Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o vedlejších účincích

05. 04. 2011
20
31
4195
Autor
aleš-novák

pozval ji

na sbírku motýlů

čímž jí nasadil

brouka do hlavy


31 názorů

sršni vědí, že proužky zeštíhlují... ale ne naštorc

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
pruhy nepruhy, ti, co nám létají za letních nocí do obýváku za světlem, jsou vyslovení tlustoprdi a zvuk vydávají jako turbodmychadlo :o))

sršni vědí, že proužky zeštíhlují...

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
Aleši, čím víc pruhů, tím víc sršeň? :o))) *t Květoni, sice je jejich jedinou úlohou sex, ale ani toho si moc neužijí, jednak trubců mnoho a královna jen jedna, druhak úloha splněná rychle a pak je včely vyhoděj z úlu ven aniž by je to nějak trápilo (ani ty pověstné kufříky jim nezabalí)... :o)

45rpm
15. 04. 2011
Dát tip
Vystizne, fajn podtext.

Muamarek
08. 04. 2011
Dát tip
Když tvrdil, že pokud říká, že se jde mrknout na kačenky, tak je jí houby nevěrnej, stejně v ní nezničil červíka pochybností... Marek

Kuchot
06. 04. 2011
Dát tip
až trochu moc otevřené

A.H.
05. 04. 2011
Dát tip
Raději se ty pruhy neopovažuji počítat, nerad bych přišel k úrazu. Leda až se mi utopí v pivu.

Květoň: značkový sršeň je adidas, když má tři pruhy...

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
ji brouka do hlavy a jejimu manzelovi parohy.-))

Jéžiš, mám tam překlep. Značkoví trubci se píšou NIKE!

..Aleši..je to tak..nejdřív sbírka..pak motýli v břiše..))

Norsko 1
05. 04. 2011
Dát tip
čímž je nejlepší

Já bych to neviděl tak tragicky. Trubci nike nelítají, jsou živeni včelami a jejich jedinou úlohou je sex.

ale platí to i z opačné strany: z dříve akčního sršně se časem stává pasivní trubec...

baaba
05. 04. 2011
Dát tip
střední :DDD

baaba
05. 04. 2011
Dát tip
...takže hmyzí vyšší stření věk, se nazývá trubcomůroidní :)

ale platí to i z opačné strany: z dříve akčního sršně se časem stává pasivní trubec...

baaba
05. 04. 2011
Dát tip
jojo ...taky byla vlastně kdysi larvičkou ...takže musí existovat něco jako "můří paměť" - sloni hadr :)

někdy můra celou sbírku motýlů zlikviduje, aby nehrozilo, že se přijde podívat nová larvička :o)

baaba
05. 04. 2011
Dát tip
:) ...a dávají se můry taky do sbírek motýlů?

ale časem se z ní stala můra :o)

baaba
05. 04. 2011
Dát tip
:DDD ...byla to docela pěkná larva

někdy dívky mluví následně o motýlech v břiše. To je pro mě velká záhada :o)

A.H.
05. 04. 2011
Dát tip
Brouk a motýl není totéž, ale zde to báječně sedí. *

Diana
05. 04. 2011
Dát tip
Tak to dopadla ještě dobře ;-)*

to je fakt :o)

8hanka
05. 04. 2011
Dát tip
ked uz, tak Vrecko...Vy mu tiez nevravite Pytel:)

víš jak se řekne slovensky Ferda Mravenec a Brouk Pytlík? Mravec Fero a Chrobák Vreco :o)

8hanka
05. 04. 2011
Dát tip
v mojej hlave su roky hned styria broucci:) *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru