Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hornická úvaha

26. 04. 2011
19
16
2804
Autor
aleš-novák

komunisti slibovali

všem

hory doly

  

splnili to

jen některým

a jen

doly


16 názorů

Toscana
05. 05. 2011
Dát tip
vlk nebo jeskyňky taky slibovali... :o))))) *t

Edvin1
03. 05. 2011
Dát tip
A ty zase znáš mě - jako dědek si při každé příležitosti rejpnu, zavzpomínám, zafilosofuji... (Ale až budu myslet jen na doktory, jídlo a teplé bačkory, tak už se mnou bude definitivně konec.) :-)

jasně Edvine, dvanácti slovy jsem jen nastínil téma, hlavně mi šlo o tu odvrácenou stranu sousloví "hory-doly". Vždyť mě znáš...

Edvin1
03. 05. 2011
Dát tip
Asi budu muset napsat nějakou tu povídečku z časů, co jsem za komouše fáral. Pokud Vám není známo, právě do dolů se sesypaly zastupy komunistických zlatokopů. Byly dotované, a dalo se tam vydělat. Pologramotný bolševik tam pak štajgroval (štajgr - důlní technik) zločincům, co šli místo do basy do dolů, nebo taky prověrkovým sítem propadlým profesorům. Tak jednoduché, jak jsi to napsal, Alešu, to nebylo. A bylo to o hodně zajímavější. Já těch pěti let pod zemí nelituji. I když byly vynucené.

F.L.Vděk
30. 04. 2011
Dát tip
Oni původně slibovali "horory doly", ale někdo to blbě přepsal a pak se to šířilo zkomolený.

I-doly horníkům vzala doba

MKbaby
26. 04. 2011
Dát tip
Já jsem horňák. Chudáci dolňáci...

Alegna
26. 04. 2011
Dát tip
bohužel

Diana
26. 04. 2011
Dát tip
Hlavně ty uranový :-(

baaba
26. 04. 2011
Dát tip
:c)

Kapitalisti slibovali všem spravedlnost a demokracii Dneska bych skoro bral ty hory doly.

Metta
26. 04. 2011
Dát tip
a jiní zdrhli za hory

Ferry
26. 04. 2011
Dát tip
smutná

gabi
26. 04. 2011
Dát tip
:-) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru