Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zkusil jsem to s patnáctkou

24. 03. 2011
20
42
4672
Autor
aleš-novák

Patnáctka? Vlastně proč ne, že?

Včera jsem to s ní zkusil. Nekoukejte se na mě jako na zvrhlíka, nejde přeci o nic nezákonného. I když je to těsně. Taková patnáctka (jméno ponechám v utajení, nevím, co by tomu řekli rodiče) je pro zkušeného muže už na první pohled velkou výzvou. Jak k ní přistupovat, aby nedošlo k selhání? A když by k selhání (nedejbože!) došlo, jak to zaonačit, aby se to dalo vyložit pozitivně?

Začněme popořádku: Nejsem už zrovna nejmladší, postupně se dopracovávávám k prvnímu infarktu, druhé bradě a třetím zubům. Chuť na experimentování ale stále mám, čím kratší sukně, tím delší pohled jsem ochoten jí věnovat.

Seznámili jsme se zcela náhodně v supermarketu. Byla tam se svými kamarádkami, ale hned jak jsem ji uviděl, cítil jsem, že přeskočila ona pověstná jiskra. Světácky jsem kroužil kolem a přemýšlel, čím bych na ni zapůsobil. Vůbec jsem neřešil, jestli navážeme nějaký dlouhodobý vztah, nebo zůstane jen u prudkého vzplanutí, prostě jsem chtěl alespoň na chvíli být s ní. Nedala se kupodivu (tedy pro mě spíš naštěstí…) dlouho přemlouvat. Nabídl jsem jí, že ji odvezu domů. Až v autě jsme se poměrně rychle domluvili, že můžeme jet klidně domů ke mně. Manželka byla zrovna i s dětmi na koncertě, tak se dala situace obratně využít.

Hned za dveřmi jsem ji jakoby mimochodem pohladil. Ještě stále se nebránila, odložil jsem si a sedl si pohodlně do křesla. Objal jsem ji pevněji. Když jsem jí začal svlékat, trochu sykla, ale zvolené tempo ji nebylo tak úplně proti srsti. Přitiskl jsem ji ke rtům a zavřel oči. Byl to pro mě úplně nový zážitek, jako by všechny dosavadní zkušenosti byly vymazány z paměti. Prolnuli jsme se navzájem, čas se na několik dlouhých vteřin (nebo minut?) zastavil a když jsem znovu otevřel oči, jako bych se octnul v jiném světě. Trochu se mi točila hlava, ale měl jsem ze sebe dobrý pocit, nezklamal jsem.

Jenže Ona se o to víc usmívala, ještě stále měla dost energie na další hrátky. A zjevně nechtěla zůstat jen u něžného mazlení…Řečeno sportovní terminologií jsem byl po druhém kole už poněkud k.o., ale netýkalo se to jen mě. To mě trochu uklidnilo. Nechali jsme v sobě doznít euforii, v mém případě se dostavila i mírná malátnost. Takže mě ani moc nepřekvapila náhlá změna situace.

 

 

Ukázalo se, že půvabná patnáctka je ve skutečnosti 15° Svijanský Baron…

 

 


42 názorů

avox
08. 08. 2011
Dát tip
Teda, tohle mi uniklo, ztratilo se v těch čtyřech stovkách avíz nastřádaných v mé nepřítomnosti... Ich forma je tady použita vynikajícím způsobem... Náramně vyjádřené pocity! Tleskám a se sklopeným zrakem přiznávám, že jsem kdysi milovala černého Senátora, měl tuším ještě o stupínek víc :-)) */

Toscana
03. 05. 2011
Dát tip
a věříš, že jsem tušila už u titulu, že půjde o nějaké stupně u alkoholu? No vida, a ono pivo! :o)) *t

Stařec_007
31. 03. 2011
Dát tip
Ty ses dal na reklamu jo?? :-))))

Aha: budu se muset nad sebou zamyslet. Hodnotné čtenáře je třeba si předcházet bezkonfliktností?

Fëanor
25. 03. 2011
Dát tip
Ty vole... ;)

Já raději Kněžnu, je to sice výrazně pedofilnější záležitost, ale když musíš....tak musíš. A nevadí mi ani to, že je černá.

moorgaan
25. 03. 2011
Dát tip
..a kdyby byla manzelka doma?.. dali byste to na lavicce v parku?.-))

Aha
25. 03. 2011
Dát tip
Začínáš být docela nechutný. Zní to jako výplod choré fantazie. Jestli ti nevadí, že tímto ztrácíš ty nejhodnotnější čtenáře, tak piš tak dále.

blázne! už jsem chtěla napsat prasáku))))

i 14.ka taky není špatná... geniální, zábavné čtivé, jen samé pro...

:o)))))) sem si to myslela..))

:o)))))) sem si to myslela..))

Diana
24. 03. 2011
Dát tip
Bernard? Tak jo! Díky, Ondro, zkusím to. Ale Birell není špatný. Jsem si docela zvykla.

an patnáctku? nelitoval bys :o)

Háber
24. 03. 2011
Dát tip
ja pivo neee*

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Chlípný hnusníku! :) *

Alegna
24. 03. 2011
Dát tip
:D

Alegna: sakra, že bych na sebe napráskal něco, co jsem nechtěl? :o)

Alegna
24. 03. 2011
Dát tip
druhý odstavec mnohé vysvětluje, ale chutě to nejsou :-)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
dobreee, frcim na obed,zmetiem hlad, potom...pride na rad:)

pivní reklama: smeť smäd !

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
Alesku, mam taky pocit, ze aj v noci...:)

smädní jsme dni

Corgoň je známý metabolický urychlovač. Takovou službu ti nějaký 15° Sviňácký Baron neposkytne.

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
moj smäd si vybera:)

když je žízeň, je i Corgoň dobrý...

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
mne chuti belgicke pivco, ked uz:) A je muzskeho rodu:)

tihle intelektuálové...nerozumím ani slovo :o)

Vida ho! Prznitel šlechty - deviatis majestaticus!

pche...:o)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
Alesku, uz u Vas lietaju tse-tse???

A.H.
24. 03. 2011
Dát tip
A co teprve baronka. :D *

A.H.
24. 03. 2011
Dát tip
Birel, fuj... Vyzkoušej Bernarda, ten se dá pít. Problém je v tom, že v hospodách a restauracích ho mají málokde.

tse...:o)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
bolo mi jasne, ze v Tvojom veku pojde o ine rozkose ako je dievca:))) CHa:))

Ferry
24. 03. 2011
Dát tip
nefabuluj, atlete !!!

děkuji, dámy...ještě jsem doplnil druhý odstavec, aby bylo jasno...:o)

Diana
24. 03. 2011
Dát tip
Ferry se vyzná. Fuj! Já piju Birell...

Alegna
24. 03. 2011
Dát tip
je dobře, když se člověk podělí s příjemnými zážitky, díky :-)*

Ferry
24. 03. 2011
Dát tip
závěrem to nezachráníš, předchozí procítěný text tě zradil, chlípný pisálku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru