Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Terénní stomatologie

20. 04. 2011
1
11
1967
Autor
FAE BOMB

Milé děti, už si nemusíte dávat svoje mléčné zoubky pod polštář, Zubní vílu přejel teréňák!

 

 

 

Terénní stomatologie

 

 

Jak jsem zjistil zrazu,

v hubě mám pět kazů.

Málokdo se chlubí,

se zkaženými zuby.

Odvahu svou prokážu,

za auto je přivážu...

Za terénní jeep,

hned mi bude líp!

 

 

 

 


11 názorů

Diana
22. 04. 2011
Dát tip
Zuby, pohroma huby! (Cimrman) :-)*

na větší případy se nasazuje paradesantní brigáda...

..tvé svérazné léčebné metody mi příjdou zajímavé..)))

FAE BOMB
20. 04. 2011
Dát tip
Zuby mě fakt nezajímaj', páč je mám celkem dobrý. Paradentózu, teda myslim, způsobujou ňáký jakože mikrovorganismy na těch zubech, jakože. Asi bakterie. Hřebíček působí antibakteriálně. Chlastej teda hodně silnej svařák a na padáčcích budou skákat teda ty bakterie. Jestli nemáš svařák, tak chlastej co nejtvrdší tvrdej. Baktééérie si pak v opilosti rozbijou držky vzájemně, nebo chcípnou na votravu chlastem.

..dalo by se tak říct při troše nadsázky..))

FAE BOMB
20. 04. 2011
Dát tip
Paradesantní jednotky jsou jednotky výsadkové. Dent je zub. Paradentóza je, když ti ty zuby skáčou na padáčcích?

..csss..dorty vůbec nemám ráda..jenže mám zatracenou paradentozu!

FAE BOMB
20. 04. 2011
Dát tip
Já jsem byl u zubaře naposled před pěti rokama. Nemáš se furt cpát těma dortíkama! Žeru maso a zuby mám dobrý. :-)

:o))))))))))))))) ..mi mluv..poslední dva měsíce jsem furt u zubaře:(

FAE BOMB
20. 04. 2011
Dát tip
Autorovi se zkazil zub... :-)))))))))))

:o))))))))))))))..to je blbý nápad..)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru