Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Into The Wild

21. 04. 2011
18
22
3274
Autor
45rpm

 

 

Face Book doma vždycky říkal – já hrozně rád cestuju. Hrozně rád jezdím do nějakých dalekých exotických států, jako je třeba Vietnam nebo Nepál. Face Book seděl v kavárně nebo v čajovně a svým přátelům říkal – není krásnější pocit, než sedět na břehu nějaké neznámé asijské řeky, nebo stát na vrcholu nějaké obrovské asijské hory a být pryč od téhle mnohdy zkažené civilizace se vší tou zvrácenou zálibou v penězích, moci, autech a reklamách. Face Book také říkal – není krásnější pocit, než být někde v pralese a úplně vypnout, nic neřešit a být sám a slyšet jenom troubení slonů.

Později, když Face Book posílal přátelům fotografie neznámých asijských řek a obrovských asijských hor a pralesů, v nichž slyšel vzdálené troubení slonů, psal – zrovna sedím na vrcholu nějaké obrovské hory, řeknu vám, není krásnější pocit než být sám daleko od civilizace a vypnout.

  

 


22 názorů

Saetri-Ihn
13. 05. 2011
Dát tip
Pěkná miniatura, vystihuje stav mysli. t

Janina6
07. 05. 2011
Dát tip
To je krásný symbolický obrázek. Tihle lidi, co tak touží zmizet civilizaci, ale "nepřežili by", kdyby o tom okamžitě nemohli informovat všechny přátele :-) Takový život na odiv pro druhé... Líbí se mi i rytmus textu a opakování motivů. Trochu jako písnička.

feferonka
27. 04. 2011
Dát tip
Hustý. :)*

.duke.
27. 04. 2011
Dát tip
;)

Jazylka
24. 04. 2011
Dát tip
heh, dobré aj toto

misty
22. 04. 2011
Dát tip
sranda, ako sa postupne fb dostava do dielok :))) tiez ma trosku rusilo opakovanie, ale vzhladom na temu, mi pride celkom opodstatnene, takze tip :)))

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Já ne. Mně by to přišlo děsně pokrytecký.

Marcela.K.
21. 04. 2011
Dát tip
...někdy stačí být sám i doma na zahradě ;-) Pokud tedy nutně nepotřebuješ ke štěstí troubení slonů ...

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
vtipný :) *

dadadik
21. 04. 2011
Dát tip
:)

Norsko 1
21. 04. 2011
Dát tip
Když stokrát za sebou řekneš debilitu, nebude to moudrost, že ne?

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Dik za komenty. Mozna jsem to ale myslel trochu jinak, nez jak jste to pochytili. Norsko, opakovani je matkou moudrosti:)

Norsko 1
21. 04. 2011
Dát tip
opakování motivu mě ruší. čekal jsem něco úžasnějšího. buddha se klidně mohl probudit, a klidně něco říct. co by zaujalo

Zuzulinka
21. 04. 2011
Dát tip
naprosto s ním souhlasím

Whitesnake
21. 04. 2011
Dát tip
sssuper

není krásnější pocit než vypnout Facebook.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru