výrazů, které z bohoslovenské fakulty neznali.

navíc mohli laikům vysvětlovat rozdíl mezi kadidlem a "kadidlem", případně mezi kolárkem a korálkem...

No co, mají se modlit s kropáčem, nebo s krumpáčem, že? Akorát že si krapet umolousali sutany.

aha, to jo :o)

Hesiona
14. 03. 2011
Dát tip
Myslím ostatní odsouzené, kteří by se jinam s těmito lidmi pravděpodobně nikdy nesetkali.

to bych si tedy dovolil nesouhlasit...nebo máš nějaké konkrétní příklady?

Hesiona
14. 03. 2011
Dát tip
A mnohým to bylo ku prospěchu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru