Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čistému vše čisté i špinavé..?

21. 04. 2011
9
11
2064

Věnováno Alexandře Vladimirovně Lopatinové k jmeninám

Poručík Petropavlovské pevnosti Petr Pavlovič

nakázal Střelhbitým Čelem v bok

Siveni zbavení pout

mihli se Ladogou

Propluli s rozvážnou posedlostí

zdáními krutého blaha

 

Vláha kopretin

spolyká rudou slzu bezinek

až spravedlivý čas

odkráčí ze světa

kadencemi hrobníkových majzlíků

 

Minulost? Budoucnost?

 

Palečnice mravů svírají

do nebes

osudy bázlivých bezvěrců

Krajkový háv rozmaru překryje

touhy nahých žab po róbách

černých klínů

 

Poprsí Baltazarovy nehynoucí lasičky

pokropí Darmoděj horečným potem

rozmarné kuběny

 

Kudy cesta k pramenům?

 

Rozkáží vodopády kladů

způsobem krumpáčů

učesat

naivní hlavy hejsků

než mačeta do lebky zahnízdí

poselství chrámových vezírů?

 

Dozrají do plodů souvratě vlčích máků?

Bohům se věštba zapovídá

 

Sami si ve svých snech spíme?

 

Nařvaní hosté bobřích hodů

cedí skrz tesáky

zsinalou krev nebohých hlodavců

Kéž ledy se pohnou

až vilného kojota navštíví rozum

Zoufejme

A doufejme

 

Hřibsko 04/2011


11 názorů

Bíša
29. 06. 2011
Dát tip
TIP**

Hele, Anděli, děkuju. Ale já nejsem anděl, ani Anděl zasněnej jako ty. Neumím to dávat jen tak z rukávu. Ale uvidíme. Třeba se zase brzy urodí. Tobě ať to taky dobře píše. Těším se i na tvoje stvoření. Zdar a sílu! J.Š.

Tak tohle se mi moc líbí... *!!!! jen tak dál, chci víc takových děl :-)

Vážení přátelé ano, děkuju vám. Nadřel jsem se s tímhle jako ostatně se vším v mém životě. Nedaří se mi totiž něco svořit s genialitou okamžiku. Ale nestěžuju si. Tohle se mi rodilo v makovici částečně i při štípání dříví. Aspoň jsem tedy ty dva kubíky nenaštípal úplně zbytečně. Zdar a sílu! J.Š. P.S.: Ferry: Při vzpomínce na touhy žab vytane mi na mysli Pec pod Sn. s tím klukem z fitka ve svetru nebo v čem. I tento podivuhodný příběh má dle mne svoji nezaměnitelnou eroticky-realistickou podprahovou poezii. J.Š.

Ferry
22. 04. 2011
Dát tip
Páni, ta je originální ! Blahopřeji. mně se líbí zvláště touha nahých žab po černi klínů....

Je-li počátkem 17.4. vidím další data 18-20.4. a dnes 21.4.vyvrcholení. Je tomu tak?? Nějak mi tvoje data neštimují, jakoby přeskočil kalendář. Ale asi jsem pochopil. Děkuji za informaci. A rozbor básně si necháme do soukroma.Jo? J.V.

Děkuju Johanne Wolfgangu. Děkuji Šepote. Chroustjazzoj: To mi ještě zde nikdo nikdy neřekl. Jsi první.Děkuju. Kiwagamo´ag: Start: - neděle 17.4.2011 po obědě cca v 13,30 hodin (ve stadiu změněného vědomí alias po požití alkoholicky nealkoholického piva). - tentýž den cca ve 14,00 zhotovena demo- psaná verse na papíru kancelářském - pondělí 11.4 až středa 13.4.2011 doba zrání demopsanéverse - čtvrtek 14.4.2011 cca od oběda do 14,15 hodin zpracování konečné verse pro písmáka No chvíli mi to dalo, ještě s těma diskusema ohledně tipů s různejma blackama. J.V.-Kiwagamo´ag taky dík, žes nezanevřel. Zdar a sílu! J.Š.

U vzniku tvých děl bych uvítal čas dokončení a celkový čas tvoření. Nevím jestli tě tahle nálada popadla v noci, ve dne.Samý obrat, jinotaje ... dojdu si k tobě pro rozřešení.

..dobrý!!!***

veľmi dobrá atmosféra s gradujúcou tendenciou, dobrá hra so slovom...báseň sa mi páčila.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru