Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha ze zoo

11. 04. 2011
23
28
3666
Autor
aleš-novák

kvůli nákaze

se muselo

terárium

odhadovat


28 názorů

snake_01
19. 09. 2011
Dát tip
lepší by bylo pojmenovat to obecně: ODPLAZIT

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
Já už to vzdala - když nějakého uzřím, ozve se potlesk... Možná jsou prostě závisláci na aplausu, a proto se nám tak rádi stěhujou do spíže.

Diana
05. 05. 2011
Dát tip
Tosca - přesně! A to máme ve spíži už jen konzervy a sklenice se šroubovými uzávěry - z čeho to žije???? Nemine den, kdy bychom nějakého nezaplácli!

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
Skvělou inspiraci jsi dodal, Aleši, diskuse je navýsost půvabná! :o))) *t Diana: demolici spíže provádím tak 3x do roka a je to marný, marný, marný. Podezírám obchodníky, že ve svých obchodech pouštějí pouze hudbu psanou v mollových tóninách! :o))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
V mládí jsem chodil trempovat do Brd. Když mě nějakej masňák naštval, tak jsem ho čutnul do čutory...

F.L.Vděk
11. 04. 2011
Dát tip
...a druhej pořád stírá losy a nic. Je to proste loser.

F.L.Vděk
11. 04. 2011
Dát tip
Hehe, to je bezva diskuse :-). Můj soused zase denně kosí trávu a ještě si do toho brouká.

Diana
11. 04. 2011
Dát tip
Doufala jsem, že se někdo k té demolici drze přizná. Ale s takovou se to už nedovíme. Je záhadné, jak odhadnout kdy zahadovat.

A kdo to terárium potom zahadoval? Povolali záhadologa?

dneska se tu daří, tedy :o)

ArnieR
11. 04. 2011
Dát tip
Tak v zoo mají takovéhle problémy a zemědělci si zatím vesele skotačí...:)

Komunisti zase, svého času, téměř "odstranili" politickou scénu. Po revoluci byla tato opět křepce zastraněna, ale jestli nám to pomohlo...

no vida, FAE...dík :o)

FAE BOMB
11. 04. 2011
Dát tip
Komunisti měli v oblibě rozorávání mezí. Mnohé stráně tak natrvalo odstranili...

Já si píšu jen stručnou poznámku do mobilu, občas na to kouknu a když je to zralé, předložím to sem :o) Někdy se povede udržet nápad v hlavě i bez zapsání...

gabi
11. 04. 2011
Dát tip
pre všetkých zúčastnených :-)*

A hned tuplovaně. (-: Mimoto si každou takovou hlášku pečlivě zapíšu a když napsaný fór použiju, opatřím jej v deníčku záškrtem.

Z mojí hlavy to také není. Já, jsa na mol, užívám Paracetamol.

Z mojí hlavy to také není. Já, jsa na mol, užívám Paracetamol.

...a z ptačí klece se ozývá hejlování

viděl bych to spíš na Květoně, tohle z mé hlavy není :o) i když bych rád, aby bylo...

Diana
11. 04. 2011
Dát tip
Tu demolici jsi určitě vymyslel také ty, z mé hlavy to není :-)

baaba
11. 04. 2011
Dát tip
:DDD* Takže to vlstně byla "dehadizace"

zřízenec odlamoval ohradu...

My zase umravňujeme mravence.

půvabná reakce, děkuji :o)

Diana
11. 04. 2011
Dát tip
My jsme zas prováděli demolici spíže :-)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru