Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hurvínkova úvaha

03. 04. 2011
13
26
4437
Autor
aleš-novák

 

 

 

 


26 názorů

nesnažím se o žádné složitosti. kdo si co v dílech najde, to záleží jen na něm...


Charybdis
11. 08. 2021
Dát tip

Aha, takže odlehčovat život ano, zlehčovat život ne. Takže varianta na ryby? Nechytat jim je, ale naučit je chytat je? Bacha, aby Tě taky neusušili....i když tady letos prší docela často, tak by byla delší doba, aby se našel někdo odvážnej a sundal Tě. Znáš písničku pana Nohavici Černá jáma?


Jasně, jen jsem chtěl obrátit naruby okřídlené " představuje si to jako Hurvínek válku..."


Charybdis
10. 08. 2021
Dát tip

Válku je lepší si nepředstavovat, Hurvínku. A generace, které ji zažily se s tím nadělením musely poprat, jak uměly nejlépe. Vzhledem k tomu, že si tady píšeme, tak byly úspěšné. Každý z nás je vítězná spermie, takže jak vítězství vypadá, už víme. A když se té představy budeme držet, tak ani nezabloudíme.


Charybdis: Hmm, během let se vytratil obrázek... Hurvínek říká: nikdo se mě neptá, jak si představuji válku...


Charybdis
09. 08. 2021
Dát tip

To nemá chybu. Otevřu. Čekám, čekám, zarololuju na kritiky blik cvak příjem: ono toho víc nebude. Aháá. Tak jo.


tyzik.cejka
12. 11. 2013
Dát tip

bod 


;) dobrý, a Hurvínka mám ráda, takže tip! :-D


díky...je to průzkum bojem, třeba najdeme časem s grafikem nějaký společný způsob projevu. Tukanchamon je dobrá příklad, třeba...

a poslední, zatím...

Diana
13. 01. 2012
Dát tip
:-)

Toscana
12. 01. 2012
Dát tip
viděla bych to na ty červotoče (ale každej jeden z nich má vlastní pidikrabičku, ve který se schovává) :o))))

baaba
12. 01. 2012
Dát tip
Velevýbornej imidž ...co to kolem něj lítá? ...šrapnely? ...piliny? ...maskovaný červotoči? :DDD

*

trochu jsem upravil image díla :o)

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
teda ale mít dřevěnej anál... děkuju pěkně! :o))) *t

baaba
10. 04. 2011
Dát tip
...páč je dřevo, jako já :DDD

F.L.Vděk
10. 04. 2011
Dát tip
Baabo, Hurvínek má víc análů? To jsem netušil. Mimochodem, jak to víš ? ;-)

Diana
03. 04. 2011
Dát tip
Nemusíme se ptát, všichni to přece víme ;-)))*

No paráda, kam na ty úvahy chodíš?!

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
jak si teda představuješ válku ?

baaba
03. 04. 2011
Dát tip
...to je fakt :))) Ale třeba je něco skrytýho v Hurvínových análech.

..nj..taky se divím..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru