Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaképak copak, kurva!

17. 04. 2011
8
11
1045

 

Přectafte si, co sa mi zasik přihodilo. Scela su vam navariť paprikovi viživnů polivku, abi mi víc vidělával, tož su to šecko v kuchini nachystala, kurva, belik vody, dje praseči nožičky, ohaňku od jalovice, kulki z bíka, pulkila slepyčich nožiček a teď najednó kůkám a vidim, že mi došlo magi. Tož kurva, robki to určitě znaji. Dyž sa navaři sebevic otporná šlichta, tož stači dodať magi a ogáři sa možů posrať, jak jim to šmakuje, neremcaji, poslušně šecko zožeró, a vi sa nemosite namáhať s vipraskem. Magi je v tej kuchni nepoštradatelne svinstvo, kurva. Tož co počiť, řikla su si. Mosim na nákup. Čopla su svuj igeliťák s drobasami, za gumu u tepláčisek strčila nohu od stola, holiny natahla, bombra navlekla, dala si na cestu do každé kytári panáčisko a už su si to valila do jednoty. Zala su to ale okolo Verunina baráku přes takí remízek, bo tam časotčasu ležijó nějaké ty sciplotiny, z teho sa dá stáhnůť koža na záclonu, kurva. Jak su si to tedyk valila tim remískem, tož najednó kůkám a vlastně vobec nevim na co! Kurva! Stalo to tam na pařezu mezi stromami, bolo to celé takové svinsky vachrlaté, jakobi takoví chuj z umněliny natřený červenó barvó a z teho ruzně kůkali do šech stran šelijaké pičovinky a na tem sa hůpali korunky otpiva, kartáček na zubi, kurva, peláhva, šecki možné otpatki z popelnice, kurva. No do piči, řikla su si! Nědo mi takhle blísko baráku sce dělat sklátku? Tož to bich sa na to podivala! Visrala su sa na nějaké to magi, obrátila sa, dovalila spátky dom, v garáži jak má starí motorovů pilu, čopla láhvu s benzinem, v kuchini škatulku sirek a maširovala s tim spátky do remísku, pjekně ty otpatki polila a uš su to scela zapáliť, dyž najednó slišám, ježišmaria, neee, maminko, počkej, nedělej a on Vám to sinátor petal z pola aš sa mu na zádách taška z pitla od bandor natřásala a karandáše unitř rachocaly jak kosti v hubeném člojeku, kurva! Jak doběch, tož su ho hnetkaj čopla pot krčiskem a Darmožrůte nečistý! Snad mi nesceš tvrdiť, že máš s timto chujem tadyk na pařezu cosik společného!  A on Maminko, prosimtě nezapaluj to, to je muj vítvarný projekt do školi, viš, na výtvarnů víchovu, udělal su to ze šehomožného, co su našel a postavil su to tadyk v lese, abi ti to doma nevadilo, prosimtě, dalo mi to veliků pracu, nenič mi to moc prosim! Hajzle jeden, zabékala su a dala mu přes dršku nohó otstola. Tomutok řikáš umněni jako? Této hrumadě nečistot? A on To je moderni umněni, viš maminko, to sa tak dělá. Dostal hnetkaj další trepu přes kefu a já Hele, já o umněni cosik vim a totok je enem hrumada nečistot! A škrtla su sirkó a hodila na to, umněni blafnulo svinsky krásně, znitilo sa jak ten palach! Sinátor začal békat jak patnáctiletá canda, dyž sa ji do hára daji ty vši, tož su mu do třetice šeho dobrého eště jednu nandala a Kůkej sa darmožrůte, totok nebilo žádné umněni! Umněni je třeba nějaká heská pisnička od Danečka Landového nebo ten orloj bolševickí v Olmiku, ale ne nějaká visipaná popelnica! Eslik sceš umněni, pojdeme domu, já sa ti sliknu uprostřed dvoru a ty si mně do školi vimaluješ heski pastelkami a jako gut no ne? To bode panečku umněni! Scel mi na to něco řect, dož su mu do mordy strčila žerikůf tenisák, co su mněla schodou okolnosti v kapsisku a šli sme dom a sinátor mně mosel krásně vimalovať a nakonec to bilo tak krásné to namalováni, že su to skonfiskovala a teť mi to tadyk visí v ložnici nad posteli, kurva a sinátor něde nejspiš zasik něco lepi do tej školi, jen ať si ale moc nemislá, až to nandu, zase zapálim, já mu ten nefkus moderni viženu z hlavi!


11 názorů

dajakbol
17. 04. 2011
Dát tip
„Karandáš“... hihi, to som nepočul od hodín ruštiny na ZŠ:)

šariku, tož sa na to viser a nečti, to máš jedno, já sa takik visrala na tvoje povítky, viš, já moc nečtu, enem blesk. A odrazuji mně ogárci co nemaji řáckí plnovůs až k pupku.

klér, tož taktok sa normoš šprechti u nás na Hané! Neceš sa nědy zastaviť na kus ovaru?

sharik
17. 04. 2011
Dát tip
vim, že ten dialekt a chyba v každym druhym slovu je tam schválně... ale naprosto mě to odrazuje od dalšího čtení. nevim, jestli psát takhle patří na literární server...

:o)))) gut

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru