Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Star Dance

20. 04. 2011
2
23
1678
Autor
45rpm

 

 

Ben Tley na to občas šlápnul. Jel z práce a pospíchal víc než ostatní. Ben na to šlápnul a cesta rychle ubíhala, než mu tam někdo vjel. Sráči, řekl Ben a pospíchal ještě víc, aby dohnal ztrátu, když brzdil. Šlápnul na to a toho sráče předjel, pohrozil mu pěstí a točil volantem tak, aby toho sráče ubezpečil, že na silnici jde o život. Doma pak řekl – nějakej sráč mi tam vjel, tak jsem ho vytroubil. O točení volantem a smrti se nezmínil. Nezapomněl jsi, řekla žena, že v neděli jedeme k našim na oběd? – Slyšíš, co ti tady povídám, zeptal se Ben a nevěřil svým uším, protože on dobře věděl, že Ben nezapomíná, Ben se rozhoduje. Tak Ben Tley zapnul televizi a po chvíli se zeptal – v kolik tam máme být? Žena řekla, že v půl jedné, takže stačí, když vyrazí v jedenáct. Ben řekl – vyrazíme v půl dvanáctý. Už jsem řek. Pohrozil pěstí a těšil se, až na to zase šlápne.

 

 


23 názorů

45rpm
18. 01. 2012
Dát tip
Zfilmujes?

pozorovatel
23. 12. 2011
Dát tip
dobře děláš

Lucina
23. 04. 2011
Dát tip
Myslím, že to není život jen na americkách silnicích, myslím, že ani české silnice nejsou výjimkou.

45rpm
23. 04. 2011
Dát tip
Nene:)))) Unikají ti souvislosti.

45rpm
23. 04. 2011
Dát tip
Co to udělat naopak. Zamysli se, čtenářko, proč to autor napsal zrovna tak, jak to napsal. Proč opakuje a proč píše "chudě".

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
Pch, nauč se psát! :P

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
To ty stejně nemůžeš pochopit:)

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
Tak to nevyniklo.

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Že je stejně pod pantoflem.

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
Myslim, že nápad nemusí bejt bůhvíjak objevnej, když ho máš do čeho posadit. To kolem je nakonec přece důležitější - a to, že to zakončíš větou "vyrazíme v půl dvanáctý" je pak už jen takovej bonus, zavírátko. Co jsi chtěl, aby vyniklo?

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Mně zase ty nápady tak dobrý nepřijdou. Cílem je mít semknutý text, kde vynikne to, co má vyniknout. Nechci totiž příliš moralizovat:)

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
přijde mi, jako by ses v těchhle miniaturách snažil ořezávat maso... a cévy a nervy a vůbec všechno, co je tak trochu zbytečný pro základ povídky, ale bez ní - bez vyprávění - ji neuděláš, přitom z každýho toho nápadu by udělat šla, ty nápady jsou dobrý

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
V jakem smyslu?

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
snažíš se vypreparovat kostru?

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Adrianne - dik za nazor. Poradila bys mi, jak by to slo zlepsit? Lakrov - Zdramatizovane by to jiste dostalo jiny rozmer. Muzu se o to pokusit. Dik za namet.

Lakrov
21. 04. 2011
Dát tip
Tak trochu burcující text. Asi by se mi víc líbilo, číst to "zdranatizované", převedené do přímých řečí. Myslí, že by to šlo pojmout kompletně jen jako rozhovor bez jakýchkoli uvozovacích vět. Ale to je věc vkusu, ten neklid "protagonisty" je z toho znát i takhle.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
příběh z amerických silnic. nic takového se u nás nestává

ja woooohl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru