Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽIVOT JE PES

04. 12. 2001
2
0
1640
Autor
Jenda

Na kytaře kolem světa (životažíznivé pamflety) ..železná ruda si může myslet, že ji v peci trýzní zbytečně, ale když se kalená ocel podívá zpět, porozumí..

ŽIVOT JE PES

 

 

Život je pes

 

Život je věrný pes

 

Život je věrný pes u nohou

 


Život je věrný pes ležící u TVYCH nohou..


Katerina
02. 02. 2003
Dát tip
Život je pes, kterého nám je líto, až když nám v bolestech chcípá před očima. ale jinak mlčím :-)) *

...................mlčím *

Člověče, já to nemyslel žertem, fakt jsi totál génius, a žeru tě, akorát už radši nic novýho nevymejšlej, nebo se stane průšvih, a lidi z tý tvý moudrosti zešílej.

Jenda
06. 12. 2001
Dát tip
to alina: jo, to je pěkný postřeh..

Jenda
05. 12. 2001
Dát tip
ad JarekSlintal..he, víš, nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si ze mě utahuješ - zrovna tahle báseň by si totiž takovouhle ironii zasloužila.. ad Radost: Máš možná pravdu, je to pokus o šílenou moudrost, navíc vtipnou a umocněnou postupným rozšiřováním věty se stále se měnícím významem..No, to by asi na chválu stačilo - ber to s rezervou, je to takový několika-vteřinový nápad, když občas čtu některé pokusy, myslel jsem, že se to neztratí..Ale díky za kritiku.

alina
05. 12. 2001
Dát tip
život je pes, kterýho voláme zpět, když nás opouští....-taky moudro :o)

dick
04. 12. 2001
Dát tip
pes obcas aj vrci a steka..a mozes si ho vycvicit......

geniální, nic hlubšího nelze napsat, dovoprvady dílo

Gastarbajtr
04. 12. 2001
Dát tip
jen pozor, aby sis nevyměnil role...

Radost
04. 12. 2001
Dát tip
to má být báseň? mě to příjde spíš jako pokus o nepříliš vyvedenou moudrost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru