Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E. /ANDĚL NA HOUPAČCE/

06. 04. 2011
9
15
2891
Autor
macecha


                                         Jak  vypadá anděl na houpačce?

Houpat se, to přec nemá v popisu práce. Anděla vidím, jak mě konejší a ochraňuje. Na houpačce by asi ztratil na věrohodnosti.
I když, možná by působil radostně a rozesmál by mě. A vytrhl ze  života plného bolesti a starostí. Na chvíli bych zapomněla na vše a přidala se k němu. Houpali bychom se spolu a bylo by nám dobře. Opět bych byla malým dítětem, snila o budoucnosti a hlavně nevěděla nic o zlu, které krouží kolem.
Na tu chvíli a potom možná i častěji, sedala bych na houpačku. Někde v parku. Potají čekala na svého anděla. Přiletěl by a mlčeli bychom spolu, houpali se nahoru a dolů a život by byl fajn v obou rovinách, protože by mě svými křídly přec jen ochraňoval.


15 názorů

macecha
21. 04. 2011
Dát tip
G.J.SEGE, sedni někde v parku na houpačku a chvíli se houpej. Nejlépe v podvečer. To si andělé vyhlížejí své lidi :-)) Když se zasníš, určitě ho uvidíš!

G.J.SEGE
21. 04. 2011
Dát tip
Rád bych nějakého anděla viděl. Asi by se mi trochu ulevilo v životě. G.J.

Alegna
11. 04. 2011
Dát tip
pěkné pohoupání

macecha
11. 04. 2011
Dát tip
Evo, děkuji Marlav, děkuji

Marlav
09. 04. 2011
Dát tip
*

renegátka
08. 04. 2011
Dát tip
Gratuluji maceško.

macecha
06. 04. 2011
Dát tip
Háber, áno, ak už nič iného nezbýva, sú fajn :)

Háber
06. 04. 2011
Dát tip
predsTavy Sú fajn *

macecha
06. 04. 2011
Dát tip
Robinie, já se houpám moc ráda. Bohužel, houpačku nemám, tak jsem si to aspoň představila :) Jiří, já myslela, že jsi andělem až nyní!? Vůbec nevěřím tomu, že jsi byl andělem v mládí :)

nostalgik
06. 04. 2011
Dát tip
Dnes už ne, už nemám rád houpačky. To kdysi jsem se houpával až k modrému stropu našeho světa a nikdy ne sám... Ale to jsem ještě byl andělem. :o)

Robinia
06. 04. 2011
Dát tip
Loni na vánoce jsme dostali od dětí zahradní houpačku, a tak se těším, že na ní s mým andělem budeme v létě sedávat ;-) krásná myšlenka, maceško

macecha
06. 04. 2011
Dát tip
Diano, děkuji. Johann, to máš pravdu. Já som takého už našla. Je to Diana, najlepší človek na svete :)

Bylo by to hezké...ale ja se domnívam, že nato aby bylo hezky nemusí být anděle, alespoň ne s křídlami ono úplně stačí když jsou andělé bez křídel, napr. s modrima očima. Je jen na nás v kterem člověku spatříme svého anděla.

Diana
06. 04. 2011
Dát tip
:-)*

macecha
06. 04. 2011
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru