Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žabí úvaha

25. 03. 2011
18
34
3877
Autor
aleš-novák

 bojím se dne

kdy se některá z těch

krásných mladých dívek

které mě líbají na potkání

promění

v ošklivou ropuchu


34 názorů

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
pochopila - jen jsem nabídla ještě další úhel pohledu :o))

zřejmě jsi nepochopila metaforu :o)

Toscana
03. 05. 2011
Dát tip
moc se nevytahuj, stejně ti to tu věří jen málokdo! :o))) *t (mj. mladým dívkám se sice říká žabky, ale líbají-li tě na potkani - podle vzoru "špendlíci na brouci" - tak pak fakt netuším, čemu říkáš potkan)

Radost až do rána? Skokan se s tím zřejmě nePáral...:o)

Renda
28. 03. 2011
Dát tip
já políbila skokana - radost byla až do rána...:-)

snake_01
26. 03. 2011
Dát tip
Bojím se dne, kdy se jedna ošklivá ropucha promění v překrásnou žabku, ale uvnitř...

po posledním styku))

Marlav
26. 03. 2011
Dát tip
leda v pohádce:-))

Janina6
25. 03. 2011
Dát tip
a nebo v potkána :-)

sharik
25. 03. 2011
Dát tip
:) hehe

...už mě nelíbej ... zpívával Jirka.A pak skočil jako žabák.

Ó
25. 03. 2011
Dát tip
...já se nebÓjím...

koloušek
25. 03. 2011
Dát tip
Ten den přijde brzy, protože jsi drzý, necháváš se líbat od chráněných zvířat.T*

Háber
25. 03. 2011
Dát tip
určiteeeeeeee *

Manuamanua
25. 03. 2011
Dát tip
Tak bacha, aby ses neproměnil Ty :)))

To se přeci stane každé krásné mladé dívce. Za krátko po svatbě. (-:

Ferry
25. 03. 2011
Dát tip
líbají tě na potkání? pak ten risk jejich proměny v něco co vylezlo zpod kamene ti furt stojí zato :) *

gabi
25. 03. 2011
Dát tip
:-) *

Metta
25. 03. 2011
Dát tip
zkus radši líbat ropuchy, tam se nanejvýš dočkáš příjemné proměny

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
kvak, kvak, žbluňk...ó

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Také jsou dívky, které zákonnou ochranu nepotřebují, neb se o to postarala příroda :)

Diana: krásné dívky jsou taky zákonem chráněné...minimálně do patnácti :o)

takže žába nebyla na prameni ale POD Staropramenem...:o) no, pěkná historka :o)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
hmmm, ked sa tak pozeram do zrkadla, poviem Ti, ze my, ropuchy, sme nahodou celkom k svetu...aj tie bradavice nam pristanu, cmuk:))

Diana
25. 03. 2011
Dát tip
Nemáš ekologické cítění. Ošklivé ropuchy jsou - na rozdíl od krásných dívek - vymírající druh, zákonem chráněný! :-)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Můj kamarád má chaloupku a v chaloupce starý otlučený sdrátovaný džbán. Na pivo. Před časem mu přijeli známí, kamarád vzal džbán, vypláchl ho studenou vodou a jelo se pro pivo. Žízeň je věčná a tak se po chvíli jelo znovu. Při výplachu džbánu vodou před třetím tankováním se ode dna džbánu odlepila mumifikovaná žába a s šplíchancem vody se objevila na dlažbě... k třetímu tankování už nedošlo, neb bylo potřeba desinfikovat trubky kořalkou...

a žábu na Staroprameni kolikrát líbají i chlapi, aby zmizela :o)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
No jistě - typickým příkladem je žába na prameni.

chacha :o)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
To je pravda, ale ne stoprocentně. Některé žáby totiž fungují i jako těsnění.

ale to je přeci smysl existence žab: dávat naději :o)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Já bych se bál dne, kdy mne políbí krásná dívka v mylném domnění, že líbá ropuchu a doufá, že z ní bude krásný princ :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru