Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obetovanie

22. 04. 2011
5
8
1561

                                   

Vysoko nad dedinou

v červenej zore

cez chladné kamene

s dreveným krížom

v šarlatovom hábe

s korunou z tŕňou

piatok v kalendáre.

                                                                                        Uprostred vrahov

                                                                                         čo jeden sa rúha

                                                                                         kópiou z hrdze

                                                                                        na ústach  - ocot

                                                                                         dáva sa k menu.

 

 

Dvanásta - hodina v noci

keď davom sťa posledné

z kríža sa nesú

Ježišové - Heloi, Heloi, lema sabakthani

so slzou na tvári - slová.


8 názorů

Ďakujem za tvoje slová

Alegna
26. 04. 2011
Dát tip
pěkně vykreslená atmosféra

Sebastiana
22. 04. 2011
Dát tip
Já také poslouchám hudbu se zavřenýma očima. Ocitám se tak na velmi krásných místech v mé fantazii.

som rád že sa ti páčila...a ako je to s múzou...??? Tak to neviem, ale u mňa je to ako s desať kilovým kladivom, keď udrie tak to bolí, respektíve pôsobí pekných pár dní. Ale ono nič na tom nie je - opísať obraz, resp. fotku, alebo hudbu do slov...je to len o vnímaní pocitov, ktoré z plynú buď z obrazu alebo z hudby. Hudbu vnímam zásadne zo zavretými očami, preto sa mi často stáva že na koncerte, alebo na opere často zaspím. Dokonca hudbu hodnotím na základe tohto kritéria, ak na nej zaspím tak bola výborná ak nie tak bolo dielo otrasné...takže som takýto hudobný Neznaj Boh...keďže sa v podstate chodím na koncerty vyspať.

Sebastiana
22. 04. 2011
Dát tip
Teď jsem jí četla celou, je krásná.

neviem či si ju čítala celú..lebo som tam pridával nejaké časti...a keď som sa pozrel tak tam boli od Teba už dva odkazy...proste zavrel som oči a počúval som hudbu a akoby som videl tu krajinu v podvečernom súmraku a to ostatné vychádzalo z anglického názvu....

Sebastiana
22. 04. 2011
Dát tip
Jako strom podťatý od kořenů hluboko v temnotě najednou jsem to já svobodná to tam slyším já.

Sebastiana
22. 04. 2011
Dát tip
Hele, tys to dovedl, ... slova ti samy naskakujou. Čim krmíš ty múzy???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru