Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

klikací úvaha

19. 04. 2011
4
46
5394
Autor
aleš-novák

Přiznávám se.

V rámci jedné sázky, jejíž podmínky bych nerad zveřejňoval, jsem naklikal pod jedno dílo

jedné nejmenované autorky 7756 kliků, takže to vypadá, že to dílo četlo 7756 lidí. Tedy kromě

těch, co to doopravdy četli.  Pro vaši představu: když stihnete aspoň jedno kliknutí za vteřinu, tak  7756

kliknutí zvládnete za  2 hodiny 9 minut.

Možná vám to připadá zbytečné nebo zvrhlé. Dělat že čtu. Ale přiznejme si: kdo z nás občas nedělá , že čte?

Někdy se dokonce zdá, že písmáčtí autoři dělají, že píší...

 

Ve skutečnosti těch 7756 jakobypřečtení je protestní akce. Připadá mi nespravedlivé, že autorům, kteří

si mě zablokovali, sice nemůžu psát komentáře, ale úplně klidně je můžu číst. Dokonce, nedejbože,  i

tipovat !!!

Nový majitel serveru už údajně chystá zásadní změny v hodnocení děl. Chtěl bych ho tedy touto cestou

požádat, zda by i tento rozpor nemohl být v rámci novinek nějak smysluplně vyřešen.

  

  

p.s.: než jsem tuhle úvahu dopsal, je u výše uvedeného nejmenovaného díla už  7778 čtení (stav 19.4. v 12:30hod) . Ale v tom už já nejedu, fakt !!! 


46 názorů

přesně tak. Je to nepodstatné, ale vedlejším efektem je, jak vidno, občas pěkný vztek :o)

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
ježiš, mě snad ještě ani nenapadlo se na tohle podívat, kolikrát mi co kdo četl - je mi to veskrze ukradený. Nebo to má nějaký vedlejší efekt to klikání na něčí dílo? Jakože kdo víc kliků, ten víc Adidas?

Háber
20. 04. 2011
Dát tip
priznať sa k chybe je fajn *

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Dřív to i tady bylo. Tady bylo věcí, jéje! Dnes celý server funguje kapku jinak. Nebýt odvahy starousedlíků, kdo ví, kam by dospěl

Edvin1
20. 04. 2011
Dát tip
Na jiných serverech je zcela běžné, že přijmou pouze jedno kliknutí tohoto typu k jedné věci z jednoho počítače. Takže kvůli těm 7000 kliknutím bys se náramně naběhal...

MKbaby
20. 04. 2011
Dát tip
To jsem celej já :)

MKbaby, ty zvíře !!! :o)

..noťas.. ..a mám nový..heč..za chvílku ho budu používat..ještě nějaké mouchy..či co..

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
myš funguje?

..hm..ti nevím..nijaký..

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
klik, klik. jaký to je?

..ahaaaaaaaaaaaa..)))) ..tak klikej..dyš se ti chce..já sem líná..

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
Kolik kliků máš, tolikrát jsi člověkem!

:))) noo tak klikej..)) ..ještě neměla čas číst celou diskusi..ovšem nějak mi uniká vo co go.. ..je mi šumák..kolik kliků mám..)

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
Já ti naklikám, to jsi ještě neviděla, viď aleši! avi. sory

..pokud tě někdo blokuje nemůžeš mu dát tip a nedávno ses přiznal..že sám máš zablokovaných spoustů lidi..tak vo co go? ..klikat jen tak něčí dílo je hloupost a ztráta času..)

19.04.2011 15:36:26 19.04.2011 15:36:03 19.04.2011 15:32:43 19.04.2011 15:24:54 19.04.2011 15:23:27 19.04.2011 15:22:16 19.04.2011 15:19:33 vidíte to? taky nějaký anonymní klikař!!! a hned sedmkrát!!!

a to jsem si myslel, že další klikaři budou chtít zůstat v anonymitě :o)

kdo jinému jámu kopá...

StvN
19. 04. 2011
Dát tip
Nebyls to nahodou ty, kdo nedavno tak zehral na kybersikanu?

Dero
19. 04. 2011
Dát tip
Ani bych nečekal, že by účelem zde bylo škodit. Spíš jsem odkazovat na to nadměrné zatěžování, které je neoddiskutovatelné. Jenom díky tomu, že je výkon serveru dostatečně naddimenzován, nedošlo ke zpomalení odezvy.

z diskuse u nejmenované autorky: "Dero, ono to je spíš o něčem jiném. Ale já to rozpitvávat nebudu. Jen nemám ráda lidi, kteří úmyslně lžou s cílem druhému ublížit." ano, lhal jsem. ve skutečnosti jsem naklikal jen nepatrnou část z těch dnešních sedmi tisíc návštěv, zřejmě se tu nevědomky spojilo několik dalších aktivistů :o) přiznal jsem se za všechny, i když ani nevím, o koho jde. Klidně se mi ozvěte do zpráv, jestli chcete zůstat v anonymitě :o)

Norsko 1
19. 04. 2011
Dát tip
Je dobře, že ses přiznal, aleši, ale tvé důvody nechápu

jasně Dero. dalo by se diskutovat o "škodlivosti účelu" , což je relativní pojem. Spíš mi ale fakt šlo o to, že zablokování znamožňuje jen jeden druh komunikace, tipy a čtenost zůstávají funkční. Jestli mě někdo nesnáší a zablokuje, mohly by i tyto funkce být omezené...

Dero
19. 04. 2011
Dát tip
aleši, já jsem jenom přepsal číslo v databázi, žádné požadavky jsem na server neposílal. Chtěl jsem tě tím něžně upozornit, že sice nejde o nic tak strašného, protože velká část přenášených dat se načítá z mezipaměti "útočníkova" počítače a nikoli ze serveru, ale i přesto několik tisíc přístupů k dílu znamená několik tisíc zápisů do databáze, což už nepříjemné je. Nehodnotím nyní, kdo nebo proč se tímto baví, ale pokud bys to byl ty, prosím tě, abys už to nedělal. Viz. pravidla: "Uživateli je zakázáno využívat server pismak.cz způsobem, pro který server nebyl navržen. Především je zakázáno server nadměrně zatěžovat či zneužívat jeho případných technických nedokonalostí ke škodlivým účelům." Díky za pochopení.

nejmenovaná autorka se ozvala, odblokovávat ji nebudu :o) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=382898 vzhledem k tomu, že i Dero klikací metodu používá (viz jeho 31 tisíc návštěv zde), asi nepůjde o nic trestného...nebo ano? :o)

Petrusha
19. 04. 2011
Dát tip
hm, tu je ale vo veci klikanie na dielo - pre informáciu o čítanosti v tom je jadro sadre nie na tip :)

8hanka
19. 04. 2011
Dát tip
a ja som uz-uz chcela pod sprchu, ze zle vidim, tolko kliknuti za par chvilok...to by ma nenapadlo...mna ale viac veci netrkne...napriklad ani neviem, ci ma niekto blokol, take aktivity nevyvijam ani ja voci druhym a s citanim mam skor opacny problem...niektore vecicky si precitam viackrat, az potom kliknem, este som nikde neklikla bez citania... klikanie na tip je moja reakcia na precitane a koment tiez... kedysi za mlada som mala klikacie gulôčky, to bolo klikov...

baaba
19. 04. 2011
Dát tip
uff ...klikovačka

31 tisíc? Není to málo, Antone Pavloviči? :o)

Petrusha
19. 04. 2011
Dát tip
Dero má prstk superklikáčik :) chá chá

Dero
19. 04. 2011
Dát tip
Tento palčivý problém eviduji a na výraz díku jsem ti naklikal něco kolem jednatřiceti tisíc zhlédnutí. :)

Alegna
19. 04. 2011
Dát tip
klikání jako posilování :-) slušný výkon

Petrusha
19. 04. 2011
Dát tip
to by ma nenapadlo viacej ako dve hodiny konať tak bezútešne nicotnú aktivitu ... v podstate by behu tohto servera pomohlo používať ten balón, čo väčšina z nás nosí na krku, na myslenie, ako bolo pôvodne projektované a nebolo by treba úprav ani direkcií ba ani protestných akcií podobného charakteru ...

sveřep
19. 04. 2011
Dát tip
asi technicky nemožné- ale útěšně logické...

neříkej že běžně čteš čteš a najednou zjistíš že nemožeš přidat kritiku - copak se ti to děje furt a nečekaně? já vím kdo mě má bloklou a extra velký pohyb v těch blokacích není :o)

koníku,obecně: to, že jsem zablokovaný, se dovím až na konci toho díla, které čtu :o) Tedy ne že bych nevěděl pár lidí, co mě už dřív zabanovali :o)

mne by zajímalo esi sis přivodil mozol nebo namohl prst klikáček.. :o) no a co dybys zkusil být disciplinovaný a nečetl a netipoval ty co tě zablokovali? :o) a jinak nechápu víc věcí - a nejen na písmáku :o)

45rpm
19. 04. 2011
Dát tip
To je originalni protest. Ja bych to asi nevydrzel, protestovat tak dlouho.

LadyLoba
19. 04. 2011
Dát tip
Nesouhlasím - proč by jeden nemohla číst někoho díla jen proto, že si neželá ode mě ten druhý komentáře ? Ono vždyť to můžeš číst i zcela anonymně ... jako nepřihlášený čtenář písmáka ... Jestli nechceš své dílo "zveřejnit" tak ho prostě nedávej na web (ani do mailu) natož na veřejný server. A proč bych ho nemohla i přesto tipovat? Že má někdo problém s mými komenty? To přece neznamená, že ta druhá strana má taky problém ... A proč by někdo zveřejňoval svá díly, kdyby nechhtěl tipy? Když už tak bych možná zavedla - že díla typu "MIMO" a/anebo "INDISPOZICE" by nešlo vůbec tipovat ... - jenomže jak bys to chtěl ošetřit? vždyt změnit kategórii je záležitost několika kliků myší ... Já v tom rozpor opravdu žádný nevidím ...

Metta
19. 04. 2011
Dát tip
btw. jako nepřihlášený je možno číst cokoliv, s tím asi nic udělat nejde .) možná by měla existovat možnost umazat si tipy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru