Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji.

13. 04. 2011
1
7
575
Autor
Hanakana

Miluji.

Miluji a s tím slovem se mazlím,

něžně,abych tuto něhu neotřela,

svým rudým ohněm plápolajícího srdce.

Na jazyku ji válím  a trochu trpká zdá se.

Proč as ted hvězda svou studenou zář na ní vrhla?

Píchlo to jak včela bránící svůj život.

To však jen vzpomínka se v dáli mihla

a zapadla tam kdesi ve tmách nitra mého,

aby už nikdy nezkalila  ty klidné vody mateřského přístavu,

kde ted láska kotví.

Ted však jde o víc!!!

Ne, nedám si sfouknout ten vysoký plamen,

co ze mne láska vykřesala.


7 názorů

Já nevím, ale pokud zde něco publikuji a zároveň stojím o hlubší kritiku, tak si aspoň to dílo po sobě přečtu a zkusím odstranit maximum pravopisných chyb, když už nic. Chápala bych to, kdyby to byla  recese. 

Asi bych začala se čtením někoho, kdo je tu už nějaký pátek (tím nemyslím sebe samozřejmě) a trochu bych asi studovala jak na psaní básniček... :-)

 


Hanakana
13. 05. 2020
Dát tip

Všechny ty vaše ubohé kritiky moc přínosné nejsou  . Tak se mějte jak chcete


konias
13. 04. 2011
Dát tip
no...nějak nic moc... Není to žádnej textovej průšvih, to zase ne. Ale chtělo by to víc něčeho...nějakýho náboje a vlastní značky...pak by to bylo působivější a upřímnější...Proč třeba píšeš: "ve tmách nitra mého"? podle mě by bylo upřímnější jednoduchý: "ve tmách mého nitra" ... (ačkoli slovo „nitro“ je vůbec poněkud nebezpečný)...a neříkám, že nemůžeš psát o plamenu lásky - chce to ale v tom případě pracovat velmi zručně a udělat to nějak zajímavý...

Hanakana
13. 04. 2011
Dát tip
Není to záměrné a už je to opravené

to dlouhé í v názvu je záměrně? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru