Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypršal

12. 12. 2001
7
0
1103
Autor
Sýkorka

občas sa vrátim dozadu...

Nedotýkaj sa

dažďa,

ktorý vypršal

a nikam ťa

ne(z)vedie

 

dívaš sa ako slepý

 

Na populárny chlad

telami

bez hriechu

čo ťa chvíľu

odplavia

 

na vodu čo sa nečerí

 

Obhladíš ešte

sochy

ktoré neschladnú

a cesty ti

neucielia

 

na dva prázdne svety

 

dvoje dverí

čo vedú

do seba

 


Vole
06. 03. 2002
Dát tip
asi mas pravdu s.

Bix
21. 02. 2002
Dát tip
a možno sa mi to dnes nepodarí...preniknúť do tohto dielka...neviem :o)

Ribi
17. 12. 2001
Dát tip
vypršal viaczmyselný názov, ktorý je úvodom do podobnosti spodobenia ... myšlienka prúdi ... a možno sa aj stáča ...na dva prázdne svety...Na populárny chlad ... tak všadeprítomný (?) ale na záver sa nám ponúka ... možnosť ... voľba ... vstúpiť do seba

Print
12. 12. 2001
Dát tip
Moc hezké....*!

Naso
12. 12. 2001
Dát tip
dážď, ktorý vypršal... to je ako voda, ktorá sa vyparila Takže nedotýkať sa ho, znamená nedotýkať sa niečoho, čo už vastne ani neexistuje. Premietnuté na svet citov - čo je pre Sýkorku typické a čo naznačujú ďalšie verše -, báseň vyjadruje stav duše, tak trochu túžba, tak trochu nemožnosť, nádej aj bezvýchodiskovosť... T.

Pája
12. 12. 2001
Dát tip
*

Bix
11. 12. 2001
Dát tip
To sa ani nezdá, ale taká diakritika v slovenských dielkach veľa zaváži...zvlášť v Tvojich, sestrička !! ( Inak tu na Právnickej je aj slovenská klávesnica :o) ) sochy ktoré neschladnú - krásne !! Predstava sochy, ktorá nie je studená - to krásne dýcha... Začiatok mi veľmi pripomína Tvoje staršie dielka, v ktorých figuroval dážď - v dobrom :o) dážď ktorý vypršal Tak aj na daždi sa dá nájsť niečo neobvyklé a hodné premýšľania :o) A pre mňa je tabu slovom ! Prívlastok populárny ma stál trochu "popasovania sa", musela som sa s ní najskôr zoznámiť, potom zmieriť...ale áno, už mu rozumiem... krásne naplnené protikladmi...nesčerená voda, neochaldnuté sochy Ešte musím do toho preniknúť ako do celku...ešte sa snáď vrátim :o)

Sýkorka
11. 12. 2001
Dát tip
sestrička, hrozne sa teším na piatok, ani nekritizuj, ak máš brušká prstov na inej klávesnici, veď sa vrátiš, MTVVVR! Už som našla!

Pepo
08. 12. 2001
Dát tip
TIP

Mythus
07. 12. 2001
Dát tip
dostala...(si)...ma

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru