Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Niektorí

04. 04. 2011
23
50
5675
Autor
MarK.

 

                                     ľudia

                                     sú moc povrchní

                                     aby pochopili

                                     môj povrch

 

                                     niektorí

                                     sú dokonca

                                     presvedčení

                                     že bližšie

                                     ako k životu

                                     mám k smrti

 

                                     a ja im to ani

                                     nezazlievam.

 


50 názorů

MarK.
28. 04. 2011
Dát tip
..vynimky potvrdzuju pravidla (ustanovene ludmi:) ..dakujem, Diana!

Diana
28. 04. 2011
Dát tip
Je to skutečně tak, ale jsou i výjimky! :-)*

MarK.
26. 04. 2011
Dát tip
..moze byt - usmevu totiz nikdy nie je dost!;) ..dakujem, Marys!

Marys
25. 04. 2011
Dát tip
mne to pride usmevne :)

MarK.
18. 04. 2011
Dát tip
..dakujem, IMa

MarK.
12. 04. 2011
Dát tip
..som si toho vedomy, nejapny!;) ..a samozrejme dakujem

...nejen tvůj* (povrch)

MarK.
07. 04. 2011
Dát tip
..a proc ne!? :);):D ..dakujem, A.H.

A.H.
07. 04. 2011
Dát tip
Proč to také vlastně zazlívat. *

MarK.
05. 04. 2011
Dát tip
..ano, autor som, ale dovetek tentokrat prenecham na citatela - teda kazdemu z vas - sice by sa pokracovat dalo, ale dnes budem asertivny a hovorim, Nie!;)

MarK.
05. 04. 2011
Dát tip
..rekl jsem to za nas obou, Jeffe!:) ..a dakujem, ze si sa pristavil a nebol ticho!;)

Hesiona
05. 04. 2011
Dát tip
Jasně že od tebe. Jsi autor, ne? :o)

MarK.
05. 04. 2011
Dát tip
..cakas ho odo mna, ci od morskeho konika, Hesiona? ..kazdopadne som rad, ze si sa zastavila!

Hesiona
05. 04. 2011
Dát tip
Viz. Mořský koník. Čekám ještě nějaký dovětek ke tvému konstatování :o)

MarK.
05. 04. 2011
Dát tip
..veru je - mozno preto sa mi tam tak paci!;) ..diky, Stando!

Háber
05. 04. 2011
Dát tip
je to vždy na hrane *

MarK.
05. 04. 2011
Dát tip
..tiez myslim, ze konik to vystihla, len dodam, ze povzdych nemusi byt vzdy rezignujuci a vzdavajuci, ale i uvedomujuci, ze je zbytocne niekedy niekomu oponovat a hadat sa a presviedcat o jeho, ci svojej pravde:) ..som rad, A.Storoznicyn, ze sme sa mohli spolu nadesiatovat a aj, ked to nemalo vela kalorii, nam to svojim sposobom chutilo:) ..ale si najviac si cenim, ze ma 'uz' dokazes rozoznat nielen v dave, ale i na papiery - dakujem, A.Storoznicyn.

stručný,obsažný rezignovaný povzdych-(požičiam si tento výraz od koníka,lebo sa mi to páči a je to strašne výstižné :)) Pre mňa milá pocitovka na desiatu - rečou E.Elata, sýty obed to nie je,len desiata,ale aj tú treba. *T-zachovávaš si aj tu svoj identický "rukopis",to sa mi páči

sveřep
04. 04. 2011
Dát tip
opisem - posílám hodně moc špendlíků a lžiček

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..malá lež - to je lžička ..malá láska - je lasička .. :D

sveřep
04. 04. 2011
Dát tip
jako dva špendlíčky na lžičce :)))) /lžičkách/

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
.. pekne kukadla a usmev, sverep - dakujem ti zan! :)

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..este, ze su to len niektori ;) ..dakujem, ruzenko!

sveřep
04. 04. 2011
Dát tip
:)

něktrí lidi sou hlupácy ale tfáří se, že jako sžraly moudrost sfěta a eště dělají ramena. třeba tadi je jich plno.

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..dakujem, ksav!

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..presne tak, sepotko (ale len vacsina;) ..dakujem!

..jj..většina si myslí..že jsou nejchytřejší na světě!

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..bodaj by si mala pravdu, dadadiku!;) ..dakujem!

dadadik
04. 04. 2011
Dát tip
* lidem ani nejde zazlívat co si myslí

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..veru ten (je velmi podstatny:) ..dakujem, brackenridge!

ten konec T

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..howgh :D

ale né.. já to jen uzavřela ze svý strany.. že jako vše podstatný bylo řečeno a už není proč ti tu množit komenty :o)

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..tiez mas rada posledne slovo - ako som si vsimol! :) :) :) :) :) :) :) :) :)

howgh :o)

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..ono to mas ako s hudbou, ci cimkovek inym, co v tebe vyvolava pocit - bo nie kazdy den sme predsa naladeny na Cajkovskeho alebo Kronos Quartet:) ..cize aj 'povzdych' je niekedy fajn pocit - a nemali by sme ho prehliadat, lebo niekedy ma ovela vacsi vyznam ako nejake dlhorozsiahle kazania, ci udery nad, ci pod pas - a ja som aspon rad, ze sme si mohli spolu 'povzdychnut' ;)

někteří lidé se řídí (podvědomě) tvými signály.. jiní si všechno přebírají podle sebe.. většina lidí je při přijímání různých signálů (mimo- i slovních) a jejich zpracování ovlivněna svou aktuální situací nebo náladou.. třeba zítra nebo za měsíc přečtu něco jinýho než "povzdech" :o)

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..dakujem, renegatka - za slova i doveru - vazim si to! ..a sice je pravda, ze nenosim hlavu v oblakoch, ale rad sa divam priamo pred seba!:)

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..v tejto basni je nadpis prvy vers, resp. cast prveho verse, len som nechcel duplicitu 'niektori' v obsahu, tak som sa tomu takto vyhol ..a ano, ide o frazovitost, skoro by som povedal ze az strohost i ked od minimalizmu to ma este trosku daleko, ale som rad Edmudne, ze si klikol a vyslovil par pocitov ..o konstatovanie vsak nejde, lebo v tomto pripade je neznama znama a rovnica pozna riesenie!:)

renegátka
04. 04. 2011
Dát tip
Hlavu vzhůru MarK,lidé vidí i to co není.

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..'uz' im to nevyvraciam - zbytocne mrhanie energie sa sustredit na okoloiduce pohlady ..dakujem, Klucik!

MarK.
04. 04. 2011
Dát tip
..presne tak, konicek! (a vobec nie naopak:)

takový rezignovaný povzdech.. tu z mojí strany monitoru :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru