Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Středa

06. 04. 2011
21
25
4833
Autor
Zbora



Slzy při odpoledním trápení těla
na dřevěné židli

Dětským pokojem
vede v linoleu žlutá žíla
až k oknům




 


25 názorů

Bačkovský
21. 06. 2020
Dát tip

Neporozuměl, nepronikl k jádru, ale je pěkná. Napsat dobrou miniaturu je prý obtížné. Tady to tak nevypadá a to je dobře.


Print
28. 04. 2011
Dát tip
smlčet je mi třeba...*

Zbora
08. 04. 2011
Dát tip
Děkuju velice za informaci. Je opravdu zamyšleníhodná.

Atlantis
08. 04. 2011
Dát tip
Moc složité, nebo jednoduché.

ponedělí
07. 04. 2011
Dát tip
dobré, ale mně osobně přijde velmi hruškoidní.

MKbaby
06. 04. 2011
Dát tip
Básník v této básni líčí trudné chvilky prepubertálního chlapce sedícího na židli v dětském pokoji, kterému jeho vyspělejší spolužák ráno ve škole prozradil tajemství hesla "Udělej si sám". Jelikož se ovšem kýžený efekt nedostavil, chlapec zlomen pláče a je tak nešťastný, až z toho pomočil linoleum od židle až k oknu...

Alimra
06. 04. 2011
Dát tip
kL. myslím, že jsem svůj názor vzápětí vysvětlila ... je to moje objektivní hodnocení, nic víc a nezáleží na něm s ohledem na čtenáře, je mířená k autorovi a ten se buď ozve nebo mu to takto bude stačit... jakéhokoliv ovlivňování dalších čtenářů se ze zásady vyhýbám, a respektuji názory druhých, každý máme svoje mouchy a svatozáře :-)

Norsko 1
06. 04. 2011
Dát tip
ano. příliš symbolické

jůůů, to je hezká miniaturnička.... a já si myslím, že tam všichni hledají až moc schovaného přitom pro mě je to jasné... úkoly... nechuť... sledování lina.. třeba jak svítí slunce? .... tzv. hledění do blba :-) t

MarK.
06. 04. 2011
Dát tip
..tentokrat mi to prislo malo - dobry rozbeh - par naznakov, ale to je vsetko - nemal som sa coho viac uchopit a aj ked je dnes streda, nechutilo mi to ani v utorok a ked sa na to pozriem aj zatra, budem mat asi podobny nazor ;) ..ako prolog by to bolo super - podla mna by si to mohol rozvit, lebo potencial to v sebe ma!

dadadik
06. 04. 2011
Dát tip
a za okny - svoboda :)

Zuzulinka
06. 04. 2011
Dát tip
pro mě je to nechopitelné, je tam náznak čehosi, na co nemohu jako nezasvěcená přijít

Středa je ho tam třeba vidím sdělení vidím formu přesto Me to neoslovilo proc?

synáček
06. 04. 2011
Dát tip
*

Alimra
05. 04. 2011
Dát tip
Zboro, je to text pouze pro tebe, ale ne pro mě - čtenáře ... je to taková větev sebraná ze země plus otázka "co vidíš?" ... minimalismus musí být maximální, aby měl účinek, tady mě nepřesvědčíš a tip nemůžu dát, protože s přesahem ses moc rozmáchl a ztratil se ...

črta - - dál?

Janina6
05. 04. 2011
Dát tip
Přesně.

Makoves
05. 04. 2011
Dát tip
Přijde mi to depresivní, ale dobrý.

Rajmund
05. 04. 2011
Dát tip
..kdo sedí na dětské židli, vidí pokoj žlutě, až je z toho dřevěnej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru