Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

20. 04. 2011
8
17
1886
Autor
lenkak
 
Malý princ navštívil ještě jednu planetu. Byla prázdná, jen ve vzduchu visela oprátka. Na té planetě žila Samota.
„Kdo je tady?“ zeptal se malý princ.
„Jsem Samota,“ odpověděla Samota.
„Ale kde jsi?“ rozhlížel se. Na celé planetě nikoho neviděl.
„Nejsem vidět, ale jsem všude kolem tebe,“ řekla Samota tiše a zatřásla se.
„A k čemu je ta oprátka?“
„Chci se oběsit.“
Malý princ nerozuměl. Proč by se někdo měl chtít oběsit?
„Proč se chceš oběsit?“ zeptal se.
„Protože jsem osamělá. Ale nemůžu to udělat,“ vzdychla samota.
„Proč se nemůžeš oběsit?“
„Protože by mě neměl kdo odříznout. Jsem tu sama,“ odpověděla Samota a odmlčela se.
Samota je zvláštní, řekl si malý princ, nikoho nemá, ale nechce být ani sama se sebou. Jak je tu chladno, pomyslel si a odešel.
 
 
 
 
 

17 názorů

lenkak
14. 05. 2013
Dát tip

A já moc děkuju! :)


Alexka
14. 05. 2013
Dát tip

Zvítala jsem ke staršímu dílku. Smutný, pravdivý, ze života. Moc se mi líbilo :)


lenkak
01. 04. 2013
Dát tip

Ježiš, jsi strašně hodnej, děkuju moc moc!


Tohle je skvělý text. Povedené velice. Tip*


Lucina
23. 04. 2011
Dát tip
Chudák Samota... už je zase sama, když ji princ opustil.

lenkak
21. 04. 2011
Dát tip
Juno, děkuju ti! :)

sharik
21. 04. 2011
Dát tip
neumíš psát veselý věci? to si tě musim víc pročíst :)

lenkak
21. 04. 2011
Dát tip
Moc vám děkuju! Já se bála, vzít si do pusy Malýho prince, je to taková modla, ale zčistajasna mě to napadlo v posteli když jsem usínala. Tak jestli si StvN všimne, tak zřejmě dostanu od něj:) Já asi neumim psát veselý věci totiž. Děkuju! :)

Lakrov
21. 04. 2011
Dát tip
Na to, jak text zpočátku působí nepůvodním dojmem, se v něm náhle objeví zajímavá myšlenka. A malý princ, jak se nakonec ukáže, není tím malým princem, jenž vyvstal v mysli na začátku. "Mám malou černou knížku s mými básněmi", vybaví se mi, kdo ví proč, po dočtení. Není toho mnoho, ale není to špatné. Jen smutné trochu.

sharik
21. 04. 2011
Dát tip
to se mi líbí. trochu smutný. t

lenkak
20. 04. 2011
Dát tip
Moc vám děkuju, moc!

Háber
20. 04. 2011
Dát tip
je *

Santi€
20. 04. 2011
Dát tip
...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru