Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen dvě věci páchnou jako ryba ... (Fukušimské ryby)

07. 04. 2011
3
6
1183
Autor
Kiwagamo´ag

Jen dvě věci páchnou jako ryba. Jedna z nich je ryba. Lehce se rozpozná co je co, ale když se zhasne ... babo raď. Japonci, ti jsou jako vždycky o krok dál. Ti už to poznají i po tmě.

Jen dvě věci páchnou jako ryba

dneska říkat byla by už chyba

To co nachází se poblíž řiti

jako ryba páchne ... ale ryba svítí


6 názorů

Toscana
02. 05. 2011
Dát tip
no... až na to, že když ryby začnou svítit, tak přestává každá sranda... *t

Norsko 1
07. 04. 2011
Dát tip
kdyby ryba nesvítila, ani bys tu nebyl. to odpřísáhnu

Ano, ano, nevím sice, co je fukušimská ryba přesně. Předpokládám, a to nečtu noviny ani se nekoukám na televizi,že to nějak souvisí s jadernými záležitostmi v Japonsku poslední doby (ne Hirošimna s Nagasaki). Přesto se domnívám, že je třeba přestat se držet hesla, že "Frajeři nemrdaj´" a a zakousnout se do té rybí potvory těsně vedle řitě zuby či nehty neb jinak jako Češi vymřeme po meči i přeslici! Protože bez šukání to fakt nejde! Zdravím se sloganem na rtech "Spolkni prášek!" Zdar a sílu! J.Š.

MKbaby
07. 04. 2011
Dát tip
Sem se podíval k řiti, ale nic takového jsem tam nenašel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru