Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minuly zivot?

07. 12. 2001
5
9
4384
Autor
Vole

18. MINULY ZIVOT?

Zistil som ze moja kariera sa zacala priblizne v polovici 19. storocia. Som jeden z mladsich tvorov ludskeho druhu, vyskytol som sa na Zemi az pocas populacnej explozie. Moj prvy zivot bol totalne bezvyznamny. Bol som rolnik v zapadnej Cine a choval som tiez prasata. Vlastne nie, bol som zena toho rolnika- urcite viem ze som bol vo vacsine zivotov zena. Ale to je v podstate jedno. Obidvaja tito bezvyznamni ludia byvali v este bezvyznamnejsej malej dedinke medzi ziarivo zelenymi poliami, nosili slamenne klobuky a to by bolo asi tak vsetko. Ked tato zenska (dajme tomu Li Cchon) zomrela, objavil som sa na inom konci sveta, na spinavom predmesti londyna. Tento clovek uz nebol tak bezvyznamny. Bola to dokonca pomerne znama osobnost, a bola znama tym ze to bola totalna Svina. Pochadzala z velmi bohatej rodiny (jej otec, Lord, bol este väcsi bastard nez ona). Od malicka robila ludom podrazy kde len mohla, bola velmi skareda a tak vzdy zo zavisti bila ostatne deti, potom sa stala danovou uradnickou a nakoniec skoncila v politike. Zila velmi dlho ako to uz u podobnych hajzlov byva. Moj predposledny zivot zacal okolo roku 1968- bol som Jurij Nikolajevic, ktory zil v pustatine uprostred ruskej Sibire. Jurij bol presny opak tej hrozy ktora zila pred nim. Bol to mierumilovny typ ktory nikomu neublizoval. Zil si harmonickym a peknym zivotom v chalupke s rodicmi, pozeraval hokej, krmil srnky a medvede az kym sa jedneho jesenneho dna v r. 1982 nestratil v lese. Zo zaciatku si myslel ze nejde o nic vazne. Nejakou zvlastnou nahodou sa odtial ale nevedel a nevedel vymotat. Po troch dnoch zacinal prepadavat panike. Celkove bludil asi tyzden. Jeho osud bol velmi tragicky- roztrhali ho lesne selmy. Mozno sa mu stalo nieco ine, ale urcite to bolo dost traumaticke. No a potom....som prisiel ja, ale aj tak neverim na reinkarnaciu.

 

19. SNEZI

Miliony ladovych vtakov na oblohe na nas seru nieco biele. Sneh je vsade- na bundach, na hlavach aj v hlavach. Ako sa asi citi snehova vlotschka? Urcite to nie je nic skveleho- nuda, mraz, anonymita a pocit, ze za chvilu proste nebudes. Premeni sa na vodu, ludia po nej stupaju az kym nevyschne.

Snezi. A co? Vobec nic to neznamena, bezcenna informacia. Naco vlastne sneh existuje? Za chvilu sa to skonci, mozno aj nie. Mozno bude snezit stale a stale, na zemi bude dvojmetrova vrstva ktora postupne znici zivot- celkom vsade, snezenie neprestane. Ale aj tak prestane. Cela planeta bude obalena tou bielou srackou, vacsia a vacsia vrstva. Ale urcite sa to raz skonci, cela Zem zamrzne, odleti daleko do vesmiru- a astronomicke dalekohlady na Plute budu mysliet na to ako moze byt planeta kde je taka hrozna kosa. Niekde v hlbke planety sa po 3 rokoch prebudza Khawalat Bamal z Indie. Co si tak bude mysliet? Mozno ze je na druhom svet. Mozno tak aj naozaj vyzera druhy svet. Preto sa kazdy tak boji samovrazdy- ludia co to dokazali su najodvaznejsi zo vsetkych!

Uz by mohlo prestat snezit.


9 názorů

martinez
08. 01. 2008
Dát tip
Vole, dyk já už tou dobou pracovala! a kde mám to kafe včil, no?! po vydatným obědě, co sem si musela navařit sama si aj to kafe musím?! chjo... :o)

Vole
08. 01. 2008
Dát tip
martineez: ja sa skor priklanam k tej 1. moznosti ze je to ohromna hruza..:) ale dakovala za nafstevu...nedas si este kafe alebo nieco?

martinez
07. 01. 2008
Dát tip
sem si to aj přečetla teda a dobrý je to - škoda mazat :o)

martinez
07. 01. 2008
Dát tip
oyg? nemaž nic - co budu uvádět jako odstrašující příklady amatérské tvorby!?!

Vole
07. 01. 2008
Dát tip
omg jaka blbost asi to secko vymazem!!

Vole
14. 11. 2006
Dát tip
v tomto pripade, ale gdoze vie. mozno aj globalne to som myslel, ze tiez ma napadlo ze ked si to nepamätam, tak som to nebol ja, nie? alebo aspon tak by som to logicky mal brat. no aj tak na to nejak verim, preto som o tom aj pisal. lebo mam silny pocit ze nieco bolo v mojom zivote tak & tak.preco, netusim, akurat mam ten pocit. a dneska sa tu oteplilo a ani neprsi.

Vole
13. 11. 2006
Dát tip
noro: ja som presiel presne taky skoro uplne podobny myslienkovy pochod ako ty :)

Print
07. 12. 2001
Dát tip
Sakra!!!!:-))) ***!!!

Wopi
07. 12. 2001
Dát tip
dobrý!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru