Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítej, Jardo!

10. 04. 2011
0
27
2460
Autor
.duke.

mrál je prtev. ať lije mrál!

Co jsi pro nás vymyslel? Kam se Písmáček bude ubírat?


I když ti Roman dává dva měsíce, myslím, že už nyní máš určitou představu, co s Písmáčkem zamýšlíš. Podělíš se? Na jaké změny v duchu Písmáčka se můžeme těšit? Přibudou další žánry? Dojde k posílení adminské sekce?


27 názorů

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
to je pravda

Norsko 1
11. 04. 2011
Dát tip
na tebe nemám, klokane

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
TO: tomuhle říkáš svoboda? ;)

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
ty bys mohl rosťo pomalu se taky začat trochu víc servilně k novému majiteli. ti tohle dycinky šlo moc pěkně. sem zvědav, co předvedeš

Norsko 1
11. 04. 2011
Dát tip
Vykusovači

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
nemyslím si, že by spolu Roman S Jardou měli něco víc než pracovní poměr. ale je to možné..

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
To by nebylo placený, to by bylo for free. Jako možnost jít si dáchnout na jinej server. Na Písmák moc nikdo reklamu házet nechce. Ty okýnka na první page byly dlouhodobě prázdný..

StvN
11. 04. 2011
Dát tip
Kolik myslíš, že by ti ty jiné literární servery za tu reklamu platily?

.duke.
11. 04. 2011
Dát tip
Spíš reklamu na jiný literární servery. To by bylo fajn, kdyby mohl člověk, kterej by byl zpruzenej z Písmáčka, rovnou kliknout na lištu a jít si dáchnout jinam..

StvN
11. 04. 2011
Dát tip
Myslíš třeba reklamu na coca-colu?

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
Za kolik bys to koupil ty stvne, kdybys měl love?

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
Ze pár reklam by ty prachy vrátilo zpět.. Akorát o to nikdo moc nestál si myslím.. Nevím proč..

StvN
10. 04. 2011
Dát tip
Zalezi, co to je pro tebe moc. Moc to asi nebude. Nicmene je to nevratna investice. Zadnej facebook tohle neni. A navic myslim, ze ti do toho nic neni.

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
jako zkusit si představit, mar, že by na tebe dýchnul po naběhnutí pade úDerák.. to by bylo!!

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
třeba tohle: http://www.youtube.com/watch?v=NoBFhdeR9PE

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
Koupil bych hlavně papoucha, aby se vrátil mezi adminy a ze Syda bych udělal hlavního admina, pravou ruku úDeráka. Doufám, že úDerák bude o změnách besedovat, aby každej maličkej uživatel Písmáčka řekl, co by si přál. Já bch třeba chtěl, aby po naběhnutí hlavní page začala hrát nějaká pěkná písnička..

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
Kdybych věděl částku, tak bych ho od Romana třeba ještě koupil neasi. Podle mě to moc nebude..

StvN
10. 04. 2011
Dát tip
Hele duku, proc je pro tebe dulezity, kdo dava penize na provoz serveru?

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
podle mě server pojede v tom starým.. svým způsobem to tu už roky konzervuje právě dero.. takže admini zůstanou stejní, bude pár kosmetických změn, to je celý.. žel..

.duke.
10. 04. 2011
Dát tip
Mvítej, mar! Co na to, že změnu vlastnictví serveru upekl Roman s Jardou už v srpnu, říkáš? Za kolik bys tipla, že mu tohle divadýlko střelil?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru