Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PETICE ZA neREDUKCI TIPŮ

11. 04. 2011
38
167
9163
Autor
aleš-novák

TOHLE je klikací

kdo chce zachovat tipy

ať přidá tip sem.

jde o reakci na tohle

 

 

 

 

kdo dá tip,je považován za signatáře petice, je uveden v seznamu u díla, zájemci můžou nahlédnout.


167 názorů

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
Rozmarné léto mám po ruce průběžně furt - když na mě padne chandra, tohle mi ji spolehlivě rozežene.

zrovna včera jsem opět začal Rozmarné léto číst :o)

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
No a poté, co jsem si přečetla asi tak 2/3 diskuse (na víc jsem fakt neměla energii), bych pravila společně s Kateřinou Důrovou z Rozmarného léta: "Vyrozuměla jsem, že se hádáte o jakési nesmysly, a že křičíte jako by šlo o peníze!" :o)))))

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
Přišla jsem s tipem po funuse, protože to, nač tady je odkaz, už patří mezi "dílo nenalezeno"... Tak jsem ten tip flákla sem, protože jen ať tipy zůstanou, aspoň se bude oč hádat! :o)))

TOHLE už není klikací, Marvin se smazal a s ním celé jeho dílo světového významu.

co třeba si dopisovat soukromě?

Norsko 1
21. 04. 2011
Dát tip
Dlouho ti to trvalo, právě jsem ti chtěl vyhlásit válku.

Také rád souhlasím.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
souhlasím s dočasným smírem

Norsko, já jsem svoje napsal. Stačilo. Víc není třeba. Pokud chceš debatu, pošli zprávu. Nemám chuť na veřejnou konfrontaci, tím méně na těchto stránkách. Pro mne ztráta času.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
hele vasile, kdy pochopíš smysl této diskuze? až půjdeme spát?

No protože tys Aleš Novák a smysl a účel těchto stránek jsi pochopil. Jednoduché...

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Tvé iluminace znějí tak přátelsky, jako by je napsal sám VT Marvin. Ta shoda je neuvěřitelná, bleku

Někdy tipuji i lidi, které jsem v životě neviděl, natož abych se s nimi někdy opil. A někdy dokonce nedám tip člověku, s kterým jsem se opravdu opil. Jak z toho ven?

Děkuji Norsko. Nemá smysl rozvádět můj nick. Nikomu nebezpečí nehrozí. Vulgární nejsem, konfliktní také ne. Zablokován jsem nikdy nikým nebyl.To musí stačit. Pokud máš nějaký další dotaz, použij zprávy, nicméně jsem odpověděl na co jsem chtěl. Věnuj se spíš, prosím, tématu - a sice vrátit tipům hodnotu ve smyslu odměny za způsob psaní či nápad, nebo ponechat tipům nic nevypovídající projev osobní náklonnosti za sebevětší krávovinu jen proto, že jsem se s tím a tím někde dobře opil.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
mír s tebou, vasile

když vidíš Vasila, jsi v obraze. Kvalita obrazu záleží na tobě. Poraď si sám.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
nemusíš mi to říkat, rád bych ovšem v obraze. když vidím vasila

seznam zablokovaných je osobní věc každého uživatele. Nevidím žádný důvod, proč bych ti to měl říkat.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
blek, který přichází stále pod jinými nicky, je směšný blek. tys ho zablokoval, aleši?

jasně...vysvětlivka mi přišla až po napsání předešlého komentáře. Pardon

Aleši, prosím nedělej předčasné závěry. Můj nick je tu jediný, jiný nick nemám a mít nemíním, pokud k tomu nebudu donucen. Odhalil jsem Ti svou identitu zcela jasně a soukromě s důvěrou. Včetně důvodu.

ocitoval jsem to, co měl v profilu. Jestli považuješ něco za důležitější, ocituj co chceš ty. předpokládám, že Vasil budeš asi taky ty...Ale je to jedno.

celé co?

navíc autorovi, který má ve svém profilu "UPOZORNĚNÍ - NETIPUJI - POUZE ČTU" , je zřejmě tlačítko TIP zcela lhostejné...

redukce tipů- tedy inflační šktnutí nul za prvním číslem - nic na kvalitě písmáka nazmění. Statistické rozložení zůstane stejné, jen místo stovky bude desítka.

Jsem za "zhodnocení" TIPů = jsem za redukci. Zhodnocení tipů = zhodnocení kvality serveru Písmák. A to je v současnosti více než aktuální téma.

Myslím, že nemám ve své povaze jako životní princip někoho urážet. To si Ty jen bereš vše moc osobně. Že vidíš v mých textech třeskuté a skryté urážky? To je Tvůj osobní pohled , ale na druhoz stranu podle mne pro mysl člověka platí stále, že "...podle sebe soudím Tebe". Ani neusiluji Tě nijak omezovat ani blokovat v Tvých rozletech. Mysli si, co chceš, dělej si co chceš, jen zkus méně na sebe upozorňovat podle mne nevhodným chováním k druhým lidem a jejich názorům, Vincku Černý - Black-Oute. Zdar a sílu! J.Š.

nech brouka žít

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
Bleku, smaž se

Ne, poslal jsem avízo dobře,Black-OUTe. To na vysvětlenou. Poukázat na to s čím nesouhlasím, když to stále nechápou, potřebují opakovaně nevycválaní, ale doufejme poučitelní (ze svých přehmatů) holobrádci. Zdar a sílu! J.Š. P.S. Někdo nazývá jiné lidi lháři, a sám se druhým může jevit jako kalič vody. Ó,Ó jak paradoxně naivní. Anebo že bych se zmýlil a tím se přiblížil skutečnosti? Písmáci, alespoň) někteří, mívají docela dobrou paměť. Škoda že mezi tyto zatím Vincek Černý asi nepatří. Měl by víc trénovat hlavu svou. Třeba učit se latinská slovíčka. To docela pomáhá Černý Oute. J.Š.

Norsko 1
18. 04. 2011
Dát tip
Je jen otázka času, kdy se smaže i nesnesitelný blek. Plakat nebudeme

vincku, ten "antiMarvin" v titulku slouží jen z zdůraznění, že petice reaguje na jinou petici. Nic osobního v ton nehledej. Zbytek ponechám bez komentáře, uvidíme, jak to dopadne :o)

Ano, "dle mne! je zaklínadlo, odhalil jsi to. Je to jen můj názor. Na rozdíl od toho, že někdo se svým konáním lidi snaží omezovat, škatulkovat, blokovat...atd. nebo i dělat jiné věci, dle mého názoru myšlenkvě již překonané nebo značně nasrávající ( s omluvou neb slovo iritující se mi zdá nevhodně měkké) Zdar a sílu! J.Š.

Hrozně se mi líbí, když se mladí lidé dnešní doby zuby nehty ohánějí slovy jako: majitel, slušnost, ty ničemu nerozumíš, neraď, tvoje názory nás nezajímají, o co ti jde..... Oni totiž o svých krocích, dle mne, nepochybují ani na vteřinu. Tak tohle jim teda nezávidím. Chybi totiž těm dnešním mlaďákům jakákoli pokor, úcta k člověku a jeho názorům. Nejsi ve škatulce? Přeřadíme Tě. Máš jiný názor a diskutuješ? Zablokujeme Tě. Děláš si z nás legraci? Taky tě zablokujeme. Jenom my jsme ti praví "vědci". No spíš se mi jevíte jako příliš nerozumní vševědci. No, ještě se mohou ti holobrádkové pokusit myšlenky a myšlení zakázat. To by se diktátorským všeználkům teprve báječně existovalo? Tak si zatím chlácholte svoje ega vědci, třeba se rozum jednou zastaví i u vás! Zdar a sílu! J.Š.

Hrozně se mi líbí, když se mladí lidé dnešní doby zuby nehty ohánějí slovy jako: majitel, slušnost, ty ničemu nerozumíš, neraď, tvoje názory nás nezajímají, o co ti jde..... Oni totiž o svých krocích, dle mne, nepochybují ani na vteřinu. Tak tohle jim teda nezávidím. Chybi totiž těm dnešním mlaďákům jakákoli pokor, úcta k člověku a jeho názorům. Nejsi ve škatulce? Přeřadíme Tě. Máš jiný názor a diskutuješ? Zablokujeme Tě. Děláš si z nás legraci? Taky tě zablokujeme. Jenom my jsme ti praví "vědci". No spíš se mi jevíte jako příliš nerozumní vševědci. No, ještě se mohou ti holobrádkové pokusit myšlenky a myšlení zakázat. To by se diktátorským všeználkům teprve báječně existovalo? Tak si zatím chlácholte svoje ega vědci, třeba se rozum jednou zastaví i u vás! Zdar a sílu! J.Š.

Ano, ano , aleš je dle mne člověkem, který alespoň dokáže nesebestředně rozebrat situaci a vyvodit důsledky, které jsem schopen a ochoten pochopit. Ano, také se domnívám, že písmák zůstane písmákem- prostorem pro lidi aktívního charakteru s poetickými sklony navzdory všemu i navzdory VTM i Vinckům Černým i navzdory změnového řízení v oblasti tipů. Myslíte, že si zde někdo něčeho vůbec všimne? Třeba já . Nebýt petice Black Outa, ani bych nevěděl, že se zase chystá zde na písmákovi nějaké omezování. Ale jistě těm, co mne již znají delší dobu nemusím vysvětlovat, že jak slyším o omezování na blokování, dostávám rázem náladu bojovného rotvajlera. Ano, ano, jistě je příčinou ï moje jedno podivně vysoké číslo v občanském průkazu a vzpomínky na éru, zaplaťpánbůh, minulou. To na vysvětlení. Tak a teď bychom se zase mohli pokusit psát nějaké ty ambiciozně- neambiciozní pokusy poetiku! Zdar a sílu všem! J.Š. P.S. Doufám aleši, že mne nebudeš ani do budoucna považovat za svého pochlebníčka. To bys mne ale opravdo nasr... Teda jako rozzlobil velmi. Zdravím a díky. J.Š.

petice za neredukci tipů http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=382398 sezbírala srovnatelný počet tipů jako ta vinckova. pro mě z toho plyne jasný závěr: touha po změně je jen v hlavě několika jedinců, přitom systém poměrně dobře funguje. Když někdo má potřebu dát najevo "vícnežtyp", může si založit klub "marvinůvtip" (jen ilustrativní...) a strkat si tam díla, která ho zaujmou. To už tu několik lidí dělá, je v tom víc osobitosti než v dalším tlačítku "doporučuji".

dokonce jednoho nebožtíka. neuděláš nic...

průběžné vyhodnocení petice? za čtyři dny podepsalo 33 lidí, z toho první den 10 druhý den 19 třetí den 4 a čtvrtý den 0 (psáno v půl druhé) vzhledem k celkovému počtu písmáků, který se počítá v tisících, to není nijak vypovídající vzorek. Prostě je to vlastně všem jedno.

L: mám si to brát nějak osobně? Pokud byl vzkaz pro Norsko, přidej příště jeho jméno na začátek komentáře, ať nedochází k nedorozuměním :o)

A.S.Puškin
13. 04. 2011
Dát tip
Ano, ano sám velký Alexader Sergejevič je již ,bohužel,několik století po své fyzické smrti. Přitomnost koule velké ráže v dutině břišní v době, kdy nebylo známo blahodárné působení lečivé plísně-penicilínu na infekcí zachvácený organismus, způsobila tuto jeho smrt fyzickou. Nikoli však jeho úmrtí duchovní neb jeho verše i svobodomyslný odkaz myšlenkový zůstává i po stoletích stále bez větších náznaků smrtelnosti. Navzdory francouzským emigrantům, samoděržavným carům a jiným jim podobným mocichtivcům, co si myslí, že jsou vyvoleni vědět vše lépe než lid z podhradí. Zdraví Saša

Norsko 1
13. 04. 2011
Dát tip
nejen hysterická

ď :o)

podle mé učitelky češtiny je Puškin už od roku 1837 mrtvý. A pak věř učitelkám...

A.S.Puškin
13. 04. 2011
Dát tip
V zemi krále Miroslava rostou růže, zpívat se smí, a ještě i jiné věci se dají dělat. A hlavně lidé jsou ŠŤASTNÍ i bez těch rádobyomezovačů, co si myslí, že vědí vše líp než svobodný lid. Proto jim podle zákona "Kdo po tobě chlebem, ty po něm kamenem" (nebo naopak?)náleží zasloužené opovržení svobodomyslným lidem a jak říká Norsko doživotní black-out, VTM-stop a pošťákův Ondrův zlatý padák. Zdraví Saša

Norsko 1
13. 04. 2011
Dát tip
hysterická je lýdie. nic víc z výše uvedených řádků nemá takovou platnost

Diana
13. 04. 2011
Dát tip
Petice nepetice, každý si stejně bude dělat dál, co uzná sám za vhodné. Alespoň soudíc podle sebe. Dávám tip*!

jejdavilda
13. 04. 2011
Dát tip
Aleš na hrad.

A.S.Puškin
12. 04. 2011
Dát tip
Jako člověk svobodomyslný nesnášející omezování a šikanování připojuji svůj tip. Ródina zóvět! Saša

obě petice jsou srovnatelné i v jiných kritériích. Například zde podepsaná Ellectra již také není mezi existujícími profily. Čest její památce...

katugiro
12. 04. 2011
Dát tip
A: "měl jsem tě za inteligentního ale mýlil jsem se!" B: "co se dá dělat..." A: "nebuď hysterický" :))

hysterický? kdybys viděl, jaké mi celý den tečou slzy smíchu... všiml sis, že obě "petice" mají přibližně stejný počet signatářů? To bylo smyslem téhle diskuse: zjistit, jak konzervativní jsou autoři na Písmáku. Vzhledem k tomu, že Marvin nenabídl tlačítko NE, nabídl jsem ho já. Co je na tom hysterického?

co se dá dělat...

jednou jsi překladatel, tak se toho neboj.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Má právo vyjádřit se lépe. Základní právo, které ctím

ty jsi překladatel, ne? :o)

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
co to meleš, lýdie. řekni to smysluplně, ne jako akademický blábol

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Víš vůbec, co je tu vryto do kamene, bleku?

Co jsem napsal, nepořebuji už dále vědět. Je to jednou napsané. V případě písmáckýcch diskusí to platí dvojnásob. Zdar a sílu! J.Š.

Co jsem napsal, nepořebuji už dále vědět. Je to jednou napsané. V případě písmáckýcch diskusí to platí dvojnásob. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Milý vincku, až budeš vědět, co píšeš, bude z tebe básník. Zatím jsi jenom lodička, se kterou si pohrávají i malé vlnky

Zase se bereš Černý Vincku moc osobně, já jsem nic nepředvídal, jen jsem si pozorně přečetl, co jsi pod svůj antitipový pamflet připojil za jména jako podpisy souhlasu. Nic víc a nic míň. Co je psáno, to je pčece dáno. Tak praví česká lidová! Zdar a sílu! J.Š.

vincek black je jasným dokladem, že posmrtný život existuje.

tohle nemusíte překládat!!! :o)

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
black-out

Vincku neviděl bych to tak black...

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Není to nádherně paradoxní? Je

Tak pánové Aleši i Seveřane, děkuji vám. Teď jsem se opravdu musel nám všem zasmát, sobě samozřejmě také a to z plných plic. Děkuji ještě jednou. Dělat si radost sami sobě je asi ten největší dar jaký si můžeme navzájem dát. V tomto našem případě je to i skoro zadarmo! Není to nádherně paradoxní? Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Dneska jakoby se s překlady roztrhl pytel

vynikající překlad :o)

Vincku Černý, bereš vše moc vážně; to by snad ani nevadilo. Na rozdíl od toho, že se bereš moc osobně. Hovořil jsem o vyhrožování obecně (na mysli jsem měl někoho a něco jiného), ale zase na druho stranu, potrefená husa se vždycky ozývá a není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu, chceš-li. Zdar s sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
ať mě přeloží štěpa. dluží mi to

teď to ještě přelož, Norsko :o)

Zdar a sílu není jen heslo, to je životní styl a princip. Jinak děkuji, jak jinak než.... Zdar a sílu! J.Š.

a proč by anekdota nemohla válcovat žebříčky úspěšnosti?

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
nezamysleli jsme se, bleku. tvé iluminární, neuskutečnitelné vize dera zajímat nebudou

a proč by anekdota nemohla válcovat žebříčky úspěšnosti?

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Zdar a sílu! (pěkné heslo)

Aleši, pro někoho je asi někdy nutné udělat překlady z češtiny, když ne do mervinštiny, tak alespoň do češtiny pro marviny a altermarviny srozumitelné. Tímto děkuji také Seveřanovi a zdravím ho! Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Jen jestli to bude stačit, toť otázka

pane jo, simultánní tlumočení do marvinštiny?

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Slyšel jsi, bleku. Jakékoliv nadbytečné omezování je na hovno

Vincku Černý, myslím si že nejsem ani díloman ani grafonman ani tipoman. Diskuse tohoto typu zde rozpoutané mi připadají tak trochu mimo mísu. Tipy rád dávám i dostávám. A budu-li chtít a bude-li se mi dílko líbit klidně rozdám i víc jak dvacet tři tipů denně. Zrovna tak mne potěší dvacátý druhý tip denně, když mi ho někdo udělí. Jakékoliv nadbytečné omezování je na hovno a o lidech, kteří rádi omezování prosazují, ať už v jakékoliv formě si myslím své. A svoje myšlenky klidně napíšu. A klidně se pod ně i podepíšu. Schovávat se za pouze různé alternicky a jen hrozit mi připadá totiž značně zbabělé. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Na tipech Písmák stojí, bleku. Tipy jsou svatý, na ty se sahat nesmí, tím se odlišujeme od ostatních serverů

NIKDO NEBROJÍ, JEN ZJIŠŤUJEME, KDO JE PROTI. Nebuď vztahovačný.

Zuzulinka
12. 04. 2011
Dát tip
ani ne Rosťo, nejlepší je reakce do zpráv, bývá upřímnější:)

odpověz si klidně sám. bez aviza.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Bav se s volem, staneš se jím sám. Budeš svatý, aleši, karty nelžou

vincku, kdybys vystupoval pod jedním nickem, ušetřil by sis rozčarování. O tebe mi jde ze všeho nejméně, tomu věř.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
viz štěpa, bleku

já zas raději dám tip bez komentáře než napsat "líbítip". Jaký je v tom rozdíl?

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
nejlepší je reakce s tipem. nemyslíš, zu?

Zuzulinka
12. 04. 2011
Dát tip
já radši reakce než tipy

Vincku, upřesnění kategorie jasně říká, o co jde. Zákon akce a reakce, nic víc.

stačí si přečíst nápovědu http://www.pismak.cz/index.php?data=text&id=4

Aleši v podstatě s Tebou souhlasím, viz tvoje poslední zpráva zde. Jen mi je záhadou rozdíl mezi Dílnou a Hlavním seznamem děl. Tyto dvě kategorie jsou nad moje rozlišovací schopnosti. Tedy já nevím, kam svoje "díla", řekněme vytvořená v toku dějin, zařadit ( Dílna versus. Hlavní seznam). Je mi jasný Výběr kritiků- sem zařazují svoje názory zdejší kritici, rádobykritici, samozvaní či jinak samotvoření arbitři. Otázku, jak se tito vyvolení znalci a nadznalci rekrutují, nechávám nezodpovězenou neb není předmětem této diskuse. Tato kategorie mne osobně nezajímá neb příslušníci, kteří se zde samovyjadřují, jsou zřejmě povětšinou zcela jinak duševně naladěni než moje maličkost. Arénu - chápu jako samovýběr autorův. Autor je zvědavý na názory ke svému, protože si z nějakého důvodu tohoto "dílka" považuje více a je zvědavý, co na o řeknou ostatní písmáci, kteří se chtějí k tomuto dílku vyjádřit. Shrnutí: 1. není mi jasný rozdíl mezi kategoríí Dílna a Hlavní seznam děl. Kam obyčejně dílka uveřejňovat? Prosím o vysvětlení. 2. Výběr kritiků - je mi tato kategorie volná. Jde zcela mimo mne. Aréna- asi vím, jak ji používat. Zdá se mi tato kategorie pro mne dostačující a funkční. Vysvětlení určení kategorie nežádám, přesto objevi-li se, tak upřesnění uvítám. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
Nevšiml jsem si, že by se něco rušilo. Proč tolik bouře ve sklenici vody?

Whitesnake
12. 04. 2011
Dát tip
Chápu tvou spravedlivou snahu, Aleši a vím, že tio jsou tipy ve větší míře u prdele, ale nějakou rozumnou redukci by to chtělo. Třeba jen místo tohu T**, nebo "Líbí", spáchat nějaký alespoň tří čtyřvětý elaborát, aby byl dotyčné tipér nepovažován za někoho, který absolutně neví, která bije. Ale kamarádičkovské tipy to stejně nevyeliminuje. Tato snaha, pozdvidnout Písmák z bezuszdného plácíní k přece jen hodnocení kvalitní tvorby je asi neřešitelný problém, přesto jsem podepsal redukci a fandím všem, kteří to chtějí aspoň zkusit.

VTF Black Marvine: omezením počtu tipů, ať už se tak stane jakýmkoli způsobem, se nijak nezlepší kvalita děl na písmáku. Líbítipaři budou dál dávat tipy svým oblíbencům, protože od nich dostanou automatická aviza a tedy je budou číst přednostně. Tip je prostě jen možnost čtenáře vyjádřit svůj postoj k dílu. Knihkupec taky utrží nejvíc na kuchařských knihách, které kupují všichni, a vedle toho prodá pár intelektuálně náročných kousků. Sám dávám svoje "díla" téměř zásadně do dílny. Pokud náhodou za něco stojí, protlačí se samospádem do hlavního seznamu. "Kvalita" je na Písmáku obecně strukturovaná Dílnou-Hlavním seznamem-Arénou-Výběrem kritiků. Myslím že to amatérskému literárnímu serveru celkem postačuje, soudě podle dlouholeté funkčnosti a "renomé", které Písmák má.

LadyLoba
12. 04. 2011
Dát tip
jsem pro zachovani tipu a neomezovani

Jsem pro zachování tipů. Bez omezení. 1. Omezování je možno s úspěchem použít pro stádo jalovic , krav nebo volů. Ti, kdo jdou v čele jsou povětšinou býci! 2. doufám, že těch, co se samopřiřadí do stáda viz ad.1 bude i zde na písmákovi co nejméně! Zdar a sílu! J.Š.

MKbaby
12. 04. 2011
Dát tip
Tipovat MKbaby je povinnost yntelygentú. Nochsledi MKbaby nemá, ale i tak by to byla škoda, kdyby nám týpý zmizely...

baaba
12. 04. 2011
Dát tip
...jasně, to chápu. Jenže u vaší petice se hovoří o redukci tipů a ne bariér. Kdyby se to navrhlo souběžně, podpořil bych vás. Pouhá redukce tipů se mi nelíbí. To už je radeji zrušit úplně.

sveřep
12. 04. 2011
Dát tip
já tomu nemůžu ani uvěřit. vylézají mi očka z důlků, našla si pootevřené okénko, překulila se přes parapet a mizí směr Vyšehrad o o ... dobrou noc přeji

sveřep
12. 04. 2011
Dát tip
já tomu nemůžu ani uvěřit. vylézají mi očka z důlků, našla si pootevřené okénko, překulila se přes parapet a mizí směr Vyšehrad o o ... dobrou noc přeji

..chachachacha..))) ..ať žije sranda..))) ..klikám tu..)

baaba
12. 04. 2011
Dát tip
Vince Black ...no jo, ale redukcí se snižuje šance vkládání děl. Snižuje se šance proniknutí díla z dílny do hlavního seznamu. Tipy jsou mimo jiné obranou proti grafomanii. Pokud jich bude méně, při stávajících podmínkách, polografoman (jako já) nedokáže udržet frekvenci vkládání do hlavního seznamu.

baaba
12. 04. 2011
Dát tip
...co bych si bez téček počal? Jako polografoman jsem pro zachování :)

sveřep
11. 04. 2011
Dát tip
Vince - TADY totiž vidíš to hlasování proti. nedostatek oné debaty se zrcadí v této. příčiny vedou k následkům. ach jo. já za to nemůžu, tak to na světě chodívá... mísomozku má alespoň pěkný důvod mne zase urážet osobně, tak je alespoň legrace - ale nemyslím , že to byl vůbec tvůj záměr :)

sveřep
11. 04. 2011
Dát tip
Ellectra : u hlasování musí být možnost hlasovat proti místomozku : napadáš mne osobně. netušíš, co to o tobě vypovídá... asi Juno: nejsi člověkem bez názoru :)

sveřep
11. 04. 2011
Dát tip
můžu taky nějakou? :))) a dát k tomu hlasováníčko. né podpis. HLASOVÁNÍ. jak běžné u petic. bzzz

sveřep
11. 04. 2011
Dát tip
dobrá reakce :)

doporučila bych "doporučit" a "líbí se mi" - páč se mi to líbí :o)

8hanka
11. 04. 2011
Dát tip
som tu len mesiac, no uz som si vsimla rozne "boje", utoky, atd. nechapem to...kazdy ma moznost volby - citat to, co ho zaujme, pridat tip, kritiku...obist toho, co mu nesedi sposobom pisania, vyjadrovania...preco niekoho obmedzovat? Nechajme ludom radost z pisania...z debat pod prispevkami, preco sa stale stavaju nejake hranice... ked nejde o zivot, nejde o nic...

8hanka
11. 04. 2011
Dát tip
Co/kto je to nochsled?

Vaud
11. 04. 2011
Dát tip
a já se chvíli radoval, že VT Marvin je pryč... místo toho je tu 3x

Noneta
11. 04. 2011
Dát tip
mělo by to být rošířeno o ...v současné podobě... tz. zachování tipů v současné podobě... tamta "petice" je pro omezení tipování ne pro úplný zrušení...

Noneta
11. 04. 2011
Dát tip
mělo by to být rošířeno o ...v současné podobě... tz. zachování tipů v současné podobě... tamta "petice" je pro omezení tipování ne pro úplný zrušení...

modrý text je klikací.

Vaud
11. 04. 2011
Dát tip
kdo chce zrušit tipy?

8hanka
11. 04. 2011
Dát tip
samozrejme, ze chcem zachovat tipy, predstav si , ze by sa zrusili vsetky tipovacie kancelarie:) A tu o to viac - davam tip len stopercentnym vyhram:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru